"Si divný"

30 3 0
                                    


Ako som kráčala po schodoch smerom do mojej izby, mohla som cítiť jeho pohľad na mne. Jeho kroky sledovali tie moje, cítila som každý jeho pohyb. Ako jeho podrážka tlačila na podlahu.


Otvorila som dvere od svojej izby a vybrala sa k šatníku. Čo ma, ale prekvapilo bolo, že šiel za mnou.


Odkašľala som si a otočila sa.

"Hmm, nemohol by si ma počkať v mojej izbe?" Povedala som kúsok odmerane a naštvane. Nadvihol obočie a obišiel ma.


"Predsa ti chcem povedať, čo by ti pasovalo zobrať na seba." Uškrnul sa a rukou prešiel k šatám, ktoré boli porozhadzované. Jedným pohybom ruky vytiahol čierne šaty, ktoré boli z hora opnuté a z dola voľné.


Dostala som ich od mojej mamy, dala mi ich asi mesiac pred tým než odo mňa odišla. Sklopila som zrak k zemi a sledovala som svoje nohy.


Pri nápore tlaku, ktorý sa poznamenal na podlahe ku mne šiel Harry.

"Čo hovoríš na tieto?" Usmial sa a vyzdvihol ich.


"Nie" Zdvihla som tvár a pozrela mu do očí. Videla som v nich zmätok, nechápal a ja som mu to nemienila vysvetľovať. Keď videl, že nič iné nehovorím zobral ich naspäť.


"Tak si niečo vyber. Myslím, zo šiat.." Dodal a odišiel do mojej izby. Zatvoril za sebou dvere a ja som prešla k šatám. Vytiahla som tmavo-modré šaty do polky stehien. Z hora boli opnuté a z dola tiež, vyzliekla som sa a rýchlo na seba natiahla šaty.


Prešla som k botníku a z neho vytiahla čierne topánky na podpätku. Na vrch som si vytiahla čierny svetrík a pozrela sa do zrkadla, vyzerala som normálne, ale ak som chcela ísť von potrebovala som make-up.


Otvorila som dvere do svojej izby a uvidela Harryho sedieť na mojej posteli. Nohy mal voľne spustené a sledoval podlahu pred tým.


"Sekne ti to." Dodal úplne ako robot. Ako by to hovoril každej.. Ku každej príde domov zaklope jej a vytiahne ju von, dobrovoľne, alebo nie?

"Ďakujem!" Odsekla som a prešla k kúpeľni.


Vyčistila som si zuby a vytiahla som moju kozmetickú tašku, z ktorej som vytiahla make-up, špirálu a lesk. To mi bohato stačilo nikdy som sa nemaľovala príliš, podľa mňa mi to neseklo byť príliš zmachlená.


Keď som si už dávala iba lesk uvidela som za sebou Harryho, ako sa na mňa pozerá. Rýchlo som si prešla tyčinkou po vrchnej pere a zaskrutkovala som lesk.


"No, vieš zo seba urobiť človeka.." Poznamenal a vyšiel s kúpeľni. Akoby mi chcel naznačiť, že som vyzerala celý ten čas hrozne?

Vyšla som za ním a do kabelky si dala svoje veci.


"Môžeš mi aspoň povedať kam ideme? Nezdá sa mi to ako, fér play, v škole si sa mi vysmial do tváre a teraz po mňa prídeš akoby nič?" Vypustila som. Už som sa toho chcela zbaviť, pretože v aute bolo trápne ticho a ja som sa ho chcela zbaviť.

Dance like the devil H.S. (Romance)Onde histórias criam vida. Descubra agora