28

318 28 15
                                    

נ.מ: לוקה

אני מתיישב על המיטה בעיפות, הארוחה עם ג'ק הייתה אסון והעובדה שהוא רוצה לזיין אותי עוד לפני שהסימנים שעלי נעלמו הפחידה אותי עד מוות אבל עדיף להיות מודע לזה, אני לא יכול לתת לו לגלות, ידי לוקחת את הטלפון מהארונית ואני קובר את מחשבותי על ג'ק ונכנס לאלה היותר מרתיעות ,אני לוחץ על המספר שנראה בטלפון שלי וכותב במהירות בלי הרבה מחשבה 'מתאים לך להיפגש עכשיו' ידי מעט רועדות ואני מתחיל להתחרט אבל הוא כבר ראה את ההודעה והתחיל לכתוב משהו, אני יודע שזה היה דבר מטומטם לעשות אבל אני גם מודע לעובדה שלא לעשות עם זה כלום ההיה אפילו גרוע יותר אז ברגע שהוא מסכים להיפגש וכותב לי לפגוש אותו באותו המקום בעוד 45 דקות אני מפוחד מעט אבל משהו בהודעה הזאת תופס את צומת ליבי, לא אמרתי לו איפה אני גר מה שדי מובן מעליו אבל בכל זאת עם נתחשב בעובדה שאמרתי שאני רוצה להפגש עכשיו והוא כתב עוד 45 דקות, מספיק זמן כדי שאני אתארגן והגיע למקום, משהו לא היה בסדר, הכל הבחור הזה היה מעורפל ולא ברור ולמרות שעל פני השטח הוא לא ניסה להחביא את רגשותיו לא הצלחתי באמת לקרוא אותו, רק לרגע ההתנהגות הזאת הייתה לי מוכרת אבל סילקתי את המחשבה מראשי, אם אני משווה בין השניים הם כמו יום ולילה.... לפחות בחיצוניות אבל האופי המוזר הזה בהחלט מזכיר אותו, לרגע צמרמורת עוברת בגופי  ואני נושם עמוק,תמונה של המראה המחריד מאותו היום גרמה לי כמעט להקיא, אני זוכר את הפחד שחוויתי, את הדם שראיתי שאחרי כך התחלף בדן שירד ממני והתערבב בצורה מגעליה עם הנוזזל הדביק שלא רציתי שיצא מגופיב לפחות לא ככה, אפילו באותו היום שג'ק הרים על את ידו לא פחדתי כמו שפחדתי ביומיים האלה  אבל איך זה מפתיע?

לא בכל יום נער מתבגר רואה גופה ובטח שלא נאשם ברצח שלה ומשלם על זה בגופו ונשמתו

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_&-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

אני מעלה את הפרק הבא ברגע שההיו 9 תגובות

יום טוב 💕

My beautiful trap Where stories live. Discover now