פרק 30 - אפילוג

2.5K 142 96
                                    

כריסטיאן:

החודשיים שהיו לנו היו מטורפים.
מכל הבחינות.
אני ורפאל עשינו ברית בין המאפיות שלנו כמו שהיה פעם, גיליתי שאבא שלי אנס את אמא שלי כשהיא הייתה בת חמש עשרה וזו הסיבה שאני נולדתי.
זו הסיבה שהיא שונאת אותי.
הפסקתי להאמין במה שאבא שלי האמין.

אנג׳לינה נכנסה להריון אחרי המוות המצער של התינוק שלנו, נכנסתי לבית שלי ושל אנג׳לינה והנחתי את המפתחות בשולחן מטבח.
אני ואנג׳לינה עברנו לבית ליד המבנה של ההורים שלה, הדירות שבאזור שלנו היו ברשות רפאל ולכן כשעברנו לא היינו צריכים לדאוג לאבטחה.

אנג׳לינה התקדמה לעברי ואני פתחתי את ידיי, היא חיבקה אותי ואני שאפתי את ריחה הממכר.
״התגעגעתי אלייך כריסטיאן.״ היא אמרה בקול שקט ואני נישקתי את ראשה, ״גם אני התגעגעתי אלייך מלאך שלי.״ אמרתי והיא פלטה צחקוק קטן.
אנג׳לינה המשיכה לרקוד והיא גם פתחה עסק של בגדים, היה לה חדר שלם בעיצובים ובשמלות שהיא תפרה ועשתה במו ידיה.
היא הולכת לאוניברסיטה אחרי שהשלימה את כל מה שהיא הפסידה, אמה והיא נפגשות לעיתים קרובות אבל אנג׳לינה מנסה לשמור עליה ממייקל.

״הכנתי לך לזניה,״ היא אמרה ואני נישקתי את שפתיה הורודות, ״איך התינוק?״ שאלתי והיא חייכה אליי חיוך רחב שיניים.
״הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שהוא בריא ושאין דאגות.״ קולה היה נרגש ואני שמחתי שאני הייתי יכול לצת לה את האופציה להביא ילד.
הגיע לה.

אחרי שאני והמלאך שלי סיימנו לאכול אני ניקיתי את הכלים והיא הלכה למקלחת, נכנסתי אחריה וידיי ליטפו את גופה.
היא כרכה את זרועותיה סביב צווארי ואני הצמדתי את גופה לקיר, ״תזיין אותי כריסטיאן.״ היא אמרה לפי ואני חייכתי והנהנתי.
הרמתי אותה והיא כרכה את רגליה סביבי, המים זרמו מעלינו ואני חדרתי אליה, גניחה נפלטה מפיה ואני יצאתי וחדרתי שוב ושוב.
״אוי שיט.״ היא גנחה בקול ואני החזקתי את גופה בידיי, הרגשתי את הכוס שלה מתכווץ סביב הזין שלי וסוחט אותו.
היא קרובה.
המשכתי לחדור אליה והיא המשיכה למלמל ולגנוח, היא גמרה סביב הזין שלי בזעקה ואני גמרתי בתוכה.
הנחתי את מצחי על מצחה ורוקנתי את עצמי אליה, ״פאק זה היה טוב.״ היא אמרה ואני צחקתי.

נכנסנו למיטה וקירבתי את גופה אליי, היא התכרבלה בחזה שלי ואני ליטפתי את ראשה עד שהיא נרדמה.
לאנג׳לינה היה קשה למרות שהיא לא הראתה את זה, היה לה קשה עם המוות של התינוק, היא פחדה שהגוף שלה יעשה הפלה טבעית בגלל הטראומה שהוא עבר.

אנג׳לינה:

קמתי בבוקר וכריסטיאן לא היה לידי, אני מניחה שהוא הלך לעשות סידורים או שמשהו קרה במאפיה.
יצאתי מהמיטה ושטפתי פנים וצחצחתי שיניים, הלכתי לכיוון המטבח וראיתי שיש ארוחת בוקר מוכנה וחמה. הבטתי על הפתק שיש על השולחן וחייכתי לעצמי.

The Sweet Revenge Where stories live. Discover now