Zápis - konkurz

33 3 0
                                    


Hneď ako som vošla všimla som si recepciu, kde som sa šla zapísať. "Meno priezvisko a vás vek? " Vy-bafla na mňa. "Darsy MeecConle. 17." Začala si to tam zapisovať. "Tu máte tento formulár, vyplňte ho a doneste mi ho, tak je stôl." Poukázala na maličký stolík pri kraji miestnosti obkolesený čiernymi koženými sedačkami. Pomaly som prechádzala k nemu a sadla si na jednu z nich. Vybrala som si tašky pero a pustila sa do vyplnenia.

Už som to mala hotové a tak som sa rýchlo postavila pero hodila do tašky a kráčala späť k recepčnej. "Nech sa páči." Podala som jej to. Tá to prijala a usmiala sa. "Poplatok za konkurz je vo výške 50 libier. Konkurzy sa začínajú od 12 do 16 júla." Podala mi malinký papierik s danými údajmi a usmiala sa. "Ďakujem" Poďakovala som jej a kráčala k dverám. Otvorila som a zacítila chladný vzduch. Vydala som sa na cestu domov, ale spomalila som keď som na opačnej strane cesty zbadala toho idiota, ktorý po mne tak vyštekol, kvôli maličkému drgnutiu. Predsa mu neubudlo z ruky, keď som si všimla ako sa usmieva na jedného chalana s čiernymi havraní mi vlasmi. Nemala som ani potuchy kto to môže byť. Ani som nevedela koľko môže mať rokov, či chodí na nejakú školu. Len tak som nad ním premýšľala keď sa pozrel priamo na mňa. Moje oči sa ihneď vydali na cestu a ja som zrýchlila. To by bolo, aby ma ešte aj začal naháňať. Pred domom som sa zastavila, neviem či tam chcem ísť.. Nemyslím si, že by Niall odišiel. Ale predsa je to môj dom, neváhala som a odomkla zámok. Vošla som dnu a zatvorila dvere, vyzliekla kabát a prezula sa do papúč. Prešla som chodbou do kuchyni, kde som si dala do mikrovlny pripravené jedlo na večeru. Šla som hore schodmi a mierila si to do izby, keď som otvorila dvere nikto tam nebol. Prešla som k šatníku a chýbali mi tam Niallove veci. Takže predsa len odišiel. Zatvorila som dvere od svojej izby a šla do kuchyne, jedlo sa mi už zohrialo tak som ho vybrala a položila na stôl.

Keď som dojedla presunula som sa do spálni kde som sa vyzliekla do pyžama, šla som sa umyť a poriadne rozčesať vlasy. Zajtra je 11. Júla, musím sa poriadne pripraviť na konkurz, nech vôbec zaujmem. Ľahla som si do postele a bez mihnutia oka som zaspala.


"Au, moje kríže." Zobudila som sa na jemné bitie kvapôčok do okna. Posadila som sa na zadok a pretrela si oči. Nemám ani poňatia koľko je hodín, ale dnes je nedeľa, tak sa nikde neplaším. Postavila som sa a smerovala si to do kúpeľni. Moje oči som ledva mohla odlepiť, rýchle som zapla vodu a poriadne sa prepláchla. Umyla si zuby a šla dole do kuchyni. "Tak čo si dám..." Rozmýšľala som nad raňajkami. Vytiahla som obyčajný syr a rohlík, ktorý som ním následne natrela. Zahryzla som do nehu a postupne ho zjedla. Postavila som si vodu na čaj a vybehla hore. Rýchle som skočila do sprchy, kde som sa umyla a naniesla šampón na moje husté, hnedé vlasy. Keď som sa opláchla vyšla som zo sprchy a namaľovala sa, ale len jemne. Vlasy som si dala do copíku a vošla do šatníka. Vytiahla som biele upnuté tielko na to som si dala iba jemný tmavo-hnedý-pletený sveter a obliekla si čierne legíny nad kolená. Zbehla som rýchlo dole do kuchyne a zaliala si čaj. Po niekoľkých minútach som ho vypila a obula sa. Obliekla som si kabát a kráčala do centra. Idem trénovať. "Ahoj! ... Ty mrcha a že vraj neprídeš!" Skríkla na mňa Janes od zábradlia. "Ja som, ani nemala v pláne prísť Jes. ale musím cvičiť. Idem na ten zajtrajší konkurz, škola pana Strike. Ja sa tak teším!" -"Ó ja sa s tebou!"Skríkla. "Ahojte!" Skríkol Markus od dverí. "Hm, nový oblek?" Zasmiali sme sa. "Ale no ták! Za dve hodiny mi začína hodina. A chcem urobiť dojem na jednu krásavicu, tak sa nestarajte!" Odfrkol. "No dobre, dobre." Usmiala som sa. "Tak čo cvičíme dnes?" Usmial sa. "Čaču?" Ozvala sa Jen. "Okey, tak to tam teda pusti a Darsy, daj si ten sveter dole!" Zavrčal. "Veď už!"


12.7. Deň konkurzu.



ÁÁ.. :D Máme tu nový diel. Dúfam, že sa vám bude páčiť ;) Konečne sa to začína vyvýjať správnym smerom :D :D

Dance like the devil H.S. (Romance)Where stories live. Discover now