Bylo mi čerstvých patnáct let, když Loki za mnou přišel, pro to co jsem mu slíbila. Už to byly dva roky co jsem mu slíbila, že on bude ten první, co se mnou ulehne. Neměla jsem totiž na vybranou. Byla to chvíle života a smrti. Kdybych řekla ne, tak by mě zabili... Měla jsem jedinou prodmínku a to bylo, že mi musí být patnáct let.
Dlouhou dobu jsme si psali dopisy. Někdy za mnou přišel Loki osobně, ale to bylo minimálně. Občas za mnou i někoho poslal, aby mi něco vzkázali. Každý rok jsem dostala dárek, ale k patnáctinám jsem dostala dvoje pouta na kterých byl lísteček na kterém bylo napsáno "Připoutej se k posteli a počkej na mě."
Bála jsem se, co nastane, ale i tak jsem to neudělala. Nebudu přece dělat něco, co nechci. Vrátila jsem pouta i s lístečkem do krabice a tu zavřela.Večer už nastal a Loki se pořád neobjevil. Zhruba v deset v noci bylo najednou vedle mého bytu zvláštní světlo. Bifrost... Začalo mi bušet srdce. Bála jsem se toho, co se stane. Slyšela jsem bušení na dveře, ale moje nohy jako by se přilepili k zemi. Loki znovu zabušil a já jsem se konečně zvládla pohnout a dojít otevřít.
„Viděl jsem tě z okna... Nečetla jsi vzkaz?!"
„Jaký vzkaz?" Hrála jsem blbou. Bála jsem se co by se stalo, kdyby prošel na to, že mu lžu.
„Víš, že ti mohu číst myšlenky, že ano?" Ne, ne, ne, neee tohle se nesmí dít. Ať je to vše jenom sen, co se mi zdá....Prosím... Bála jsem se toho, co se stane.
„Nemáš se čeho bát...Bude se ti to líbit." Jo, to jsi mě opravdu uklidnil...
„Ale teď...tě čeká trest za tvou neposlušnost. Nebudu už tak jemný, jak jsem původně chtěl."Loki se ke mě přiblížil a dravě mě políbil.
Začala jsem cítit jeho vzrušení, ale zároveň jsem to začínala pociťovat i to svoje. Loki byl atraktivní, ale chci to? Hodila jsem tuto myšlenku za sebe a dělala to, co mi radilo srdce. Loki spokojeně zabručel a odtáhl se.„Chceš ten trest hned, nebo až ke konci?" Olízl si ret a já viděla, jak mu potemněly oči. Já jsem hlasitě polkla a řekla: „Potrestej mě teď...daddy..." *Počkat..Co jsem to pravě řekla?!*
Než jsem stihla něco udělat, tak mě Loki vzal do náruče a i se mnou v ruce si se mnou sedl na postel. Otočil mě, tak abych byla břichem na jeho kolenech. Stáhl mi kalhoty a plácl, tak silně, že jsem tam musela mít červený obtisk. Plácl znovu a znovu... Z mých bolestných výkřiků se ale stalo něco jiného. Pokaždé, když Loki plácl jsem vykřikla, ale místo bolestného výkřiku to bylo spíše slastí. Párkrát jsem se i přistihla, jak jsem vzdychla. Asi mě Loki opravdu přitahoval, ačkoliv jsem si to nechtěla přiznat.
Loki skončil a přikázal mi, abych si lehla, ale ještě před tím ze mě serval všechno oblečení. Udělala jsem, jak řekl a on mi roztáhl nohy a začal mě uspokojovat jazykem. Já jsem mu rukama zajela do vlasů a když jsem se, tak jsem ho jemně zatáhla. On se s úšklebkem odtáhl a políbil mě. Jeho rty chutnaly naprosto dokonale.
„Mohu?" Zeptal se mě. Já jsem přikývla a Loki do mě vjel pohybem pánví. Bolelo to... Hodně... Začal se dost svižně pohybovat a já jsem mu drápala záda. Pomalu, ale jistě má bolest mizela, ale stále to bolelo. Začal zrychlovat a já jsem vzdychala bolestí smíšenou se slastí a vzrušením. Bolest stále ubývala, nahrazoval ji příjemný pocit, plný vzrušení.
„Loki...víc!" Loki se na mě nechápavě podíval a přestal. Ušklíbl se, došel k mému nočnímu stolku, tam kde byla krabice a vzal ji. Vyndal kožená pouta, nandal mi je. Přivázal mi je k pelesti postele a vše pořádně utáhl. Zkusil, zda mi to opravdu znemožňuje všechen pohyb a opět se rozešel k již zmiňovanému nočnímu stolku. Otevřel šuplík a vytáhl vibrátor. Jak věděl, že tam je?
„Máš tu kamery," oznámil mi. Zase mi čte myšlenky, no jasně..,že mi to nedošlo. Zapnul vibrátor a dal ho prvně na mé bradavky a pokračoval dolů. Dostal se na můj klitoris a zvíšil intenzitu na max. Normálně jsem ho používala 20% a on to dal na rovných 100%. Myslela jsem, že si slastí ukoušu pouta. Do sekund jsem dosáhla vrcholu, ale Loki začal dělat jemné malé kroužky vibrátorem, stále na max.
„Loki prosím!" Řekla jsem zadýchaně... On se nad tím jenom ušklíbl a pokračoval v tom, co právě dělal. Už jsem měla kousek od svého druhého orgasmu, ale Loki vibrátor vypnul a po patnácti sekundách opět zapl. Tím mi oddáloval můj vrchol. Třásla jsem se jako osyka a doufala, že mě Loki nechá, abych mohla vyvrcholit. On mě takto trápil snad pět minut.
Najednou vibrátor vypl a drsně do mě vrazil jeho klenot. Dál a dál zrychloval a přidával na jeho dorazech. Cítila jsem, že budu na svém vrcholu během milisekund, stáhla jsem se okolo jeho penisu a vydýchávala se, ale Loki mi to nedovoloval...stále pokračoval.
„Loki!!" Vykřikla jsem v návalu další rozkoše. Loki do mě vystříkl jeho sémě a chvíli se ve mně vydýchával, ale potom mi beze slov odhákl ruce a nohy. Lehl si na chvíli vedle mě.
„Musím se jít umýt." Řekla jsem a pokusila se vstát, ale nešlo to. Loki mi musel pomoct a přidržovat mě ve sprše, abych nespadla. Potom mě odnesl zpět do postele a já usla v jeho náručí. Ráno jsem se ale vzbudila, už bez jeho přítomnosti.
ČTEŠ
Loki jednodílovky
FanfictionJak by asi vypadal sex s Lokim Laufeysonem? Nevíte? Tak si přečtěte moje jednodílovky. :)