Ráno jsem si sbalila věci, abych mohla večer odjet s Lokim na letište. Loki dost dlouho se mě snažil přemluvit, že ukradne teseract a přemístíme se do Itálie díky němu, že letadla nejsou jeho úroveň. Než jsem se nadála byl večer a to znamenalo čas na odjezd. Loki vypadal jako kdybych ho vedla na veterinu utratit, přitom jel na dvoutýdenní dovolenou na soukromý ostrov poblíž itálie. Jakmile jsme dojeli na letište, už tam na nás čekal Tonyho tryskáč. Nasedli jsme a po cca deseti minutách vyletěli. Před námi byl dvouhodinový let a já si ho hodlala užít.
Chtěla jsem Lokiho naštvat, protože jsem mu zakázala mít se mnou sex v letadle, proto jsem si na sebe vzala minišaty. Loki na mě koukal od té doby co jsem sedla do auta a když jsem seděla v letadle neustále koukal na mé obeplé křivky, když jsem si všimla, že jsme vzlétli a vypla se kontrolka na zapnutí pásu, odešla jsem na záchod. Nechala jsem schválně otevřeno a čekala, zda Loki přijde. Jak jsem čekala Loki po pěti minutách přišel a vášnivě mě začal líbat.
Odtáhla jsem se od něj a řekla: „Kašlu na zákaz, už je mi to jedno."
„Tak je hodná holka." Zavrněl mi Loki do ucha a vytáhl mě ven ze záchodu. Přešel do místa kde byli velké sedačky tak akorát pro dva a zatáhl závěs. To pro lidi na palubě bylo znamení, aby nás nerušili.Loki stáhl kalhoty a mě vysunul mé šaty. Všiml si, že krom šatů na sobě nic nemám a pro sebe si zabručel. Bez varování do mě tvrdě vjel a já se napla jako tětiva luku. Vjela mu rukou do jeho havraních vlasů a druhou ruku mu položila na záda, při každém přírazu jsem ho trochu škrábla. Cítila jsem, že za chvilku se dostanu na svůj vrchol a Loki to také vycítil a tak přidal na rychlosti. Jeho tempo bylo tak rychlé, že jsem začla vzdychat ješte více než předtím. Po chvilce jsem ucítila jak se mé vnitro obplo kolem jeho chlouby a pocítila ten krásné pocit uspokojení.
„Loki!" Zakřičela jsem s vlnou orgasmu.
„Tak je to správně křič jméno tvého vládce." Řekl Loki zadýchaně a v tu chvíli kdy to dořekl udělal se do mne. Loki hrdelně zavrčel a vytáhl ze mě jeho penis. Já ho pusou očistila od hořkosladké lepivé tekutiny s vše spolkla. Loki mě počastoval spokojeným výrazem a dal mi pusu na čelo. A sedl si vedle mne.No ahoooj. Jak se vám líbí jednorázovky? Doufám, že ano. Mimochodem další díl jednodílovek bude na již zmíněné dovolené.
ČTEŠ
Loki jednodílovky
FanfictionJak by asi vypadal sex s Lokim Laufeysonem? Nevíte? Tak si přečtěte moje jednodílovky. :)