29

320 23 12
                                    

נ.מ: לוקה

נכנסתי שוב לחדר באותה מסעדה, ובדיוק כמו בפעם הקודמת הוא ישב שם וחיכה בחיוך שכל כך רציתי למחוק מפניו, את האמת שלא ידעתי אך אני כועס עליו או סתם מוציא את הכעס שלי עליו את הכעס על ג'ק אבל זה לא עיניין אותי במיוחד, לא כרגע לפחות, התיישבתי מולו ונשמתי עמוק לפני שפתחתי את תיקי, אני עדיין זוכר איך בעלי המעצבן נסה לשכנע אותי להחליף אותו, לא באמת הייתה לי חיבה מיוחדת אל התיק אבל העדפתי כל דבר כל עוד הוא לא מכספו שלו, הוצאתי מהתיק כמה דפים שהיו מהודקים יחדיו והנחתי אותם על השולחן ''זה ההיה ההסכם שלנו, אתה מוזמן לקרוא ותגיד אם יש משהו שלא מוצא חן בעינייך'' למרות שפספסתי הרבה יותר מידי שעות שינה על זה העדפתי שאני אעשה את זה, לקבוע פחות או יותר את החוקים גם אם הוא יכול לשנות אותם, הוא לכך את הדפים, לרגע העביר הלהם את ידיו ואז התחיל לקרוא, אני חיקיתי בשעמום כמה דקות עד שסיים ופנה עלי ''יש כמה דברים שאני רוצה לעבור עלהם'' הוא אמר והניח את הדפים על השולחן וסובב אותם עלי לפני שהניח את אצבעו על אחת השורות ''אנחנו ניפגש לפחות פעם בשבוע, אני לא מוכן לראות אותך רק פעם בשבועיים'' הוא קבע ואמר בקול יציב שלא תאם לו אבל בכל זאת אכשהו עדיין הייתה עדינות בדבריו, זה היה מוזר אבל ברגע זה העדפתי להתרכז בדבריו ולא בצורת הדיבור, ג'ק הולך 4 ימים בשבוע לעבודה ועוד יומיים בהם הוא עובד מהבית אבל אני עדיין לא בטוח שלצאת כל כך הרבה בלי הסבר ההיה רעיון טוב, אני יודע טוב מאוד שהוא מעוניין שאני אשאר בבית ולא אעזוב בכלל אך לשנינו ברור שזה לא יקרה, אני נושך את שפתי, בדרך כלל כל יום שלישי יש לו ישיבה- הוא חוזר מאוחר יותר, אפשר לנצל את זה ''אוקיי ניפגש כל שבוע'' אמרתי בכניעה והוא חייך עלי חיוך מתוק ומעצבן ''יופי, עם אנחנו נפגשים כל שבוע אני אשמח שההיה לנו מקום קבוע, אני אשלח לך את הכתובת שנסיים פה ותכתוב לי באיזה שעה מתאים לך, עכשיו בו נמשיך''

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_&-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

אני מעלה את הפרק הבא ב 9 תגובות💜

בוקר טוב 💕

My beautiful trap Where stories live. Discover now