Loki seděl v křesle, sjel mě pohledem a vstal. Přistoupil ke mě pomalu, jako vlk, hledající svou další kořist... Již za chvíli, začal mé rty drtit svými. Nebyl to ledajaký polibek, tento polibek znamenal splynutí dvou duší. Znamenal mé podvolení. Znamenal vše co jsme v tu chvíli potřebovali. Brzy jsem nevydržela a otevřela jsem se mu. Během milisekund mi vnikl jazykem do úst a začala bitva o nadvládu, naše jazyky sváděly smyslný tanec. Líbali jsme se...s naléhavostí a vášní, byly to instinktivní polibky, které jako kdyby nikdy nekončily. Po chvíli jsem byla celá zadýchaná a roztoužená. Loki se odtáhl, jen na to, aby mě po chvíli hned zatáhl za vlasy zpět do tohoto spalujícího momentu. Zavřela jsem oči a pod víčky, jako kdyby vybuchovalo miliony ohňostrojů. Cítila jsem, jak se pod jeho dotykem roztávám a podvoluji jeho nejtajnějším touhám. Páni...tenhle chlap ale umí ženu roztoužit.
Ahooj, Lokiho úchyláci, jsem back. Tentokrát jsem chtěla zkusit napsat jednu fanfikci čistě o líbání a napsat ji co nejdelší zvládnu. Jak koukám, moc mi to nešlo a taky se mi to moc nelíbí. No, snad se to bude líbit vám. Takže bych ocenila srdíčka, komenty a ostatní kraviny, však to znáte a víte. Děkuju za přečtení!
ČTEŠ
Loki jednodílovky
FanfictionJak by asi vypadal sex s Lokim Laufeysonem? Nevíte? Tak si přečtěte moje jednodílovky. :)