Škola

735 9 0
                                    

Byl krásný slunečný den, když Loki napadl moji školu a odvedl nás na bývalou základnu Avangers. Tam nás rozdělili na kluky a holky. Dozvěděli jsme se, že kluci půjdou na trénink zjistí se kdo bude vojákem v Lokiho armádě. Zatímco my holky budeme buď služky nebo osobní děvky jak nás nazvali a že jednu z nás si vybere sám Loki. Postavili nás do řady a nařídili nám abychom se svlékly do spodního prádla. Pár holek ihned poslechlo a některé jenom stály, ale já ne hodlala se nechat očumovat nějakým Lokim a jeho kumpány. Navíc jsem ten den měla průsvitnou podprsenku a kalhotky z většiny také.

„Řekli jsme svléknout!!" Zařval nejspíše ten co měl tuto akci na starost, ale toho obávaného Lokiho jsem stále neviděla. Po té co zařval se všechny dívky začali svlékat, až na mě. Vojáci začali že začátku řady říkat, která půjde dělat uklízečku a která má zůstat. Jakákoliv holka, která měla byť gram tuku na těle šla automaticky krok zpět.

„Jsi hnad hluchá? Řekl jsem svléknout!" Na každé slovo se snažil dát co největší důraz, ale já nehla ani brvou.
„Nechce se mi." Řekla jsem a naschvál si zívla. Na to voják jenom nesouhlasně pokýval hlavou a mé oblečení strhl. Poté si zamručel a odešel. Všechny holky vyřazené se oblékli do uniforem a odvedli je pryč. Zůstala jsem v řadě já a pár dalších holek celkem nás nebylo více, než patnáct.

Po chvíli do dveří vešel vysoký muž tipivala bych metr devadesát s harvaními vlasy sčesaných dozadu. Měl modré oči a na tváři mu hrál šibalský úsměv. Přišel k první dívce a plácl ji po zadku políbil ji a odtáhl se.

„Ta je vaše hoši." Řekl a s každou udělal to samé. Několik holek nechal bez komentáře a některé svěřil do rukou jeho kumpánům.
„Neměla by jsi do školy chodit v tak odhalujícím spodním prádle, maličká. Mohlo by to vzbuzovat hříšné myšlenky." Řekl, když přišel ke mně. Udělal to samé jako u ostatních holek. Když mi dával polibek tak jsem ho silně kousla do rtu a cítila ve své puse železitou chuť, díky tomu jsem věděla, že můj plán se vydařil.

„Co si to dovoluješ ty červe!" Rozkřikl se na mě a přez mou tvář přeletěla mlaskavá facka. Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela, ale místo toho jsem se ušklíbla a podívala se mu do očí.

„Chci tuhle, ať s ní tu neposlušnost vyšukám!" Oznámil a chytl mě za zápěstí. Vedl mě základnou až do jeho pokoje. Tak mě hodil na postel a natiskl se mezi mé nohy. Já jsem tiše zasténala a doufala, že to neslyšel. Loki mi oznámil, že jestli ho ještě jednou kousnu, tak mi vymyslí trest. Já ho ale naposlechla a opět ho kousla on se odtáhl a řekl:
„Za každou věc, kterou neuznám za vhodnou ti dám jednou páskem na zadek. Rány se ti budou sčítat a ty je budeš potom počítat, pokud zapomeneš číslo nebo se spleteš, začínáme od znova. Rozumíš?" Na poslední slovo dal důraz a já jenom hlasitě polkla a na souhlas kývla.

Poté mě znovu políbil, ale hned se odtáhl.
„Spolupracuj jestli ti je život milý." Zavrčel a znovu si přivlastnil mé rty. Já jsem mu polibek neopětovala a tak řekl jedno jediné slovo „Jedna", věděla jsem co to znamená a tak jsem další radši oplácela. Chvíli mě jenom líbal, ale potom jeho nenechavé ruce objevovali mé tělo. Sundal mi podprsenku a já jenom nesouhlasně zavrtěla stiskl mé prsa ve svých rukou a vzrušeně zamručel. Cítila jsem mezi nohami jeho ztvrdlou erekci.

Beze slov mě vzal a donutil mě si kleknout na zem.
„Víš co máš dělat." řekl a stáhl si kalhoty. Nad velikostí jeho penisu jsem vykulila oči a jemně pootevřela pusu, čehož Loki využil a strčil mi ho do pusy. Chytl mě za vlasy a nasadil rychlé tempo. Já jsem to chtěla mít rychle za sebou, tak jsem obemkla rvé rty těsněji kolem jeho chlouby a používala i jazyk. Loki se mi udělal do pusy a já to vyplivla. On opět řekl jen jedno slovo „Dva".

Opět mě vzal a hodil mě na postel cítila jsem jak dole vlhnu. Nemohla jsem si pomoct tohle zacházení se mě jako takové nelíbilo, ale mému tělu evidentně ano. Serval ze mě kalhotky a rostáhl mé nohy. Já jsem vzdorovala a tak mi přidal dvě rány do počtu.

„Jsem ten první kdo bude objevovat tvé tělo?" Zeptal se, ale místo odpovědi se mi ven prodral sten. Tak jsem raději jenom nesouhlasně zavrtěla hlavou.
„To je dobře, aspoň tě mohu vyšukat pořádně tvrdě, maličká." Zavrněl a pohybem pánví do mě vrazil jeho penis až po kořen. Nečekala jsem to tak jsem se prohla v zádech a vzdychla.

Začal se ve mě pohybovat a po chvíli začal tvrdě a rychle jako smyslů zbavený přirážet. Snažila jsem se nevzdychat, ale rychlost a intenzita jeho přírazů mi to nedovolovala. Nakonec jsem se přestala krotit a nechala vzdychům volný průběh. Loki mě chytl pod krkem a na chvíli ho stiskl tak, že jsem nemohla dýchat potom ho povolil a já se nadechla takhle se to chvíli opakovalo, než jenom nechal mírně stisknutou ruku na mém krku. Strašně mě to vzrušilo. Loki vyvrcholil a vytáhl ze mě jeho penis. Musel cítit, že jsem měla být každou chvíli také na vrcholu, ale i přez to mě nenechal udělat se s ním.

Sundal ze mě svou ruku a otočil mě na záda.
„Kolik ti dlužím ran, maličká?" Zeptal se vyzývavým tónem.
„Nevím." Zalhala jsem.
„Tak co kdybych ti jich dal 30?" Zeptal se a naoko se zamyslel. Já jsem tiše zaklela, ale Loki mě slyšel a tak se opravil „31". S jeho kalhot si vyndal pásek a spoutal mi ruce a nohy abych se nemohla hýbat. Poprvé se napřáhl a já ucítila ostrou bolest na svém pozadí.
„Počítej!" Zavrněl
„Jedna" Řekla jsem roztřeseným hlasem. Loki se ušklíbl a věnoval mi další ránu.
„Dva" další rány padali namé pozadí a já jsem si uvědomila, že budu následnujícío dny spát na břiše.

„Dvacet" Řekla jsem po dalších a dalších ranách. Takhle to pokračovalo a před poslední ránou jsem cítila jak mnou projela vlna slasti a donutila mě hlasitě vzdychnout. Když Loki dokončil všechny své rány, odpoutal mé ruce s nohami a lehl si do postele.

Během chvíle jsem slyšela jenom pravidelné oddychování. Ušklíbla jsem se a ještě chvilku počkala, abych si byla jistá, že opravdu spí. Potom jsem ho odkryla a začala jsem mu honit.

To Lokiho vzbudilo tiše zamručel a řekl, „Tady někdo nemá dost." já na to jenom zamručela a sedla si na jeho penis. Začala se na jeho chloubě pohybovat a on mě chytl jednou rukou za zadek a druhou se věnoval mému prsu. Vzdychal jsem jako blázen, protože mi Loki pomáhal natolik, že naše vzdychy se museli linout celou základnou, až do jejích nejzapadlejších koutů.

Loki zavzdychal a napomáhal mi s pohyby jeho pánví. Ještě jsem zrychlila a natáhla se k Lokimu pro polibek jeho rty chutnali jako maliny a chilli. Jeho polibky dravé a zkrátka skvělé jeho tělo bylo tesané bohy a naše spojení těl mi připadalo jako kousek nebe. V tu chvíli mnou projela vlna uspokojení a já hlasitě zavzdychala Loki nepřestával a za pár chvil dosáhl svého druhého vrcholu. Ano, byl to můj únosce, ale já byla ráda, že si mne vybral. Zvládl mě dovést k vrcholu a toho moc mužů nesvedlo. Teď je to už dva roky co si mne vybral. Jsem jeho ženou a spolu vládneme Midgárdu. Stále se Lokimu podvoluji a noc co noc se oddáváme tvrdému sexu.

Taaak? Jak se líbilo? Já jsem na sebe pyšná napsala jsem 1249 slov, což se mi nikdy nepovedlo napsat za jeden den. Tady máte otázky, které si můžete klást:
Bude příší jednodílovka tak dlouhá?
Je obloha modrá?
O čem asi bude příští příběh? (Brzy se to dozvíte. Pořád se odhodlávám ho začít.)

Loki jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat