20-Here With Me

332 29 15
                                    

İyi okumalar!! xxx

........................

 Antrenmanın ortalarına doğru mola vermişlerdi. Bizde onlara sularını ve havlularını götürdük.

Mola sonrası servise ve smaç çalışmalarına geçmişlerdi.

Takımda iki tane pasör olduğundan biraz daha çok smaç basma fırsatları oluyordu ama bana göre belirledikleri zaman dilimi içerisinde pek de yeterli durmuyordu.

Bir süre böyle devam etti.

Ukai hoca: Y/N sen hiç pasör pozisyonu oynadın mı?

-Yedek pasördüm. Tabi çok gerek kalmıyordu bana.

Ukai hoca: İyi o zaman. Sugawara'nın tarafına geç o 4'e atsın, sende 2'ye.

Böyle bir şey beklemiyordum ama kafamı sallayıp hocanın dediği gibi Suga-san'ın yanına geçtim. Artık sıra daha iyi ilerliyordu.

İlk önce Daichi-san'a topu havalandırdım. Ardından Tsukishima'ya ve öyle devam etti.

Topun elimdeki ağırlığı çok hoşuma gidiyordu. 

Herkes sonlara doğru çok yorulmuştu, Hinata hariç. Antrenmanın bitmesine rağmen Kageyama'dan hala topu havalandırması için yalvarıyordu.

Kageyama bi 5 dakika daha Hinata'ya topu atsada Hinata'nın bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi yüzünden onu başından savmıştı. Suga-san'da aynı şekildeydi ama kibarca bitirmişti.

Ben, Yachi ve Kiyoko-san ile ortalığı toparlamaya başlamıştık.

Hinata: Y/NNN!! BANA TOPU HAVALANDIRIR MISIN?!

-Hinata yapmam gerekenler işler var.

Kiyoko: Biz hallederiz zaten küçük şeyler kaldı.

Kafamı salladım ve Hinata'nın yanına gittim.

Hinata: Y/NN!

Duygulanmış gibi duruyordu. Güldüm ve topu atması için işaret yaptım. Kageyama kadar mükemmel olmasada bir şekilde Hinata'ya ayak uydurmaya çalışıyordum.

-Cidden hızlı atak yapmak zorunda mısın şuan? Atışlarım Kageyama kadar değil.

Hinata: Bence yine de iş görüyor.

Buna on-on beş dakika boyunca devam etmiştik ve hala devam ediyordu. Ben de artık yorulmuştum ama Hinata'ya hayır demek de istemiyordum.

''Hinata, Y/N. Antrenman çoktan bitti.'' 

Resmen biri enseme üflemiş gibi irkildim. Daichi-san'a döndüğümüzde çok korkutucu görünüyordu.

Hinata: B-biz de bitiriyorduk zaten şimdi.

Hinata ile birlikte hızlıca topları topladık.

Üstümü değiştirip Ukai hocanın yanına uğradım gitmeden önce. Kapıyı tıkladım, içerden 'gir' sesini duyunca içeri geçtim. Tsukishima da oradaydı.

-Ben gitmeden önce bir uğrayayım demiştim. Konuşmanızı böldüm pardon.

Kapıya doğru yürüdüm ve son kez Tsukishima'ya dönüp:

-Kapının orada bekliyorum.

Kafasını salladı ve bende spor salonunun çıkış kapısına doğru ilerleyip Tsukishima'yı beklemeye başladım.

Tanaka: Kimi bekliyorsun?

-Tsukishima'nın gelmesin bekliyorum.

Tanaka: Haaa? Onun Yama'dan başka yakın arkadaşı yok diye düşünmüştük.

Gülümsedim.

-Yamaguchi kadar yakın değiliz. Ama böyle düşünmenize üzüldüm. Kei iyi birisi.

Tanaka: Biz daha o yanlarını hiç göremedik.

Sugawara: TANAKA Y/N İLE DEDİKODU YAPMAYI BIRAKICAK MISIN? Oh, Y/N Tanaka'nın kusuruna bakma.

Ellerimi olumsuz anlamda salladım.

-Rahatsız olduğum söylenemez aslında, yine de teşekkürler.

Birbirimize elveda ettik ve onlar ayrıldılar.

''Dedikodumu yapıyordunuz demek.''

Arkamı dönmeme gerek kalmadan yanıma geçti ve yürümeye başladık.

-Yooo.

Tsukishima: Öyle olsun.

- Siz ne konuşuyordunuz? 

Tsukishima. Birkaç önemsiz şey.

-Emin misin?

Tsukishima: Evet.

-Sen benden daha kötü bir yalancısın.

Bir şey demedi ve bir anda kulaklığını kafama taktı.

Geri çıkartırken ''Sadece dinle''. 

d4vd-Here With ME

En sevdiklerimden. Müzik zevklerimiz çok benziyordu.

Yol boyu şarkıyı mırıldandım.

Evimin önüne gelmiştik ama şarkı daha bitmemişti. Gerçi çoktan bitmişti ama ben doyamadığı için 5.'yi açmıştım o yüzden evin önünden geçtim ve Tsukishimaların evinin oraya doğru yürüdüm. O da anlamamış bir şekilde bana ayak uyduruyordu.

-Şarkı daha bitmedi ondan. Seni evine bırakayım geri dönerim.

Kafasını salladı ve antrenmandaki  gibi o samimi gülümsemesini kondurdu dudaklarına.

Bende şarkıyı tekrar tekrar mırıldanıyordum.

. . .

Tsukishima x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin