23

322 32 15
                                    

נ.מ: לוקה

ברגע שאני נכנס לחדר אני כבר מבין איזה טעות זאת הייתה, משהו באוויר גורם לי לרעוד, אני בוחן את החדר בעיניי, לפחות עושה כאילו אני בוחן אותו אבל בליבי אני רק מנסה להתחמק מהאדם שיושב ליד השולחן, מבטו עלי והוא לא עוזב אותי לרגע ולבסוף גם אני מוריד עליו את מבטי, באופן שבהחלט ציפיתי זה אותו אחד שזיין אותי אך המבט על פניו שונה משדמיינתי, הוא מסמן לי להתיישב ואני עושה זאת בזמן שאני נושך את שפתי ונושם עמוק ''מה אתה רוצה? אני אתן לך'' הקול שלי יצא יציב כמו שרציתי שההיה, ממש לא התכוונתי להראות לו שאני כמעט רועד מפחד עכשיו אך לא נראה שזה עיניין אותו בכל מקרה, עיניו היו עלי ולא עזבו לשניה והוא נראה מהופנט כאילו אפילו לא שמה את דברי, השתעלתי באילוץ, רומז לו להגיב, אין לי הרבה זמן פה, ג'ק חוזר בשבע.... ,''אה.... סליחה, אבל אני לא רוצה כלום'' הוא חייך עלי חיוך 'תמים', סירבתי להאמין לדבריו או לפרצופו הנחמד, אין סיבה שיצלם את זה עם הוא אכן לא רוצה כלום, אם זה היה כל אירוע אחר בייתי משחרר והולך אבל ג'ק מסוכן לי, אסור לי לתת לתמונה הזאת לדלוף אחרת הלך עלי, הוא לא ירחם ''אז תחשוב על משהו שאתה כן רוצה, אני מעוניין לקנות ממך את התמונה או לפחות לדאוג שההיה בנינו הסכם כזה שיוודא שלא תפרסם אותה, כמה אתה רוצה?" אני משלב את רגלי, מנסה להראות רציני מול מי שמולי אך הוא רק מסתכל עלי בבלבול, לעזאזל! ידעתי שאני לא סובל אותו!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_&-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

אז החלטתי לשנות קצת את העניין של ההצבעות בגלל שאני רוצה לפחות להוציא פרק אחד ביום אז מעכשיו אני אוציא פרק כל פעם שהוא יגאה ל9 תגובות ולכמות צפיות שאני אחליט אם הזמן בכל זאת אני מקווה שתמשיכו להצביע ושאהבתן את הפרק כי אני לא כל כך מרוצה ממנו וזהו בכללית

יום טוב וסליחה שאתמול שחכתי לכתוב שבת שלום אני עדיין מנסה להבין איזה יום היום 💕

My beautiful trap Where stories live. Discover now