33-Kol

272 24 26
                                    


İyi okumalar. xxx

...........................

Okula Yamalarla beraber gelmiştik. Sınıfa çıkana kadar sohbet ettik. Sınıfa girer girmez Sakura'nın bana doğru ilerlediğini gördüm.

-Ne var gene?

Sakura kızgın bir şekilde konuşmaya başladı.

Sakura: Bak kızım! Artık karşında eski Sakura yok ona göre! 

-İyi hayırlı olsun o zaman ne diyeyim.

Sakura: Hala dalga geçiyor ya! Mal mısın sen!? Artık beni hafife alma.

-Şimdi neden durduk yere sataşıyosun Sakura. Bıkmadın mı zırlamaktan?

Hızlıca yerime doğru ilerlediğim sırada Sakura beni kolumdan tuttuğu gibi kendine doğru çevirdi.

Hemen kolumu onun elinden kurtardım ve konuşmaya başladım.

-Artık senin dediklerinden sıkıldım. Hep aynı şeyleri geveleyip duruyosun. Şimdi uslu uslu yerine geç ve bi daha benimle muhatap olma!

Sakura: Seni geçen de uyardım ve dinlemedin. Bu sefer çok ağır bedelini ödeyeceksin ezik.

-Aynen.

Onu takmayarak omuz çarptım ve sırama oturdum.

Tsukishima: Bu kız h-

-Tamam boş ver. Konuşmaya bile değmez.

Tsukishima: Bir daha onunla k-

-Bak öküzcük bu durum onunla benim aramda. Lütfen sen karışma. Ben başımın çaresine bakabiliyorum.

Tsukishima: Senin meselen benim meselem Y/N.

O sırada hocanın sınıfa girmesiyle konuşmamız yarıda kesildi.

... 

İlk ders bitti ve ben, Yama ve Tsukishima dışarıya hava almaya çıktık. Birden gözüm kendinden büyük bir çocukla konuşan Sakura'ya kaydı. Bu çocuk bizim sınıftan da değildi. Neyse zaten hiç de umurum da değil.

Bahçede dolaşıp konuşur iken bir ses beni çağırıyordu.

?: Y/N!

Bu Hinata'ydı.

-Ben birazdan geleceğim dedim ve Yamaların yanından ayrıldım.

-Efendim Hinata?

Hinata: Y/N bana antrenmanda pas atar mısın? LÜTFENNN!

-Tamam tamam.

Hinata: Çok teşekkürler.

Vedalaşarak uzaklaştığım  sırada biraz önce Sakura'nın konuştuğu çocuk bana doğru yaklaşıyordu.

Ben de hızlıca Tsukishima'ya doğru yürümeye başladım. Çok uzaktaydı. O sırada kolumu birinin tuttuğunu hissettim. Hayır ya!

?: Merhaba ama küçük bi işimiz var.

-Bırak ya ne işi!

?: Hadi!

-Bak gardaş, canını yakmak istemem. O yüzden hemen kolumu bıraksan iyi olur.

?: Beni tehdit ettiğin şey avazın çıktığı kadar bağırmak. Bu yüzden hemen o ******* ağızını kapat ve yürü! Benim diğer tarafımı görmek istemezsin emin ol güzelim.

O sırada Tsukishima' nın bize doğru yaklaştığını gördüm ve dayanamayıp,

-UFF YETTİNİZ HE!

Birden çocuğun kolumdaki elini tuttuğum gibi çevirdim ve ardından suratına tekmeyi yapıştırdım. Çocuk yerde yatarken kalkmaya çalışıyordu. O sırada bahçede ki herkesin bizi izlediğini gördüm. Çocuk kalkıp kolumu tekrardan tutmaya çalışınca Tsukishima adamı bir güzel yumruğu yapıştırdı ve adam arkasına bile bakmadan koşarak buradan uzaklaştı. 

Tsukishima: Her tek başına bir yere gitsen başına bi şey geliyor.

Dedi ve elimden tutup hızla bahçenin arkasına beni çekti.

-Çok güzelim ne yapabilirim.

Tsukishima: Kendi başına neden halletmeye çalışıyorsun?!

-Halletmeye çalışmadım, hallettim bile! Beni hafife alma Tsu-

Birden kolumdan tutup beni kendine doğru çekti ve konuşmaya başladı.

--Ya bişey olsaydı!

-Olmadı ama! 

Tsukishima beni bırakarak okula doğru ilerledi. Ben ise peşinden gitmedim ve Sakura' yı aramaya başladım. Bu kız gerçekten tepemin tasını attırdı he! 

. . . 


Tsukishima x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin