Minden kapcsolatban vannak hullámvölgyek, az emberi tökéletlenség és a körülmények miatt nem tudjuk elkerülni a veszekedéseket...de nem mindegy, hogy hogyan kezeljük ezeket.
Hogyan reagál a Három Muskétásunk, mikor egy nagyon komoly veszekedésben vagytok?
Todoroki:
Todoroki elsőre úgy tűnhet az ember számára, hogy laza személyiség, sőt, a már "leszarom" kategóriába tartozik. Talán így is van, hiszen nem szeret feleslegesen aggódni minden apró dolgon, így a legjobb megoldás nála mindig csak egy vállrántás...de ez nem így van akkor, mikor veled veszekszik.
Először megpróbálja eltusolni a dolgokat, rávágni, hogy ez nem olyan nagy ügy, ezzel őrzi meg a saját lelki békéjét, és próbál téged is megnyugtatni. De ez nem mindig sikerül.
Vannak helyzetek, amikor te sem engedsz az igazadból, és nem tudsz szemet hunyni a dolgok felett, ezzel már jobban megtornáztatod a felemás agyát. A következő szint az, amikor rávilágít és a szemedbe is mondja, hogy mindent túlreagálsz, és ezzel persze csak ront a helyzeten. Ezen a ponton már ő is ideges és csak minél hamarabb túl szeretne esni a dolgokon, de ha továbbra is akadékoskodsz, akkor kihozod belőle a végső fázisában rá jellemző viselkedést...
...az ordítást.
Todorokinak is van hangja, csupán ő ezzel nem mindig él. Emiatt nem tűnik elég határozottnak, de ha már végképp nem vagytok képesek egymásra hatni, akkor megemeli a hangját rád. Talán azt mondod magadra, hogy akkor még hangosabban kiabálsz rá vissza, de be kell látnod, ha egyszer a felemás elengedi az indulatait, akkor te sem tudsz már mit tenni, csupán elhallgatsz, vársz egy pár percet csendben, és újra próbálkozol, egy fokkal szelídebben.
Persze nem minden veszekedésetek megy ilyen mederben, és nem mindegyik céltalan. A legtöbb dolgot megtudjátok beszélni, hiszen mindketten azon vagytok, hogy célt érjetek, és nemcsak a szőnyeg alá akarjátok seperni a dolgokat. A legfőbb szempont pedig hogy a veszekedések ellenére is szeretitek egymást, és ez számotokra a legfontosabb ♡
Midoriya:
Nos hát Midoriyáról tudni kell, hogy vele nagyon nehéz egyáltalán vitába bonyolódni. A kis zöldike minden erőfeszítésével azon van, hogy tökéletes harmóniában éljétek a mindennapokat, egy percig sem akarja, hogy a boldog mosoly eltűnjön az arcodról.
Viszont ahogy azt már a bevezetésben említettem, sajnos a külső tényezők is gyakran rájátszanak arra, hogy a párok között nézeteltérés, majd veszekedés alakuljon ki.
Amikor már abban az állapotban vagy, hogy idegesen beszélsz, kapkodsz és összevissza hablatyolsz, Midoriya azon van, hogy először is lenyugtasson és segítsen neked tisztán látni a dolgokat. Még ha egy vitában neki is van igaza, ő nem vágja ezt egyből hozzád, hanem kivárja, hogy lenyugodj, tisztábban gondolkodj, és végül csak akkor kezdi el óvatosan körülírni a dolgokat.
Persze ez nem azt jelenti, hogy papucs, hiszen nem hagyja annyiban a vitát, hanem kiáll az igazság mellett. Elismeri, ha neked van igazad, ugyanakkor a sajátját is bizonyítja neked, a lehető legszebb és legóvatosabb módon.
Amiatt, hogy ilyen Golden Retriever személyisége van, a veszekedések nem tartanak sokáig, ahogy a haragod sem iránta, vagy valamilyen más helyzet iránt. Törekszik rá, hogy éretten, mint két normális felnőtt megbeszéljétek a dolgokat, ezért pedig utólag mindig borzasztóan hálás vagy neki ♡
Bakugou:
...
Nos, itt gondolkoztam többféle elképzelésen is, esetleg fanficikből kiindulva, vagy csak alapjáraton az animében tanúsított viselkedését nézve. Viszont úgy gondoltam, hogy a számomra legelképzelhetőbb verziót tálalom fel nektek, amit én képzelek el róla, ugyanis ő a #1 Anime férjem :3
Bakugouról tudni kell, hogy nagyon nehezen építi ki az emberi kapcsolatait a személyiségéből kiindulva, viszont azok utána akár egy egész életre tartósak maradhatnak. Így kell elképzelni a ti kapcsolatotokat is: már középiskolában összejöttetek, és hosszú évek óta elviselitek egymást (meg persze szeretitek is egymást na).
Kár is lenne tagadni, annak ellenére, hogy mennyire bunkó gyökér volt a mindenek kezdetekor, rengeteget változott az évek során az előnyére, főként a te hatásodra is. Bár nem mondta ki, de enélkül is tudtad, hogy sok rossz szokását miattad hagyta el, és ennek mérhetetlenül örültél.
De hiába a nagy változások és a sok év együttlét, veszekedések mindig voltak és lesznek.
Először drága szőkénk türtőzteti magát, ugyanis a mindennapokban hozzászokott, hogy az első körben mindig nyel, abban reménykedve, hogy hamar túllendültök rajta. Ez elég sokszor beválik, de sajnos nem mindig.
Ahogy elszabadulnak az indulatok, úgy növekszik az ő hangereje is. Mikor már mindketten egymás ellen kiabáltok, teljesen elborul az agya.
Fontos viszont megemlíteni, hogy sosem emelne kezet rád. Bármennyire is önti el az agyát a szar, nem lenne képes téged megütni, hamarabb tesz kárt magában, mint hogy ezt megtegye.
Viszont az ilyen horderejű veszekedések után mindig számítani kell esetleg egy törött vázára, tévére vagy telefonra, hiszen ami a közelében van, azt egy jól irányzott ütéssel tönkre is teszi (ebből kifolyólag nincs is sok dekoráció a házatokban).
De pont az ilyen fizikai levezetéssel nyugszik meg a leghamarabb. Te is tudod, hogy mindkettőtöknek jobb szünetet tartani ilyenkor, ezért csendben leültök egymás mellé, és amikor a szőke légzése normalizálódik, egy öleléssel adjátok a másik tudtára, hogy nagyon szeretitek egymást, és próbáltok attól a ponttól egy végszót kinyögni, és megoldást találni ♡
STAI LEGGENDO
ᴏɴᴇsʜᴏᴛs ᴏғ ᴍʜᴀ
Fanfiction!!! L A S S A N F R I S S Ü L !!! Történetek a My Hero Academia karaktereivel (っ ͡❛ ͜ʖ ͡❛)っ • kitalált szituációk • nem mindegyik fog játszódni az MHA világában, de előre fogok jelezni mindent • 18+ előfordulhat, amit szintén fel fogok tüntetni a...