Pomaly som si k sebe pritiahla deku a hrnček s horúcim nápojom som si priložila k ústam. Pomaly som sa napila. Cítila som ako mi teplá tekutina tečie dole hrdlom a končí v bruchu. Pozrela som sa von oknom a videla som kvapky dažďa, ktoré padajú na cestu. Zvláštne. Prečo má kvapka taký osud? Veď si ho nevybrala v podstate, sa s takým osudom musela narodiť. Silný dážď tie kvapky odfukoval a tak padali do šikma.
Facinovalo ma to až do vtedy kým nebuchli hlavné dvere môjho domu.
"Ahoj! Som doma!" Počula som hlas mojej kamošky. ´Super, a teraz čo, že si doma? Ja sa s teplej deky nevyhrabem!´ Pomyslela som si. Po piatich minútach som svoje rozhodnutie musela zmeniť. Cítila som, že potrebujem živiny a tie robili problém v jednej veci. "Postaviť sa!" Zamrmlala som si. Znudene som zývla a postavila sa. Deku som nechala voľne padnúť na zem. Spolu z mojím hrnčekom som sa vybrala do kuchyne. Ako som šla cez chodbu cítila som chlad. Pomaly som schádzala dolu schodmi a videla som muža stáť pri dverách zo škatuľou v rukách. "Nataly!" Zvreskla som, zľakla som sa toho chalana čo tu do pekla robí?!"Áno Darsy! Som v kuchyni!" Odkríkla mi. Neváhala som a behala k nej do kuchyne. "Nataly, prečo je tu ujko.." Ani som nedopovedala musela som zamrznúť. "Prečo si balíš veci?!" Povedala som trošku nemotorne, ale v tejto chvíli mi to bolo jedno. "Noo, Darsy. Vieš rozmýšľala som. Chcela by som začať nový život. Vieš, kúpila som si byt neďaleko centra takže, budem môcť dochádzať do školy omnoho lepšie a vieš bude to dobré. Pre nás obe! V tomto domčeku sa tu obe dve tlačíme a ty to vieš!"-"Áno, ale ja nechcem aby si odišla....Ja, nechcem tu byť sama.." Povedala som už o trošku lepšie, ale stále horlivo. "No tak si sem zavolaj Nialla, je to tvoj partner určite neodmietne!" Žmurkla na mňa a postavila sa aj zo svojou taškou. "Neboj sa uvidíme sa predsa v škole...Viem, že strata tvojích rodičov, ťa zobrala, ale....No, som tu s tebou už rok a cítim, že nastal moment, kedy máme ísť každá svojou cestou..." Usmiala sa a pobúchala ma jemne po chrbte. "Nataly!" Skríkla som no môj hlas to nevydržal a zlomil sa. Čiže nič nepočula, jasné, že by som sa mala postaviť na vlastné nohy som jej len záťaž. Zatvorila som oči a nato som ich hneď otvorila. "Dobre! Tak ahoj, prídem ťa pozrieť." Usmiala som sa a vyšla schodmi hore do svojej izby. Teraz mi bolo úplne jedno, že som bola hladná, chcela som byť sama. Nechcela som nikoho v tomto dome a Niall, ten by tu ostal iba kvôli sexu. Myslím, že nieje najvhodnejšie volať ho sem, ale sama tu byť nechcem! Poviem mu to v škole, teraz potrebujem odpočinok. Zdvihla som deku zo zeme a pomaly ju prenášala na posteľ. Z ľahka som na ňu sadla a potom som si do uší strčila slúchadlá. Pustila som si pesničku od Eda Sheeran- I see fire a oddala sa snom.
XXX
Ráno som pomaly otvorila oči a pozrela sa na hodinky. Bolo sedem aj päť minút, zvláštne väčšinou nestávam tak skoro. No nič postavila som sa a počula som pesničku od Jamesa Blunta- Bonfire heart. "Čo!?" Nechápavo som sa obzerala po izbe až som si všimla, že môj mobil svieti. Podišla som k nemu a videla som na ňom napísané knižnica... Jedným prstom som to zrušila a podišla do kúpeľne. Keď som sa videla, strpla som. "Ach bože ja vyzerám..." Vošla som do sprchy. Kým som vyšla bolo niečo po pól. Pomaly som spravila rannú hygiénu a namaľovala som sa. Nemusela som príliš, keďže moja pleť je hebká aj bez make-upu. Usmiala som sa a vyšla som z kúpeľni. Na rýchlo som si vybrala džínsy, tričko a vybehla som s izby. Utekala som do kuchyne vytiahla som si z chladničky desiatu a šla na chodbu. Z vešiaka som si vytiahla čierny kabát. Obliakal som sa obula som si čierne konversy a vyšla som von. Zamkla som a pozrela sa. "Zase prší ako inak!" Zachrapčala som a vykročila k zastávke. Len čo som prišla na zastávke stál bus. Ľudí nastupovalo dosť, takže som sa neponáhľala. Vošla som dnu a čakala kedy prídem do pekla.
"Čaw!" Skríkla na mňa Emma. "Ahoj.."Usmiala som sa a sadla si. Práve máme obeď takže sa tu celá banda stretávame. "Ahoj láska!" Pocítila som na mojích bokoch nečie ruky. "Ahoj..." Usmiala som sa a otočila sa, keď som zbadala jeho modré kukále zasmiala som sa. Začal ma tam bozkávať a ja som sa oddala. Ruky mi vyštartovali po jeho vypracovaných rukách až k jeho vlasom za ktoré som potiahla. Zavrčal mi do bozku a mňa to bavilo. "Hej vy dvaja! Sme tu aj my!" Okríkla nás Nataly, ktorá si práve prisadla, hneď vedľa nej sedel Louis jej priateľ. "Áno, áno!" Povedal podráždene Niall a sadol si vedľa mňa. "Takže, Darsy nechceš Niallovi niečo povedať?" Usmiala sa Nataly a ja som ju vraždila pohľadom. Nemala som to ešte premyslené, celé hodiny som sa snažila si to premyslieť, ale nešlo to. Nerozhodla som sa no, keď je to teraz vonku. "Ach áno, Niall nechcel by si ísť bývať ku mne?" Usmiala som sa no v hĺbke duše som na seba kričala. ´Toto je chyba a ja to viem!´ "Hmm, láska si si istá?" Usmial sa bože mňa šľahne aspoň sa neusmievaj! "Áno!"-"Ale čo Nat?" Pozrel sa na ňu a ona sa usmiala. "Mám vlastný byt!" Žmurkla na Louisa a ten jej začal bozkávať krk. "Oky, takže dnes prídem.." Pobozkal ma a odišiel na hodinu. No super.
"Fu! Hotové!" Vydrhla som celý dom. Nechcem sa zahanbiť pred Niallom. Sadla som si na gauč a pustila telku. Fakt už nevládzem, myslím, že ma šľahne. Šla som do svojej izby a obliekla si svoje letné šaty vonku mohlo byť tak okolo šiestej? Rozbehla som sa dole schodmi keď niekto zazvonil. Super a je tu. Ešte som sa prezerala či náhodou som na niečo nezabudla no nič tak som dvere otvorila. "Ahoj láska!" Zasmial sa a svoj kufor a tašku dal do chodby. "Ahoj.." Pobozkala som ho a pomohla som mu z vecami. On si ich vybalil, zatiaľ čo ja som nám pripravila večeru. "Hmm, to vyzerá chutne." Sadol si za stôl a pustili sme sa do toho. "Niall, jedna vec..."Začala som pomaly pretože nechcem ísť na neho tak zhurta. "Áno, miláčik!?" Usmial sa. "Vieš, ja chcem ísť študovať tanec!" Povedala som a on sa usmial. "Áháá, no a ja čo s tým?"-"Nevadí ti to?" Usmiala som sa. "A prečo by malo?!"-"Ale, len tak.." Usmiala som sa. "Zajtra sa idem pozrieť po najlepších učiteľoch tu v Londýne.. Pôjdeš so mnou?" Usmiala som sa. "Aj by som šiel, ale ešte mi treba v mojom dome vypratať a tak chcel by som ho predať, takže veľa práce." Zdalo sa mi to čudné, ale nechala som to tak. "Oky..." Usmiala som sa a pozbierala taniere. Poumývala som a odložila. "Och si sexy keď sa tam toľko vrtíš!" Zachrapčal. "Naozaj? Hmm... Ani som o tom nevedela!" Usmiala som sa. Cítila som, že je za mnou. A tak som na neho vyskočila. "Tak čo!? naše spoločné bývanie.. Nepokrstíme si to tu?!" Zasmial sa. A ja s ním. "Jasné..." Začala som ho vášnivo bozkávať a on mňa tiež. Pomaly somnou vychádzal na poschodie do našej "spálne"...
Ach holky dokopala som sa k prvej časti a to je už čo povedať :D Keďže som si pomyslela, že by sa vám ľahšie hodnotilo aj s predohrou... :D :D Alebo ako to nazvať ;) Áno druhá časť bude sex ako ste si mohly domyslieť :D Keďže, táto časť je iba ako taká, že je :D Tak vás chcem poprosíťo koment a votes :D Ďakujem ;))
YOU ARE READING
Dance like the devil H.S. (Romance)
RandomČo si pomyslíte pod slovom TANEC? Človek, ktorý netancuje odpovie: "Niekoho tancovať na pódiu a pridať nejaké tie otočky a bla..bla...bla" Človek, ktorý si myslí, že o ňom vie všetko odpovie: "Tanec? To je jednoducho tanec! Tancujete aby ste mali...