Ch 36

213 41 232
                                    

تو کشتی نشسته بودن و هر کس مشغول کاری بود. جیمین از بی حوصلگی جین، یونگی، مارک و جکسون رو به مبارزه دعوت کرد. البته نه مبارزه ای به سبک جکسون. اونو! بازی مورد علاقه ی خودش که ادعا میکرد توی این بازی بی رقیبه. نامجون مشغول نوشتن و جونگ کوک روی زمین، بین ده ها کتاب غرق شده بود و هر ده دقیقه یکبار کتاب عوض میکرد. جین نیم نگاهی به جونگ کوک انداخت و کارتی به تپه ی کارت های روی زمین اضافه کرد.

_ هنوز کتاب مورد علاقتو پیدا نکردی؟

جونگ کوک عینکشو تنظیم کرد و بدون نگاه کردن به جین جواب داد:

_ میدونستی کتابخونه ی اریکس برای بیش از بیست زبان کتاب داره؟

_ اون چندتا زبانی که بلدی راضیت نمیکنه؟

جیمین پرسید و جونگ کوک با نچی جوابشو داد و کتاب دیگه ای رو ورق زد. جین خندید و پرسید:

_ بین این بیش از بیست زبان تو دنبال کدومشونی؟

_ اونی که تهیونگ و هوسوک باهاش حرف میزنن.

جونگ کوک جواب داد و جمع تو سکوت فرو رفت. مارک اخمی کرد و مردد پرسید:

_ زبانی که تهیونگ و هوسوک حرف میزنن؟

یونگی کارت مثبتی وسط انداخت و نامفهموم، خطاب به جونگ کوک گفت:

_ بهتر نیست از خود پدرخونده ات بپرسی به چه زبانی حرف میزنه؟ شاید زبون مافیایی باشه؟

جونگ کوک بی توجه به یونگی، جواب مارک رو داد:

_ آره. یعنی تا حالا نفهمیدی؟ تهیونگ وقتی با هوسوک نشسته به یه زبان دیگه حرف میزنه. جیمین میگه زبان، مبان زیاد بلده. حتما یکی از همون هاست. اگه تهیونگ زبان دیگه ای بلد باشه، باید یکی از همین بیست، سی زبانی باشه که تو کتابخونه ی اریکس هست.

عینک رو از چشمش برداشت و دوباره پرسید:

_ بین این همه کودن تو بیشتر از بقیه حالیته. احیانا زبان تهیونگ رو نشنیدی؟ برات آشنا نبود؟ بین این همه کتابی که خوندی، کلمه ای، جمله ای، چیزی ندیدی که آشنا باشه؟ مثلا فیرتز؟ فرت؟

جکسون بجای مارک جواب داد:

_ خیلی بهش فکر نکن. این تهیونگه. وقتی درمورد تهیونگ حرف میزنی، هر رفتار عجیب و غریبی عادیه. حتی وقتی کنارش نشستی یهو فاز عوض میکنه به زبانایی حرف میزنه که تو عمرت یه بارم به گوشت نخورده. مارک یه بار تا دم سکته رفت. یادته مارک؟

نگاهی به مارک که با اخم بهش خیره بود انداخت و با خنده یادآوری کرد:

_ کنار درخت افرا؟

اخم مارک غلیظ تر شد و کارت مثبتی از بین کارت هاش برداشت و رو کارت های مثبت قبلی انداخت و با زمزمه خطاب به برادرش غرید:

Ruler of the dark || TaehyungWhere stories live. Discover now