Nic...jen jsem se nudil

463 9 5
                                    

Loki

Šel jsem k Y/n do pokoje, zaklepal jsem a zpoza dveří se ozvalo: „Nemůžu, učím se...nejsem oblečená!" 

„To mě má jako odradit?" zeptal jsem se laškovním tonem. 

„Loki?!" dveře se otevřeli a stála tam Y/n...bohužel oblečená. 

„Jsi oblečená, zajímalo by mě kdo je více zklamaný. Ehm...můžu dovnitř?"

„Ne," odpověděla a já cítil tu nepatrnou jiskru, která mezi námi byla.

„Díky," řekl jsem lhostejně a vešel dovnitř, Cítil jsem její vzrušení, ale věděl jsem, že ona si to nechce přiznat. 

„Co chceš?" zeptala se nasupěně, samozřejmě jen na oko, jelikož jsem schopen ji prokouknout. 

„Nic, jen jsem se nudil a taky mám chuť šukat..."řekl jsem ležérně a sledoval její reakci, a jak jsem tušil okamžitě se začala červenat. Nemohl jsem to vydržet a zasmál jsem se. Y/n na mě hodila nechápavý pohled, ale já místo nějaké odpovědi jsem ji prostě chytl za ruce, přimáčkl ji ke zdi a políbil ji. Ona můj polibek opětovala, což pro mě byl impulz pro to, abych ji vzal a hodil ji na postel, doslova. Přišpendlil jsem ji k posteli a začal jí pomalinku svlékat. Y/n zrudla, když pode mnou byla celá odhalená a snažila se rukama skrýt, proto jsem jí je jednou rukou začal držet nad hlavou.  Druhou rukou jsem doputoval mezi nohy a okamžitě pocítil její vzrušení na mém prstu. Pomalu jsem do ní jeden prst vnořil a začal pohybovat, palcem ruky jsem jí začal třít klitoris. Maličká vzdychla a prohla se v zádech.

„Pustím ti ruce, ale nech je na místě," jak jsem řekl, tak jsem i udělal. Místo toho jsem jí tou rukou začal dráždit bradavky. Druhá ruka stále kmitala v jejím rozkroku, ale tentokrát jsem místo jednoho prstu přidal rovnou dva, maličká se prudce nadechla a začala být hlasitější. Když jsem cítil její blížící se orgasmus, tak jsem přestal a začal ji líbat. Ona jenom nespokojeně zabručela a začala polibky opětovat. Následně jsem se zvedla a začal jsem se svlékat, když jsem stál před Y/n odhalený, tak ona jen slepě koukala na mojí erekci a na mé svaly, byla sladká a tak nevinná, přesně proto jsem po ní tak toužil, její nevinnosti je zkrátka nemožné odolat. Otočil jsem Y/n břichem na postel a zvedl do výšky její skvostný zadeček, který jsem potom i silně plácl. Roztáhl jsem si její pysky a vjel do  ní. Bože, byla tak úzká. Začal jsem se pomalu pohybovat, ale než jsem se nadál, tak jsem přirážel jako blázen a Y/n za sebou měla již třetí orgasmus. Miluju svojí výdrž... Až na to, že mé polovičky na to dost často doplatí. Dále jsem přirážel, místností se linul zvuk pleskající kůže s pojené s slastnými výkřiky Y/n.  Ve vzduchu se vznášel pach sexu a potu. Vzal jsem Y/n ruce a dal jí je nad hlavu, držel jsem jednou rukou a tu druhou ji popadl za krk. Přirážel jsem bez ustání, hnal jsem se za orgasmem. Každým přírazem byl blíž a blíž. D8l jsem do ní bušil Y/n vykřikla ve svém čtvrtém orgasmu a já se v tu chvíli již neudržel a také se udělal. Potom jsem Y/n odnesl do sprchy a aby se na mě nezlobila, že jsem si s ní dnes tak dlouho hrál, tak jsem jí vylízal. 


Dneska mi to psaní moc nejde, pardoon. Doufám, že se vám to stejně líbilo. Užijte si zbytek dne, ahoj!

Loki jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat