Y/n
Loki opět pracoval pozdě do noci a mě už nebavilo čekat. Tak jsem se rozhodla ho dojít překvapit, protože jsem přesně věděla, kde bude. Oblékla jsem si nové spodní prádlo, doplnila jsem to podpatky a vydala se k mému milému. Jak jsem čekala, byl sám v trůní místnosti. Opřela jsem se o dveře a chvíli čekala, až zvedne oči od papírů. Když se tak stalo, tak jsem se rozešla k němu. On se na mě usmál tím způsobem, který sliboval, že mi udělá věci o kterých jsem ani nepřemýšlela.
„Když ty jsi nepřišel za mnou, musela jsem přijít já..," řekla jsem a vzala mu papíry, které měl kolem sebe a položila je na zem. Poté jsem se mu posadila na klín.
On se natáhl a pošeptal mi do ucha: „Když takhle zlobíš, tak bys si zasloužila pořádný výprask." Jeho oči ztmavly vzrušením a zvedl se u se mnou v náručí, potom mě pustil na zem.
„Ohnout přes trůn," řekl a olízl si rty. Já jsem to jako poslušná holka udělala a po chvíli jsem cítila, jak mi Loki sundává kalhotky. Poté mi přistála na levé půlce rána. Než jsem se nadála, tak jsem v sobě měla Lokiho jazyk. Polila mě vlna extáze a opojného uvolnění. Loki stále pokračoval s uspokojování jazykem a nepřestával, dokud jsem neprosila, aby přestal. Když se tak stalo, tak si mě otočil na trůně, tak abych na něm seděla s rozkročenými nohami směrem k němu. Líbilo se mi, když si se mnou Loki dělal, to co chtěl. A to taky teď dělal. Znovu se sehnul k mému rozkroku a jednou rukou mě začal štípat do bradavky. Když pocítil, že jsem blízko k vyvrcholení, tak do mě vrazil dva prsty, nad nimi jsem se úpně roztála. Když moje stahy skončili, přitáhla jsem si ho k sobě a vášnivě ho políbila.
„Prosím, Loki, svlékni si kalhoty a košili, chci mít v puse toho tvého půvabného ptáka," řekla jsem a Loki se ušklíbl. Loki udělal, jak jsem řekla a já jsem si stoupla, posadil se na trůn, jako opravdový vládce, kterým byl a já jsem se dala do díla. Nejprve jsem mu prstem rozetřela kapičku vzrušení po penise a poté jsem si klekla a olízla mu žalud. Cítila jsem, jak se mi pod rukama, respektive pod jazykem, pomalu roztává a uvolňuje. Chytila jsem mu do ruky koule a začala jsem se jemně třít u toho, co jsem mu kouřila.
Loki to moc dlouho nevydržel, zvednul se, hodil mnou na trůn a vjel do mě jedním táhlým přírazem. Mé stěny se okolo něho stáhly, jako by mě vesmír přesně stvořil tak, abychom do sebe zapadali. Jako bych pro něj byla stvořená. Byla jsem pro něj, jako skvěle padnoucí rukavice, která byla ušitá jen a jen pro jeho použití. Brzy jsem byla na okraji, znovu. Tam, kam mě zvládl dovést jenom Loki. Byla jsem na okraji propasti, shlížela jsem dolů do nirvány, ale ještě jsem se udělat nechtěla, snažila jsem se to zadržet a později vyvrcholit až s ním, ale už jsem to nezvládla. Do té propasti jsem střemhlav skočila a hodlala jsem se ještě nějakou chvíli nechat unášet pádem. Každý jeho pohyb mě vysílal hloub a hloub do té jámy a já jsem se poddala, nechala jsem se unášet do dálek jeho tělem, prsty, kterými mi štípal bradavky a jeho polibky, kterými mi zasypával hrdlo.
Když mé vyvrcholení pominulo, obmotala jsem si okolo jeho trupu nohy a začala jsem pánví dělat malinké kroužky. Loki zavzdychal a zrychlil jeho pohyby, věděla jsem, že je už blízko. Ještě pár přírazů a udělal se do mě. Chvíli se vydýchával a potom ho ze mě vysunul. Já jsem se zvedla, nechala ho, aby si sedl na trůn a následně jsem si sedla obkročmo na jeho klín a začala ho líbat. Chutnal, jako moje největší pokušení a whisky.
„Co tohle dokončit v ložnici..?" zeptala jsem se, Loki se bez odpovědi zvedl a odnesl mě do naší ložnice.
Tak? Chci první dojmy! Zároveň bych chtěla poděkovat mojí čtenářce @Zuzaily za skvělý nápad! Na poslední jednodílovce napsala, že bych mohla zkusit napsat něco na trůně v Asgardu a tak jsem tu. Hehe, tohle jsem si moc užila psát a doufám, že se vám (hlavně Zuzaily) bude líbit. Také bych pro vás, mé čtenáře, chtěla vymyslet nějakou přezdívku, kdyby měl někdo nápad, házejte to do komentářů. Zatím přeji všem krásný zbytek dne a byla bych ráda za like, komenty a podobně, vždyť to znáte. :)
ČTEŠ
Loki jednodílovky
FanfictionJak by asi vypadal sex s Lokim Laufeysonem? Nevíte? Tak si přečtěte moje jednodílovky. :)