Roadtrip

484 8 0
                                    

Dnes jsem měla s Lokim poprvé jet na něco jako dovolenou. Už dlouho jsme plánovali si někam vyjet a já se na to moc těšila. Loki se dva roky učil řídit a já trpělivě čekala, až se to naučí. Dnes dne vyjeli do naší první destinace a když jsem si podávala pití z dveří řidiče, tak Lokiho něco napadlo.

„Nechtěla by jsi mi vyhulit?" Zavrněl mi Loki do ucha.
„Loki jsme na silnici." Odpověděla jsem mu.
„A to vadí? Jestli chceš odstavím auto na odpočívadlo." Zavrněl nazpět.
„Tak dobře, ale něco za něco." Řekla jsem vzrušeně. Loki přesně věděl co po něm chci a tak jednou rukou mi stáhl kalhotky zpod mé minusukně a začal dráždit mé nejcitlivější místo.

„Ale, ale tady někdo pro mě vyloženě teče." Řekl před tím než do mě strčil jeho prst. Odstavil auto na odpočívadlo a já jsem šla na zadní sedadla, abychom si to více užili. Loki si sundal kalhoty a boxerky a mě sundal jedním tahem kalhotky a sukni.

Než jsem se stihla nadít tak si mě vzal za vlasy a začal si určovat tempo. Když se udělal já jsem to jako hodná holka spolkla a Loki spokojeně zamručel.

Hbitě do mě strčil jeho penis a nasadil velmi rychlé tempo. Já jsem se vzrušením napla jako luk a Loki ješte přidal. Už po pár minutách jsem se celá třásla a Loki byl spocený oba jsme cítili náš blížící se vrchol a tak Loki zrychlil ještě více. Loki do mého vnitra vystříkl své sperma a do mě se rozmístilo to krásné teplo i mého vrcholu. Oba jsme se vydýchávali a později jsem Lokimu udělala dobře pusou.

Když jsme se oblékli a upravila jsem Lokimu jeho černé kadaře a sedli jsme zpět na naše místa a jeli do naší destinace.

Loki jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat