"Au, moja hlava!" Zasmiala som sa do telefónu keď som volala s Nataly. "Ani mi nehovor, je mi fakt na piču. Najradšej by som ostala doma!"
Zasmiala som sa z nej. Robila som si desiatu do školy krájala som paradajku. Hneď ráno som si dala sprchu a dala sa do kopy. Obliekla som si čierne džiny a dala si rúžový pletený sveter. Na tvári som už mala slnečné okuliare a na nohá ružové lodičky. Ako ma len zhrozilo keď som videla svoje krémové lodičky ráno pri posteli. Neviem či ich mám nazvať krémové, alebo čierne ako popol.
"Tak v škole!" Usmiala som sa a zložila. Do dôzy som si dala nakrájanú zeleninu. Zatvorila som ju a dala do tašky, vzala som si jablko a otvorila dvere. Za sebou som dôkladne zamkla a začala jesť jablko.
Tak dobre mi je iba kvôli tabletke, nikdy neznášam opicu dobre. Vtedy mám horšie chovanie ako pri krámach a to je už čo povedať. Keď som šla do školy pár školných a populárnych chalanov na mňa kývalo, ale ja som tu iba pre štúdium a tanec.
Keď som sa pozrela do prava videla som Janes ako sedí na betóne pri škole a civí na zem. "Ahoj, slniečko." Zasmiala som sa. "Ahoj." Jej hlas bol príliš kleslý a ja som vedela, že niečo nie je v poriadku a toto nie je opica. "Čo sa stalo?" Vybafla som na ňu. "Naši sa chcú odsťahovať, vraj ma tu len kazia." -
"Čože? Sama tomu neveríš! Nikto ťa nekazí... Ako ťa môžu len tak zobrať preč?!" Začala som histerčiť. "Môžu. Sú moji rodičia." Hneď ako dopovedala zazvonilo a my sme sa odobrali do triedy. "Kde je Nataly?" Spýtala sa. Už iným hlasom ako predtým. "Neviem, ale bolo jej desne zle..." Zasmiali sme sa a sadli si do triedy.
Ako náhle som vytiahla angličtinu zazvonilo a do triedy vstúpil pán učiteľ Jokens. "Dobré ráno." Posadil sa za stôl a začal zapisovať chýbajúcich. Do triedy vtrhla Nataly a sadla si k nám dozadu. "Pardón, že meškám dopravná zápcha." Povedala úplne v pohode. Učiteľ nadvihol obočie, ale nerozoberal to.
Hodiny ubehli celkom normálne. Nataly sa dozvedela, že sa Janes bude asi sťahovať. Kúsok ju to vzalo, bola rozčúlená, ale zároveň to zakrývala. "Janes. Ozvi sa mi prosím ak budeš vedieť viac!" Rozkázala som jej a behala domov. Rýchlo som sa prezliekla do útlych čiernych legín a dala na ne dlhú krémovú sukňu.
Topánky na tanec a čierny sveter. Behala som ako som len mohla keď som otvorila dvere a vošla moje oči spočinuli na ďalších študentov čakajúcich na gauči. Prešla som k recepcií a usmiala sa na tú pani, ktorá tam bola aj predtým. "Dobrý deň. Dársy MeecConly. Môj rozvrh?" - "Och, iste. Nech sa páči!"
Z úsmevom som si ho zobrala a kráčala si sadnúť k nim. Prezerala som si môj rozvrh, začína už od 14:35 a mne škola končí o 14:40. Budem sa musieť dohodnúť s panom Strikom. "Tak študenti. Následujte ma."
Usmiala sa svetlá blondína a kráčala k výťahu. Všetci sme šli aj sňou no niektorí museli ísť iným výťahom. Keď sme boli na mieste prechádzali sme chodbou, dostali sme sa na jej koniec a ona odbočila na pravo.
Otvorila gigantické dvere a tam stál pán Strike! Osobne. No čo ma prekvapilo ešte viac, v rohu miestnosti stál ten chlapec z klubu mal kapucňu a pozeral do zeme. Moje srdce podskočilo keď zdvihol svoj pohľad na mňa a ostatních v tejto miestnosti.
Ták to je druhá ;) Nech sa vám páči :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Dance like the devil H.S. (Romance)
AcakČo si pomyslíte pod slovom TANEC? Človek, ktorý netancuje odpovie: "Niekoho tancovať na pódiu a pridať nejaké tie otočky a bla..bla...bla" Človek, ktorý si myslí, že o ňom vie všetko odpovie: "Tanec? To je jednoducho tanec! Tancujete aby ste mali...