Dnes ráno jsem se vzbudila a zjistila, že Loki vedle mě už neleží. Řekla jsem si, že nejspíše šel do prvního patra nám udělat snídani, tak jsem se oblékla a udělala jsem si na hlavě drdol. Sešla jsem dolů a moje domněnka se potvrdila, když jsem viděla jak Loki zápasí s toasterem. Chvilku jsem beze slova na něj jenom pobaveně koukala a nemohla jsem se nesmát. Loki si mě díky tomu všiml a koukl na mě vražedným pohledem.
„Jdeš mi pomoct, nebo se mi jenom vysměješ?" Zeptal se mě s ironií v hlase.
„Já bych brala to druhé prosím." Odpověděla jsem mu nazpátek, ale rozešla jsem se k němu a dala mu pusu.„Spálí se ti to," řekla jsem mu a snažila se toaster vypnout volnou rukou. Loki na mě jenom nesouhlasně zamručel a odtáhl se ode mne, aby to vypl. Potom se na mě jako dravá kočka vrhl a přivlastnil si mé rty.
Pootevřela jsem rty a naše jazyky se propletly, vzdychla jsem mu do pusy a Loki se nad tím laškovně usmál, vzal si mě do náruče a rozešel se do našeho pokoje. Došel tam a hodil mě na postel. Pomalu mě začal svlékat a každé místo nově odhalené kůže políbil, když se dostal až ke kalhotkám a políbil mě na podbřišku tak jsem jenom tiše vzdychla. Loki se usmál do mé kůže a vrátil se k mým rtům.
Po nějaké době jsem Lokiho obrátila na záda a on nesouhlasně zamručel, nenávidí být dole radši má kontrolu on nademnou. Začala jsem já svlékat Lokiho a začala se věnovat jeho stvrdlé erekci. Vzala jsem si ho do pusy a začala jsem do pusou dělat Loki mě vzal já můj drdol a určoval si rychlost. Během chvíle jsem cítila jak ještě zrychlil a to znamenalo, že jeho vrchol se již blíží. Tak jsem obepla kolem jeho chlouby více rty a malinko jsem ho kousla. Loki si vzdychl a já cítila v puse hořkosladkou chuť spolkla jsem celý obsah mé pusy, ale jedna neposedná kapička mi tekla po tváři, tak jsem si prstem setřela a olízla ho.
„Šikovná holka, teď je řada na tobě." uculil se na mě Loki a přetočil si mě pod sebe. Strčil do mě prst a začal s ním pohybovat v mém nitru. Po chvíli přidal rovnou dva a zrychlil své tempo.
„Už budu Loki přidej!" Vykřikla jsem, když jsem začala cítit, že už budu. Loki z mého nitra vyndal své prsty a uculil se na mne. Koukala jsem na něj pohledem "alá" to si ze mě děláš prdel ne?!
„Neboj drahá udělám tě, ale něčím lepším." Uculil se na mě omluvně a tvrdě do mě jeho kamaráda vrazil. Začal přirážet a já byla během sekund hotová, ale Loki nepřestával a přirážel dál. Oba jsme vzdychali a párkrát jsem vykřikla i jeho jméno. Loki dále přirážel a já se snažila ješte chvíli vydržet. Loki se udělal a hned co jsem ucítila jeho semeno ve mně jsem, tak se také udělala. Loki hrdelně zavrčel a ješte chvilku ve mě jeho penis nechal. Potom se odtáhl a spadl vedle mne do peřin. Chvilku jsme je vedle sebe rozdýchávali a potom se šli nasnídat a já si uvědomila, že z mého krásného drdolu je rázem messy bun.
ČTEŠ
Loki jednodílovky
FanfictionJak by asi vypadal sex s Lokim Laufeysonem? Nevíte? Tak si přečtěte moje jednodílovky. :)