Zavrčal na mňa hneď len čo si položil svoju vodu na zem.
"Máme predsa tancovať nie?" Opýtala som sa jemným a už pomaly odretým hlasom.
Nataly sa ku mne jemne naklonila. "Toto je on?" Opýtala sa čo najtichšie ako vedela, skoro som jej ani nerozumela. Iba som prikývla, a sklopila pohľad.
"Tak teraz ma dobre počúvaj ty idiot!" Skríkla Nataly a prešla k nemu, on mal kúsok šokovaný výraz v tvári.
Prstom doňho štuchla a on sa ani nepohol. Len sa na jej výstup šokovane díval, raz sa díval na ňu a raz na mňa.
"Je tu iba prvý deň!.. Si retardovaný? Čo ti do piči urobila!? Je to moja najlepšia kamoška a ja ju nenechám len tak šikanovať niekym ako si ty! Len preto, že si pána učiteľa Strike synovec neznamená, že sa tu teraz budeš predvádzať! Je mi jedno, akú tu máš povesť no skús sa dotknúť Dársy a ja si ťa až potom podám..."
Vypustila svoj slovný vodopád a odstúpila od neho. Len šokovane stál a potom sa uškrnul, keď svoj pohľad prehodil na mňa. "Dársy? Budem na recepcií, keď skončíš zaveziem ťa.." Usmiala sa na mňa a vražedne sa naň pozrela. Otvorila dvere a od kráčala na recepciu.
Hneď ako sa dvere zabuchli začal sa smiať, ako retardovaný. "To vážne? Naozaj si na mňa poslala... TOTO?" Začala sa smiať ešte viac, no bolo vidno, že je to silený smiech.
"Neposlala.. Len, ani som.. nevedela som, čo vlastne, čo chce spraviť.." Vykoktala som zo seba zmyslu plnú vetu. Zas sa zasmial.
"No okey, tak sa choď prezliecť prosím ťa..." Otočil sa a uterák položil smerom k vode.
"Veď som.." Povedala som si skôr pre seba, ako preňho no počul to.
"Nie, nie si. Ideme tancovať hip-hop.." Zasmial sa a tým ukázal svoje jamky.
"Čože? Nie, ja nejdem tancovať, žiaden hip-hop som tu kvôli mojej prvej hodine.. A nie kvôli hip-hopu, študujem predsa klasické tance!" Zamračila som sa.
"Čože? Tak moment. Ja žiadne klasické tance s tebou tancovať nebudem!" Zavrčal a zobral si svoje veci zo zeme.
"No tak to moment!" Skríkla som. Ani neviem kde sa vo mne zobrala taká odvaha, ale čo sa týka tanca je mi to jedno. Pán Strike mi sľúbil doučovanie a ja to doučovanie mať budem a basta!
Nad mojim hlasom sa otočil a zdvihol obočie na znak, čo ešte chceš. "Predsa nemôžeš len tak od cupitať! Máme tu cvičiť a mať hodinu, tak sem láskavo na kluš!" Prikázala som mu, načo sa on uškrnul.
"Hah, myslíš si, že ja tu s tebou budem tancovať valčík!?" Povedal kúsok odmerane a zhnusene pri slove valčík.
"No, pán Strike, mi to jasne povedal.." Povedala som už kľudným hlasom.
"No mne nepovedal nič ohľadom, spoločných tancov!.." Poznamenal a odišiel. Len som tam ostala nehybne stáť. Čo teraz ? Mám ísť za pánom Strike-om?
Šla som teda k dverám, ktoré som potlačila a šla na pravo. Uvidela som tie schody, kde ma Louis prenechal Harrymu, pobrala som sa nimi hore. Vyšla som hore a uvidela Harryho stáť pred dvermi. Stál tam a bol opretý o stenu, na tvári mal drsný výraz a kúsok ma z neho mrazilo..
YOU ARE READING
Dance like the devil H.S. (Romance)
RandomČo si pomyslíte pod slovom TANEC? Človek, ktorý netancuje odpovie: "Niekoho tancovať na pódiu a pridať nejaké tie otočky a bla..bla...bla" Človek, ktorý si myslí, že o ňom vie všetko odpovie: "Tanec? To je jednoducho tanec! Tancujete aby ste mali...