╔.★. .═════════════╗
╚ ═════════════. .★.╝
Mindenkinek vannak titkai ugyebár, ezzel nem mondok újat. Még egy közismert tény, hogy az ember egy nagyon kíváncsi lény, egyedül az különbözhet, hogy nem mindenki mutatja ki, hogy mennyire is az.
Én például nagyon kíváncsi természetű vagyok.
El is határoztam, hogy a hozzám közelálló emberek minden apró titkát megismerem, annak ellenére is, hogy talán nem fogok feltűnni jó színben mások előtt. Erényem viszont, hogy önző módon mindig elérem a célom. Mindig nyerek. Mindig megkapom, amit akarok.
Előbb, vagy utóbb, de mindig sikerül.
Ennek érdekében bármilyen eszközt képes vagyok bevetni, ami elősegít a haladásban. Nem vagyok valami népszerű emiatt a tulajdonságom miatt, de ez nem foglalkoztat túlzottan.
A lényeg, hogy ez engem boldoggá tesz.
Az osztályomból már nagyjából mindenkit sikerült megismernem, de még vannak, akik várólistán állnak egyenlőre.
Ilyen például Bakugou Katsuki.
Egy mogorva, zárkózott személyiségű fiú, aki már az iskola első hetében szemet szúrt nekem nem mindennapi stílusával. Oldalam egyre jobban fúrta a másokkal szembeni viselkedése, az, hogy folyamatosan támadó volt mindenkivel...biztosan sok izgalmas titkot rejtegethetett.
A tetőpontot az jelentette számomra, amikor a beköltöztünk a kollégiumba. Első dolgunk volt mindenki késznek ítélt szobáját megtekinteni, és Bakugou volt az egyetlen, aki durván elutasította ezt. Nem volt kíváncsi mások szobájára, ahogy ő sem engedett be magához senkit...még a papíron szereplő barátait sem.
Számat tépkedtem idegemben, akárhányszor arra gondoltam, hogy mégis mi lehet abban a szobában, amit ennyire rejteget. Szinte remegtem azért, hogy megtudhassam és ezzel együtt jobban megismerjem a szőkét, habár tudtam, hogy ez elég nehéz feladat lesz...első látásra és hallásra egyenesen félelmetesnek tűnhet. Aztán persze a mindennapi ordítozás és robbantgatás már inkább unalmas és idegesítő lett mindenki számára.
De nem nekem.
Én végig azt helyeztem előtérbe, hogy oka van annak, amiért így viselkedik. Normális ember, aki olyan háttérrel rendelkezik, mint Bakugou, nem lenne szabad, hogy így eltorzuljon. Tudnom kellett, miért ilyen.
- Mondtam, hogy kopj le.
Ismét a szokásos felállásban voltunk. Egy egyszerű korrepetálást kértem tőle - természetesen azért, hogy bejuthassak a szobájába -, ő pedig a sajátos stílusában elutasított engem.
- Kérlek! Hülye vagyok ehhez a témához, te pedig osztályelső vagy! - könyörögtem neki.
- Kérj meg mást, én nem érek rá - fordított nekem hátat, hogy magamra hagyjon a folyosón.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇsʜᴏᴛs ᴏғ ᴍʜᴀ
Fanfiction!!! L A S S A N F R I S S Ü L !!! Történetek a My Hero Academia karaktereivel (っ ͡❛ ͜ʖ ͡❛)っ • kitalált szituációk • nem mindegyik fog játszódni az MHA világában, de előre fogok jelezni mindent • 18+ előfordulhat, amit szintén fel fogok tüntetni a...