:D

338 6 4
                                    

Zavolala jsem si Lokiho do naší ložnice na Asgardu. Když přišel, našel mě sedět na zemi, úplně nahou. Seděla jsem v podřadné pozici tak, jak to má rád. Pokynutím hlavy jsem mu dala vědět, co chci. Loki mě ihned pochopil. Začal si sundávat kalhoty. Potom mě za ruku vytáhl k sobě nahoru, políbil mě a následně mě zase nechal si kleknout. Sundala jsem mu boxerky, jeho úd už stál v pozoru. Olízla jsem mu ho od špičky až ke kořenu. On slastí zasténal. Potom jsem si ho začala připravovat rukou. U toho jsem ho stále měla v puse. Ruka mi sklouzla na jeho koule, ty jsem následně stiskla. Začala jsem rychleji pohybovat svou hlavou, sem tam, sem tam. Loki mě chytil za vlasy a zasténal.

„Zrychli," řekl.
Udělala jsem, jak si přál.
„Hodná holka."
Při těchto sloves jsem cítila, jak mi vlhnou kalhotky. Bylo zvláštní, jak na mě Loki působí.

Loki mě vytáhl nahoru, políbil mě a za zadek si mě chytil, já obmotala nohy okolo jeho pasu. Vjel do mě...cítila jsem celou jeho úctyhodnou délkou. Sedla jsem mu úplně přesně. Poprvé se ve mně pohnul, cítila jsem se jako v sedmém nebi. Pomalu popocházel, směr postel. Když tam došel, hodil mě na postel. Pak odešel k nočnímu stolku. Vyndal provaz, tím mi precizně svázal ruce. Dále vyndal masku přes oči, tu mi nasadil. Už jsem jen slyšela to, jak něco vyndal, ale nevěděla jsem co. Cítila jsem ho, jak se shýbá. A panebože... začal mi lízat a sát klitoris, ale měl v ruce vibrující kuličky, které jsme spolu koupili. Díky tomu to bylo tak stokrát intenzivnější. Skoro instantně jsem se udělala.

Pak si kuličky vyndal z pusy a strčil je do mě. Dále jsem cítila, jak do mě vjel jeho penis. Začal tvrdě přirážet, u toho jednou rukou držel mé svázané ruce nad hlavou. Druhou rukou mě držel za krk, to mě vzrušovalo více, než jsem si kdy dokázala představit. Ruku, kterou mi předtím držel ruce mi sjel k ňadrům, jedno mi stisk a druhé si vzal do pusy. Jazykem objel moji bradavku a pak skousl. Donutilo mě to vzdychnout.

Loki začal silněji přirážet, řekl mi jeho hrubým hlasem, ať si dám nohy na jeho ramena, ale jelikož jsem stále měla masku na očích, tak mi musel pomoct. Instantně jsem pocítila, že díky tomu se dostal o hodně hlouběji. Po chvíli jsem se udělala, jelikož kombinace spoutaných rukou, vibrujících kuliček a jeho pusy, věnující se mým prsou, byla smrtelná. A samo sebou nemůžeme zapomenout na jeho penis, který ve mně stále divoce létal. Loki se po chvíli udělal taky, magií oddělal mé ruce a sundal mi masku, zatímco se vydýchával. Kuličky ve mně nechal.

Přesunuli jsme se do sprchy, Loki a jeho božství je nevyzpytatelné, takže se mu mezitím znovu postavil. Takže mě stihl ohnout i ve sprše. Já se udělala tolikrát, že jsem nemohla stát a Loki se jen rošťácky usmál a odnesl mě do postele.

Konec

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Loki jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat