10-Kıskançlık

388 30 66
                                    

Tam gaz! DEVAMKEE! :D

İyi okumalarr!

......................

 Arkamı döndüğümde soyunma odasındaki kız grubu beni spor salonunun arka tarafına çağırır gibi el hareketleri yapıyorlardı.

-Eee baktım, noldu?

Öyle bi bakıyorlardı ki bir an beni yan yatırıp ters döndürüp sik*ceklermiş gibi hissettim.

?: Arkadaşım bi gelir misin?

Yanlarına gittiğimde arka bahçeye doğru yürüdük ve beni aralarına aldılar.

?: Sen kendini ne zannediyorsun ha?

-Valla en son bildiğim kadarıyla insandım. Kendimi ne zannetmem gerekiyordu acaba?

?: Sen beni anlamamazlıktan mı geliyorsun ha? Hiç aynaya dönüp tipine baktın mı tatlım?!

-Kavga etmek için çağırdıysanız ben yavaştan tüyeyim.

?: Sen beni hafife alıyorsun sanırım canım? Okuldaki bütün erkekler beni tanır ve çok sever. Yani tatlım, ayağını denk al.

-Yama ve Tsukishima bile mi?

Tek kaşımı kaldırmış ve onlarla konuşmaya devam ediyordum. Suratımda da alaycı bir ifade vardı. 

Birden karşımdaki beni küçümsercesine yüzünü buruşturdu.

?: Ah şu kekeleyen brokoliyi mi diyorsun?

Bir anda suratım ciddileşti ve konuşmaya başladım.

-Kekeleyen Brokoli ha? Sen anladığım kadarıyla insanlarla dalga geçmeyi seviyorsun. 

?: Bu da başımıza avukat çıktı kızlar?! 

Hepsi bir anda bana gülmeye başladılar. Onları umursamadan yanlarından uzaklaşmaya çalıştığım sırada bir kız kolumu tutup beni eski yerime sertçe ittirdi.

?: DAHA LAFIM BİTMEDİ SÜRTÜK! ANNEN İNSANLARLA NASIL KONUŞMAN GEREKTİĞİNİ ÖĞRETMEDİ SANIRIM.

Sabır dileniyorum. Sinirim tavan yapmış ve kendimi zar zor tutuyordum.

-İyi söyle ne söyleyeceksen?

?: Tam bi sürtüksün. Tsukishima ve yanındaki ezikle sevgili olabilmek için elinden gelen her şeyi yapıyorsun. Onlardan uzak dur. Bu şu anlık sana sadece küçük bir uyarı canım.

-Sana daha önce siyah kuşak olduğumu söylemiş miydim? Bu da sana küçük bir uyarı CANIM!

Dediğim zaman ağzı kapandı. Daha fazla laf etmedi, bende oradan kızın omzuna çarparak uzaklaştım.

Hızlıca okul kapısına doğru koştum. Yama ve Tsukishima beni bekliyordu. Yanlarına ulaştığımda geç kaldığım için özür diledim.

Tsukishima: Sonunda. Neredeydin? 

-Eee şey... Lavaboya gitmem gerekmişti de o yüzden biraz geciktim.

Yamaguchi: Önemli değil Y/N. Sadece sana bir şey oldu sandık bir an da.

Tsukishima: Ben hariç.

-Tabi tabi

Bir şey demeden hemen arkasını döndü ve önümüzden yürümeye başladı.

Ben de Yama ile sohbet ediyordum.

-Servislerin cidden çok iyiydi.

Yamaguchi: Teşekkür ederim. Senin smaçlarında baya iyiydi. Çok hızlılardı.

-Eheehe

Tsukishima: Ben daha iyiydim...

- Oyy sen kıskandın mı!

Hep birlikte gülüştük ve beni evime bıraktılar.

Anahtarımı çıkarıp içeri girdiğimde babam yine eve daha gelmemişti. Yukarı odama çıkıp üstümü değiştim ve kendimi yatağıma attım. 

Bugünkü kavgayı düşündükçe cidden çok sinirlenmiştim. Olayları unutmak için gözlerimi kapatmıştım ki kısa bir süre içinde uyku beni kollarına aldı.

. . .

Tsukishima x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin