ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴀᴡᴋs

761 22 14
                                    

╔.★. .═════════════╗

╚ ═════════════

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

╚ ═════════════. .★.╝

A világot nem papírra vetett törvények irányítják, hanem a benne élő emberek. Néhányan betartják a törvényeket, mások nem. Mindenki esetében saját magától függ, milyen lesz a világa, mihez kezd vele. És egy jó nagy adag szerencse is kell hozzá, hogy más ne csináljon poklot az életéből. Ez nem olyan egyszerű, mint ahogy az iskolában tanítják. Jó, ha az ember egy általa létrehozott erős értékrendhez tartja magát. A házasságban, a bűnözésben, a háborúban, mindig és mindenhol.

A hősök azért vannak, hogy a káoszt, melyet az emberek megbomlott elméje hoz létre, megakadályozzák. Egyeseknek ez túl nagy feladat és nem is képesek felnőni hozzá, de viszont ott a másik oldal, ahol valódi harcosok állnak vigyázzban, készen az emberek megsegítésére.

Én is egy akartam lenni ezek közülük. Egy hős, egy bajnok, aki szétrúgja a gonosztevők seggét és százak életét menti meg. Nem különösebben vágytam hírnévre, inkább az érzésre, hogy segíthetek másoknak és kihasználhatom az erőt, mellyel születtem.

Erőssé kell válnom!

Ez juttatott el addig, hogy a nyári gyakorlatot egy profi hősnél végezzem el. Hatalmas meglepetésemre rengeteg felkérést kaptam, viszont ott volt az az egy, amire titkon mindig is vágytam.

Egy vagyok a tömeg lányok közül, akik oda és vissza vannak Hawks-ért, viszont én nem csak a külseje miatt ismerem el és tisztelem.

Én is tudom, hogy milyen nagy dolgokat is vitt véghez és hogy ő a legfiatalabb profi hős Japán történelmében. Rendkívül intelligens férfi, érzelmileg és logisztikailag egyaránt. Gondtalanul és jókedvűen áll hozzá az élethez, mégis állandóan éber.

Emlékszem, mikor először telefonáltam neki, akkor is laza stílusban beszélt velem, viszont véleményét keményen és őszintén megmondta a teljesítményemről. De éppen erre volt szükségem.

Minden belső szervem remegett, viszont külsőleg próbáltam magabiztosnak tűnni. Alapos nyújtással nyugtattam magam, ugyanis "edzőm" bármelyik pillanatban megérkezhetett, én pedig készenlétben akartam állni. Furcsa módon egy elhagyatott épület címét adta meg első találkozási helyszínnek, de talán jobb is volt így.

Ahogy felmértem a terepet, egy régi gyárnak ítéltem meg. Hatalmas, agyon használt gépek álltak porosan ebben a csarnoknak kinéző helyiségben. A levegő minősége sem volt a legjobb, de ez betudható az épület kihasználatlanságának.

Miután alaposan megnyújtottam tagjaim, sóhajtva terültem el a koszos padlón. Már legalább fél óra eltelt a megbeszélt időponttól. Átfutott az agyamon, hogy biztos közbejött valami és késik, vagy meg sem jelenik, azonban megvan neki az elérhetőségem, tudott volna értesíteni róla. A másik gondolatom az volt, hogy én jöttem rossz helyre és valójában semmi keresnivalóm nem lenne itt, de ez a felvetés megint csak hamis volt, hiszen láttam a címet jelző, rozsdás táblát az épület oldalán, amely megegyezett a Hawks által küldött leírással.

ᴏɴᴇsʜᴏᴛs ᴏғ ᴍʜᴀWhere stories live. Discover now