نظرسنجی!

69 15 37
                                    

دوستان و خواننده های عزیز حکمران!
بیبیز یادتونه که خاندان ون اصیل ترین و بزرگ ترین خاندان های تغییرشکل دهنده هان. یه جورایی پادشاه همه ی حیوان زاد ها و تغییرشکل دهنده هان. تا الان تو داستان با عنوان لایکن ها شناخته میشدن و دارای روح گرگ بودن.
فرقشون با گرگینه ها این بود که میتونن بقیه ی حیوان زاد ها و تغییر شکل دهنده ها رو کنترل کنن، تغییرشکلشون دست خودشونه نه اینکه تو ماه کامل اختیارشون رو از دست بدن. چندین نوع تغییر شکل داشتن، جزئی، کلی و ... ولی گرگینه ها فقط میتونن به گرگ تبدیل شن.
تا الان اینطور بود. ولی تو قسمتی که در این لحظه دارم مینویسم، به این فکر رسیدم که به نظر میاد بهتر باشه یه تغییر کوچولو تو نژاد خاندان بدم.
بجای اینکه لایکن باشن و تبدیل بشن به گرگ، نژاد دیگه ای باشن با اسمی متفاوت که تغییر شکل ثابت ندارن. یعنی هر شخص ثابته ولی کل افراد نه. مثلا هوسوک تبدیل میشه به گرگ سرخ رنگ ولی جکسون بجای گرگ، به ببر یا پلنگ تبدیل شه یکی دیگه خرس یکی گوریل یکی مار... (البته ویژگی ها و قابلیت های کلی خانپان مثل قبله فقط نژاد و اسمشون تغییر کنه.) و اینطوری شخصیت افراد و حیوونی که براشون انتخاب میکنم بیشتر هماهنگ میشن.
به نظر خودم این ویژگی بهتری برای رییس تمام تغییر شکل دهنده هاست و تنوع بیشتری به داستان میده. بازم منتظر نظر شما میمونم و دوست دارم بدونم شما به چی فکر میکنین.
اگه موافقین بجز آلفامون که در هر صورت گرگ سرخه، به نظرتون به بقیه چه حیوونی بیشتر میاد؟

Ruler of the dark || TaehyungWhere stories live. Discover now