On? To snáď nieje možné...

42 3 0
                                    


"Darsy? Cítiš sa na to, nevyzeráš žeby si skákala radosťou." - " Nie, Nataly. Som v pohode. Len stres chápeš, nie som zvyknutá tancovať pred inými." Zdvihla som hlavu od papierov, ktoré som držala v ruke. "Máš pesničku? Alebo ti tam nejakú pustia. Alebo to bude bez nej?" Vyhrnula na mňa milión otázok. "Ja vôbec netuším."


"Dársy, si na rade." Usmiala sa na mňa tá pani, ktorá ma zapisovala na konkurz. "Už idem..." Usmiala som sa na Nataly, ktorá sa posadila na stoličku a usmievala sa. "Držím palce!" Počula som jej hlas už keď som kráčala do veľkých pri vretých dvier. "Dársy, MeccConle?" Pousmial sa jeden muž, ktorý sedel na veľkej sedačke opretý o jej operadlo s papiermi a perom v ruke. "A-áno" Zakoktala som, bála som sa o to veľmi. V hrdle sa mi všetko zvieralo a mala som pocit, že odpadnem. Vedľa toho muža sedela jedna žena, ktorá sa pozerala do papiera. A vedľa nej chalan so slúchadlami v ušiach a mal zatvorené oči. Zrejme spal a tak som upriamila svoj pohľad späť na muža, ktorý sa na mňa usmial. "Takže, budete nám tancovať na vašu pesničku? Alebo vám nejakú pustíme." Usmial sa. "Ako chcete." Môj slovník sa akoby scvrkol a ja som nevedela hovoriť. "Tak budete tancovať na túto.." Spustil pomalú pesničku, ktorá bola naozaj krásna. (Pz.A: Mala by byť hore)

Vyzliekla som si mikynu a položila veci na okraj pódia. Ten chalan zdvihol hlavu, keď začala pieseň hrať od začiatku. Pozeral na mňa a zdvihol obočie, akoby čakal kedy začnem. A ja som začala, kvôli nedostatku svetla som na nich nevidela, iba obrysy. A tak som s krúžila nohou, nadvihla ruky a začala tancovať do rytmu hudby. Moje ruky, smerovali k hlave a zase späť, nohy krúžili po pódiu a moja tréma akoby opadla. Moje boky prešli z jednej strany na druhú, hlavu som dramaticky strhla do strany a ruky položila na boky. Vrtela sa a vyskočila roznožku, dopadla som na zem v šnúre, ľavú nohu som pomaly ťahala k tej druhej a hlavu sklonila k obom skrčeným nohám. Na to pieseň skončila a ja som zodvihla hlavu k tím trom osobám, dve osoby pozerali do papierov, akoby sa nič nestalo. No ten na kraji sa na mňa stále pozeral, mohla som cítiť jeho bijúci pohľad, ktorý narážal do tých mojich útlych očí. Nemohla som mu vidieť do tváre, bol jemne skrčený a navyše mal kapucňu. "Dokonalé" Ozvala sa tá pani, ktorá sa na mňa prvý krát pozrela.

"Len vám treba upraviť taktiku. A tú vás naučíme, len ak budete dokonale pracovať!" Usmial sa ten pán a ja som sa usmiala tiež. "Začínate zajtra." Usmial sa. "Ďakujem." Opätovala som mu úsmev a zobrala si svoje veci s ktorými som aj odišla. Ako náhle som otvorila dvere vyletela na mňa Nataly. "Tak ako?!" Vykríkla, všetci v miestnosti sa na nás pozreli. 

"Čššš, zobrali ma." Usmiala som sa. "To je geniálne! Ide sa sláviť a nehovor nie!" Zasmiala sa a pomohla mi s vecami.


"Už si?" Skríkla na mňa Jen. Práve ideme von, ja Nataly a Jen. trčím v kúpeľni a neviem čo zo sebou. Vyzerám hrozne, neviem sa namaľovať tak ako ony. "Nie! Ja to neviem!" Skríkla som a otvorila dvere. "Nehovor mi, že tam trčíš pol hodiny a nič si neurobila!" Zasmiala sa Nataly. "Ja nevie, mne to nejde. Asi na to proste nemám gény." Skleslo som sa na nich pozrela. "Tak poď, mi ťa už nejako doriadime!" Zasmiala sa Janes a zatiahla ma do kúpeľni aj s Nataly. Janes mi naniesla make-up na moju tvár a začala ma masírovať. Asi mi to rozotierala a dosť tlačila na rôzne miesta mojej tvári. Líca ma už boleli z jej pevného stisku. "Bože, veď jej dolámeš lícne kosti!" Zasmiala sa Nataly a naniesla mi na oči tmavé tiene. Vôbec som nevedela ako to bude vyzerať, myslím, že dobre. Obe sa maľovať vedia, tak dúfam, že ma nezohavia. "Tak a je to!" Zasmiali sa obe. Postavila som sa a prešla k zrkadlu. Bola som ohromená, vyzerala som inak. Moje vlasy mali väčší objem a taktiež som ich mala natočené. "Waw, som ohromená. Ďakujem!" Pozrela som sa na nich s úsmevom na perách. "Tak sa choď obliecť veci máš na posteli." Usmiala sa Nataly a s Janes šli dole do obývačky. Natiahla som si tmavo-modré džiny a na to dala čierny útly korzet, ktorý odhaľoval kúsok z môjho brucha. Vzala som si krémový sveter do ruky aj s kabelkou a šla k nim. "Tak?" Usmiala som sa. "Si dokonalá, obuj si tie krémové lodičky a ideme!"


XXX


"To je klub pre 21 ročných!" Skríkla som, pretože hudba hrala príliš nahlas. "No a? Mám tu kamoša, ktorý nám vstup zariadi a ty sa konečne od viažeš a budeš tancovať aj inak ako len tvoje spoločenské tance!" Zasmiala sa Nataly. "No dobre dobre, len sa z toho nezblázni!" Usmiala som sa. "Budeš to mať ako večernú školu? Aby si dokončila maturitu." Usmiala sa Janes, ktorá kráčala k pultu. "Áno, teda dúfam, že sa to bude dať." Usmiala som sa. "Tak to je super!" - "Tri krát, vodku, poprosím!" Ozvala sa Janes. Objednávala nám vodky, bola som šokovaná, že jej ich podal bez preukazu plnoletosti. "Na!" Ozvala sa a podala nám ich. Prehltla som z počiatku štipľavú tekutinu no potom to bolo dokonalé. Po pár pohárov a som sa cítila naozaj opitá. Sedeli sme v zadnom boxe ďaleko od parketu. Keďže som chcela ísť tancovať potrebovala som oporu, aby som sa tam vôbec dostala. "Tak! Ja idem trsať. Ide niekto so mnou?" Nadvihla som obočie. "Ja nie, pochybujem, že sa tam doplazím po svojich." Ozvala sa Nataly a Janes sa aj s ňou zasmiala. "Dobre! Idem sama." Odsekla som a pomaly šla na parket. Keď som bola pri parkete začala som vrtieť bokmi. Rukami som si prešla do vlasov a začala sa hýbať do rytmu. Za mnou bol nejaký chalan, ktorý sa o mňa zo zadu nalepil. A vrtel sa so mnou ruky si dal na moje brucho a šiel aj hore aj dole, no potom jeho ruku chytil vysoký chalan a odtrhol ju odo mňa. Hneď som sa na neho pozrela, no mal kapucňu a tvár stále nebola dostupná pre moje oči. "Takýmto spôsobom sa ťažko dostaneš na tú školu, na ktorej si dnes robila skúšky." Jeho hlas bol nízky. Chrapľavý a celkovo zladený na nízku tóninu, bol sexy a to som spoznala iba podľa jeho hlasu. "Ako vieš, že som tam dnes bola?" Zamračila som sa. Natiahol sa k môjmu uchu a zašepkal svojím sexy hlasom. "Ja o tebe viem všetko. Aj to čo by si nechcela! Mimochodom teraz vyzeráš viacej sexy ako na skúškach." Jeho dych mi narážal na pokožku. A mne po nej hneď prebehli zimomriavky striaslo ma, že vedel kde som aj čo robím. Odtiahol sa o vystrel, krivo sa pozrel smerom na toho chalana. "Tak ahoj. Dársy!" Žmurkol na mňa a odkráčal niekde do davu pohybujúcich sa ľudí. Zostala som ako obarená. Radšej som sa vrátila naspäť k stolu s mojimi kamoškami. "To bolo, akože čo?" Zasmiala sa Nataly. "Čo asi!? Niekto jej ponúkol rande, ani sa nečudujem keď sa tak dráždivo vrtela." Zasmiali sa obe no mne do smiechu nebolo. Sadla som si do stredu a kopla do seba, vodku, ktorá bola priamo predo mnou. Keď som sa pozrela ku vchodu do klubu, ten chalan tam stál a pozeral sa na mňa. Rýchlo som sa pozrela na pár ľudí, ktorý tancovali na parkete. No keď som sa tam pozrela znovu už tam nestál, zrejme odišiel. "Nemali, by sme ísť? Zajtra máme školu je pondelok a ja zase prvú hodinu." Postavila som sa a oni so mnou. Natiahla som si môj krémový sveter a zobrala kabelku zo sedačky a vydali sme sa smerom von.



Fuuu, takže nová časť ;) Písala som ju asi 3 alebo 2 hod, nie som si istá :D 2100 slov! Som na seba sakra pyšná :D :D Takže papa :D Vote a koment ;) Ďakujem

Dance like the devil H.S. (Romance)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt