"Slečna, MeecConle?" Spozornela som pri vyslovení môjho mena. Hlavu som naklonila na stranu a všimla si pána Strike, ako sa na mňa díva a usmieva sa."Áno? Pán, Strike." Úsmev som mu hneď opätovala a dívala sa naň. Práve som si viazala topánky a pripravovala som sa na hodinu s pánom Strike-om. Hodiny teórie, dnes prebehli bez komplikácií, začo som bola vďačná. Styles, sa na mňa pozrel za celý ten čas asi 2 krát, ale jednu hodinu ma doslova prepaľoval pohľadom. Všetci si ma tu doberajú, už len kvôli Styles- ovi a tomu čo mi urobil hneď v prvý deň!
Ale mám tu kamarátov, Louisa a aj Liama. Čo sa týka Laury. Je príliš "živá"? Áno, tak nejako by som ju nazvala. Dokonca som sa spoznala aj s Meysi, je naozaj milá. Je tmavovlasá blondína a má zelené oči, nie sú také ako Harryho. Ale sú naozaj krásne.
"Som veľmi nerád, že ste sa s mojím synovcom, ako by som to nazval, nepohodli." Zatváril sa naozaj vážne, ako to môže vedieť? Harry sa mu isto-iste sťažoval.
"No, prakticky.." Nevedela som čo mu mám povedať.
"Ticho! Dopočul som sa o vašom prvom dni tu na škole. Ospravedlňujem sa za svojho synovca, ja neviem čo ho na tom baví."
"Chce byť, populárny. Sám mi to povedal, chce mať skrátka reputáciu "zlého chlapca na škole"." Vyrapotala som to čo mi povedal a to čo som si myslela.
"On Vám, niečo také povedal?" Prekvapene sa na mňa zahľadel a ja som sa zmohla iba na prikývnutie.
"On s vami o niečom takom hovoril?" Zdal sa mi dosť zarazený mojou odpoveďou.
"Áno, veď predsa vtedy keď sme mali ísť von. Prikázal ste mu snáď, aby ma zobral von o mrknúť si jeho spôsob tanca však?" Začínala som mať pochybnosti. Klamal mi? prečo chcel ísť so mnou von?
"Ja som mu nič také nekázal, Dársy." Klamal. On mi klamal! Chcel ma dostať do toho clubu, preto mi klamal! Hajzel. - "Toto si s ním ešte vyriešim. Po hodine. Dársy sľúb mi, že si ho nebudeš všímať, že s ním nebudeš nič mať... Prosím."
"Nikdy. Nič s ním nebudem mať." Odvetila som a odišla do tanečnej miestnosti, kde sme mali mať hodinu. Posadila som sa na zem a tašku, ktorá bola doposiaľ prehodená na mojom pleci, som položila na zem a začala sa rozcvičovať.
Flasback
"Sme tu" Ozval sa chladným hlasom a ja som cez okno uvidela club. Z neho sa ozývala hlasná hudba a neónové svetlá mierne svietili na ľudí pred clubom. Rýchlo som svoj pohľad prehodila z clubu na Harryho.
"Tam nejdem!" Povedala som rázne. Nepôjdem predsa niekam, kde to očividne nie je legálne z mužom, ktorého ani nepoznám a ktorý si zo mňa robí srandu.
"Pôjdeš! A teraz vystúp nebudem tu celý deň!" Ozval sa a vypol motor. Odopol si pás a vyšiel von do chladného predmestia. Prečo som vôbec šla? Já krava!
Otvoril mi dvere a jemne sa naklonil.
"Ešte dnes?" Jeho chrapľavý hlas bol úplne sexy a mňa zamrazilo v krížoch.
"Nie, nejdem!" Odsekla som.
"Kvôli čomu zasa?" Zavrčal. "Ja, tam nepôjdem Harry. Nemám rada bary, očividne to na mne vidno! Nemyslíš?" Vybuchla som ja. Ani neviem kde sa vo mne tá drzosť našla, no bola som rada.
"Takže, nechceš!? Fajn, som zvedavý ako to povieš Strike-ovi!" Vyštekol a šiel mi zabuchnúť dvere, na čo som ich rukou chytila. "Moment! Prečo?" Bola som zmätená a nechápala som.
YOU ARE READING
Dance like the devil H.S. (Romance)
RandomČo si pomyslíte pod slovom TANEC? Človek, ktorý netancuje odpovie: "Niekoho tancovať na pódiu a pridať nejaké tie otočky a bla..bla...bla" Človek, ktorý si myslí, že o ňom vie všetko odpovie: "Tanec? To je jednoducho tanec! Tancujete aby ste mali...