╔.★. .═════════════╗
╚ ═════════════. .★.╝
Az első randi célja általában az, hogy a két fél olyan beszélgetésen essen túl, amiből nem jönnek ki kínosan. Röviden ennyi. Az már mellékes, hogy mikor és hogyan ismerik meg egymást...
...hiszen Seronak és nekem már van közös múltunk.
Már hónapok teltek el azóta, hogy megkezdtük a tanulmányainkat a U.A Hősképző falain belül. Osztálytársak vagyunk, így alkalmunk nyílt arra, hogy megismerjük egymást, átlagos keretek között. Hamar rájöttem arra, hogy a fiúnak milyen különleges és...egyedi humora van. Mindezek ellenére jól kijöttünk, ezt bizonyította az is, hogy egy baráti társaságon belül töltöttünk időt iskolán belül és kívül is.
Aztán persze a fülembe jutott, hogy a Pókember utánzatnak nem vagyok közömbös, és hiába hittem először jöttment pletykának az egészet...hamar bebizonyosodott, hogy nem erről van szó. Legnagyobb meglepetésemre a fiú egy cseppnyi félelemérzet nélkül vallotta be nekem, hogy tényleg kedvel, és hogy jobban kedvel, mint a többi lányt. Bevallom, nekem is tetszett, már csak az egyedisége miatt is, így természetesen rábólintottam arra, hogy vele kettesben üssem el az időt egy iskolai nap után.
Sokáig tervezgettük, hogy pontosan mi is lenne az ideális első randi nekünk, hiszen nem akartunk az elcsépelt, közhelyes szokások szerint fagyizni, vagy sétálni egyet a parkban. Egy kávézó sem éppen a tökéletes helyszín számunkra, valami izgalmasra, újra vágytunk. Örültem, hogy már most kikérte a véleményem, a tanácsom ezzel kapcsolatban, hiszen bár ismertük egymást...erre eddigiek során nem igazán nyílt alkalmunk beszélgetni, így összedugtuk a buksinkat, hogy valami pazar ötletet találjunk ki.
Választásunk pedig egy tényleg nem mindennapi tevékenységre esett...nulla tapasztalattal akartunk nekiveselkedni a kajakozás szépségének, mert hát milyen buli lesz így szerencsétlenkedni. Egyetlen bökkenő volt, hogy ezt csak hétvégére tudtuk időzíteni, így egy egész napos tevékenységgé változtatva ezt, hiszen a helyszín az iskolától elég messze volt, nem tudtunk volna tanítás után átugrani oda a kollégiumból.
Pozitív szempontként szól mellette az, hogy nem kell kiöltöznöm, hanem egy egyszerű, kényelmes viseletet is elég magamra varázsolni, ezzel még inkább csökkentve az izgalmam az egész irányába. Mégis ki ne izgulna egy randin?
Hátizsákkal a hátamon álltam kollégiumunk társalgójában, amely a kiindulási pontunkként lett lefixálva, de korábban érkeztem. Odakint még éppen csak elkezdett világosodni, és mivel nem ilyenkor szoktam kelni, sűrűn nyúlt a szám. A legtöbb ásításom igyekeztem elnyomni, nehogy a fiú éppen akkor lásson meg, mikor kiakasztom az állkapcsom ennek következtében.
Vetettem a telefonomra egy pillantást. Perceken belül csatlakozik hozzám ő is. Számat beharapva kezdtem el játszani az ujjaimmal, hogy egy kicsit lefoglaljam magam, de valljuk be, hosszabb távon nem valami érdekes ez a játék. Hirtelen megjelent bennem a kétségbeesés is, hogy Sero elfelejtkezett erről, elaludt, vagy valami közbejött és mégsem fog összejönni a mai nap.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇsʜᴏᴛs ᴏғ ᴍʜᴀ
Fanfiction!!! L A S S A N F R I S S Ü L !!! Történetek a My Hero Academia karaktereivel (っ ͡❛ ͜ʖ ͡❛)っ • kitalált szituációk • nem mindegyik fog játszódni az MHA világában, de előre fogok jelezni mindent • 18+ előfordulhat, amit szintén fel fogok tüntetni a...