פרק 9

2.2K 137 24
                                    

אנג׳לינה:
נחתי בחדר שלי והדלת נפתחה בבום.
אחד מהשומרים נכנס והביט בי, ״תדבר כבר.״ דרשתי והוא צחק, ״את פשוט חתיכת זונה מפונקת אה? תזיזי את התחת שלך ותלבשי את השמלה הזאת.״ הוא אמר וזרק לעברי כותונת לילה.
״זה נקרא כותונת חתיכת אידיוט.״
״תזיזי את התחת שלך אלא אם כן את רוצה להזיז אותו על הזין שלי,״ הוא אמר ואני עשיתי לו אצבע שלישית וחיכיתי שהוא יצא.
לאחר כמה שניות שבהן הוא בהה בי הוא יצא מהחדר והשאיר אותי לבד.
נכנסתי אל השירותים ושמתי את הכותונת, אני לא יודעת מה הכוונה של כריסטיאן, או מה הוא רוצה אבל אני לא אתן לו לשבור אותי.

ירדתי במדרגות לקומה למטה וכריסטאין חיכה לי עם המסיכה שלו,
הוא אחז בידי ולקח אותי איתו אל אחד מהחדרים.
ישבתי על הכיסא ומולי היה מסך גדול ומצלמה ליד, מה הבן זונה מתכנן?
חלק מהאנשים שלו עמדו בחדר וצפו בי, המסך נדלק וכריסטיאן ישב לצידי. הרגשתי מתכת קרה על ידי וראיתי את האקדח שהוא הצמיד אליי.
הלב שלי דפק במהירות ופחדתי, לא הראיתי לו את זה.
אני לא אתן לו את זה.

לאחר כמה שניות ראיתי את אבא ואמא.
הם ישבו כולם בחדר עבודה של אבא והביטו בנו, ״רפאל, זה נחמד לראות אותך שוב.״ כריסטיאן אמר מעבר למסיכה ואני רק בהיתי בהורים שלי ולאחר מכן ראיתי את מייקל.
״אולי תוריד את המסיכה? או שאתה מפחד?״ אמא אמרה וכריסטיאן גיחך.
״אני לא מפחד ממך או מבעלך.״ הוא אמר בקול קר ואני הבטתי בו,
״אנג׳לינה מה את יוד-״ מייקל התחיל לדבר אבל אבא השתיק אותו.
הבטתי באקדח שלידי ובלעתי את רוקי בכבדות.

התיישרתי בכיסא שלי והבטתי בעיניו של אבא, ישירות אליו.
הוא סימן לי משהו בעיניו ואני הנהנתי. חיוך עלה על פניו ואני חייכתי גם כן.
״למה את מחייכת בדיוק חתיכת זונה?״ אחד מהשומרים צעק והבטתי בלסתו של כריסטיאן מתהדקת, זה אותו השומר ממוקדם.
״אני אחייך כמה שבא לי, אלא אם כן גם זה מפריע לך,״
״זה מפריע לי. תפסיקי.״ הוא אמר ואני חייכתי חיוך רחב יותר, השומר התקדם לעברנו וניסה לתפוס בי אך כריסטיאן סימן לי משהו עם היד והוא הלך אחורה.

״בוא נגיע לעיקר. יש נשף בעוד כמה ימים. אני אהיה שם עם הבת המתוקה שלך, בנשף אני רוצה אותך או את אשתך. אחד מכם ינקום את מות אבי. ואם לא, הילדה המתוקה והקטנה שלך תעשה את זה.״ הוא אמר ורפאל הביט באמא, היא הייתה עם דמעות בעיניה אך לא נתנה להם לצאת.
״בסדר.״ זה כל מה שאבא אמר ולאחר מכן השיחה התנתקה.

יצאתי מהחדר שלו והסתובבתי במטבח, פתחתי את המקרר ולאחר מכן שמעתי צעדים.
הסתובבתי וראיתי את מריה, עוד פעם היא.
היא הביטה בי ועשתה לי פרצופים, כריסטיאן נכנס למטבח ואחז בידי חזק. ״את מגרה אותי עם הכותונת הקטנה הזאת.״ הוא לחש לאוזני בזמן שעלינו לחדר.
״לא אתה הבאת לי את זה?״
״מממ, לא. מי הביא לך?״ הוא שאל וקינאה הופיע בקולו.
״השומר שקרא לי זונה.״
״הוא כבר לא שומר פה מלאך.״
״מ-מה זאת אומרת?״ שאלתי כשנכנסו בדלת, ״הוא במרתף מלאך שלי,״
״למה?״
״הוא העליב את הרכוש שלי.״
״לא נעלבתי, ואני לא הרכוש שלך.״
״לא למדת כבר?״ הוא שאל ואני נאנחתי.

The Sweet Revenge Where stories live. Discover now