Nevedela som čo mu mám povedať, ako zareagovať. Bol úchvatný, ale to som mu povedať nechcela, nebudem sa mu pchať. Nemám ho rada a nechcem, aby vedel, že si myslím, že je sexy!
"No, môj názor na Hip-hop nezmeníš, ani keby si tancoval ako Michael Jakson. A čo sa týka tvojho podania.. Hmm, videla som už aj lepších." Moja odpoveď bola stručná a pravdivá. Na poli.
Odfrkol si. "Ty si videla lepších? Akurát tak v sne."
"No ták, čo do nej tak rýpeš? Načo si ju sem bral, ak ju takto zhadzuješ." Ozval sa Luke. Bolo to naozaj milé, zastal sa ma aj keď ma nepozná.
"Čo sa do toho miešaš! Som tu lebo musím tancovať nejaké prijebané spoločenské tance!" Skríkol, načo sa Zack začal smiať ako blázon. Všetci sme sa naň pozreli ako na pri pečeného a Harry zdvihol obočie na znak, aby vysvetlil ten jeho záchvat.
"Spoločenské tance?" Zopakoval a zasa sa začal smiať.
"Vieš, čo? Tancuj si to ty. Také sračky!" Zhúkol a odpil si svoju tekutinu, ktorá na neho čakala.
"Ešte si ich netancoval! Nevieš aké to je." Ozvala som sa.
"Ó, takže milovníčka spoločenských tancov?" Zack sa opäť začal smiať a dosť ma štval.
"Ja mám spoločenské tance celkom rád." Moju pozornosť si upútal Luke. Naozaj? Tancoval ich vôbec?
Harry so Zackom sa na neho pozreli ako na retardovaného. V clube sa pustila pomalá pieseň, zvláštne keďže v clube sa má baviť.
"Ako sa voláš?" Počula som od Luka.
"Dársy." Usmiala som sa naň. Žmurkol na mňa a odpil si zo svojho nápoja.
"A druhé?" Nevedela som či mu mám povedať svoje priezvisko, hoc mal moje sympatie naklonené, ale nepoznám ho.
"MeecConle." Odhodlala som sa.
"No, ja som Luke Tomps, a rád by som si s tebou zatancoval." Usmial sa a postavil sa čím mi poskytol svoju ruku. Prijala som ju, nepoznala som ho, ale nezdal sa mi zlý.
Kráčali sme na parket a pieseň naberala na rýchlosti, ale aj tak bola pomalá. ľavou rukou som sa chytila tej jeho a pravú dala za jeho hlavu. On v pravej ruke držal tú moju a v ľavú premiestnil na môj pás. Mala som mierne obavy či ju nedá nižšie, ale v pohode. Cítila som na sebe pohľad, príliš intenzívny akoby sa do mňa zarýval. Hľadala som človeka, ktorý to spôsoboval.
'Harry'
Len som ho od ignorovala. Začali sme sa húpať do rytmu piesne a moje oči skúmali jeho tvár. Nebol ako Niall, ale podobal sa. Bola som mu po krk, a to dosť sťažovalo môj výhľad, ale celkom v pohode. Pevne vyrezaná sánka, jemné strnisko a brade z diaľky na ne spozorovanie. Oči mal pomiešané, niečo medzi modrou a zelenou. Naozaj sa naň podobal, ale nebol to on.
"Nad čím premýšľaš?" Ozval sa.
"Oh, ja len niekoho mi pripomínaš." Usmiala som sa a on na mňa premiestnil svoj pohľad. Jeho oči sa na mňa zapozerali a videla som v nich túžbu.
"Ále? A na koho? Na nejakého milenca? Brada Pitta?" Zasmial sa a ja s ním.
"Nie, bývalého priateľa." Zamrmlala som. Ani by to nepočul, ale môj hlas je dosť silný.
"Aha. Tak to nie je veľmi dobré."
"Asi nie." Zdvihla som jeden kútik pier do úsmevu, ale hneď som ho aj dala dole. Po niekoľkých minútach sa náš tanec stal naozaj vášnivý. Jeho ruky prešli z môjho pasu na môj zadok a ja som obe ruky skrížila za jeho krkom. Vlnila som zadkom a on mi ho jemne stláčal, prekvapilo ma, že mi to nevadí..
YOU ARE READING
Dance like the devil H.S. (Romance)
RandomČo si pomyslíte pod slovom TANEC? Človek, ktorý netancuje odpovie: "Niekoho tancovať na pódiu a pridať nejaké tie otočky a bla..bla...bla" Človek, ktorý si myslí, že o ňom vie všetko odpovie: "Tanec? To je jednoducho tanec! Tancujete aby ste mali...