⁶ʜᴇʏ?

451 50 35
                                    

Dalgın adımlarla ilerlediği sırada, kendine çarpan bedenle arkasını döndü genç oğlan. Koreli olmadığı belli olan sarışın bir genç, gözlerini kaçırmış kendisinden özür diliyordu. Yorgundu galiba, kendisi gibi. Makyaj ile kapattığı belli olan göz altları, yakından oldukça belli oluyordu. Galiba gece boyu uyuyamayan tek kendisi değildi.

"Hey, sunbae? İyi misin?"

Daldığını fark ederek hemen sirkelenmişti Sunghoon, cidden iyi değildi.

"İyiyim, sorun yok."

"Pekâlâ, tekrardan özür dilerim. İyi dersler sunbae." demiş ve tam Sunghoon'un yanından ayrılacağı sırada büyük olanın sesini duymuştu.

"Hey? Adın ne?"

Bir an kalbinin durduğunu sandı küçük olan, anlamış olamazdı herhalde. Kendi hakkında hiçbir şey söylememişti ki?

Sunghoon'un , sahte olduğunu anlamamasını umarak gülümsemiş ve "Adım Riki, peki ya senin sunbae?" demişti.

Tanrı'm anlamamış olsun, anlamasın lütfen. Şu an hiç sırası değil, çok erken. Üstelik resmen reddedilmişti, bu utançla yaşayamazdı.

"Sunghoon, tanıştığıma memnun oldum küçük."

"Bende sunbae, ama küçük demezsen sevinirim. Malûm, pek küçük bir tarafım yok. Neyse daha sonra görüşürüz."

Pekâlâ, Sunghoon bu tepkiyi beklemiyordu. Oldukça şaşırmış olsa da, bunu atlatmış ve o da okulun bahçesine adımını atmıştı.

Daha yeni başlayan gün, bitsin diye dua ediyordu Sunghoon.

Kantinde arkadaşları ile oturmuş, masada dönen sohbetten bir haber, herkesi -daha doğrusu erkekleri- gözden geçiriyordu Sunghoon.

Kimdi? Kim olabilirdi? Çirkin olsa gerek, yoksa karşıma çıkardı diye düşünüyordu Sunghoon.

Fakat çoğu zaman olduğu gibi, yine yanılıyordu.

En sonunda telefonu eline almış, üç gündür yazışmadıkları için alta düşmüş sohbete tıklamıştı.


[IG-DM]

parkhoon
Hey

Mesajı attıktan sonra telefonu masaya bırakmış, çok geçmeden tekrar eline almıştı. Ne yapıyordu Tanrı aşkına? Daha geçen gün yazmamasını söylemişti çocuğa, fakat şimdi yazan kendisiydi. Tam mesajı silecekken, çok uzak olmayan bir masada oturan gencin telefonuna bildirim gelmiş, tebessüm ederek bir şeyler yazdıktan sonra telefonu geri masaya bırakmıştı. Sunghoon, kendi telefonuna gelen mesajla şoka girmişti. Yok artık, Nicholas gay miydi? Üstelik Sunghoon'a mı aşıktı? Hadi canım, olamaz öyle bir şey. Sunghoon, onu bulduğunu düşünerek sohbete girmişti.

[IG-DM]

nikimura
3 gün önce yazmamamı söyledin, şimdi kendin yazıyorsun.
Derdin ne, Park Sunghoon?

parkhoon
Çıkışta beni bekle, konuşacağız.

Tam bir aptaldı, onu bulamayacağını düşündüğü için aptaldı. Aslında Nicholas çirkin değildi, oldukça yakışıklıydı. Peki ama neden, neden böyle bir işe kalkışmıştı? Çıkışta bu soruların cevabını öğreneceğini düşünerek keyifle gülümsedi ve telefonu cebine sıkıştırıp sohbete döndü Sunghoon...

__________________
•2023-02-15•

__________________•2023-02-15•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

➴ Nicholas, &TEAM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nicholas, &TEAM

Kᴀᴄ̧ɪɴ Kᴜʀᴀsɪ| HᴏᴏɴKɪHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin