פרק 7

2.4K 147 53
                                    

אנג׳לינה:
היד שלי כאבה אבל לא הראיתי לו את זה.
כשקמתי משינה ראיתי שכבר חשוך בחוץ, הלכתי אל החלון וניסיתי לפתוח אותו.
זרקתי עליו נעליים.
זרקתי אגרטל.
זרקתי תמונות.
כלום. החלון לא נשבר.
צעקתי בתסכול ודלת החדר נפתחה. הוא נכנס פנימה והביט בחדר המבולגן.

ידיו תפסו את ידיי ועיניו שיקפו לי סערה.
״איך ישנת?״
״בסדר. מה עשית?״
״לא עניינך מלאך.״ הוא אמר ואני גלגלתי את עיניי, איזה אידיוט.
הוא תפס בפניי ואני הרמתי את עיניי אליו, ״אל תגלגלי לי עיניים. ברור?״ הוא אמר ואני הנהנתי וגלגלתי את עיניי שוב.

לסתו התהדקה והוא חרק שיניים.
״לא אמרתי לך משהו?״
״אמרת. אני בוחרת לא להקשיב.״ אמרתי ועקפתי אותו, אני אעשה לו בכוונה.
ישבתי על המיטה והוא עמד מולי, פניי היו בגובה מותניו והרמתי את מבטי אליו. הוא גיחך ואני גלגלתי את עיניי.
וכאן עשיתי טעות.

ידו הגדולה השכיבה אותי לאחור, פלטתי זעקה כשידו תפסה בצווארי ולא נתנה לי לזוז.
״ככה את רוצה לשחק מלאך? אה?״ קולו צרוד ומלא תשוקה, ניסיתי לתפוס בידו אך ידו השנייה תפסה אותה והצמידה אותי אל מעל ראשי.
שפתיו נישקו את לחיי ועברו אל צווארי.
הוא נישק את צווארי ולאחר מכן ירד מטה, ״תשאירי את היד שלך מעל הראש ברור?״ הוא שאל ואני הנהנתי.
נשארתי בלי מילים.
ידו הרימה את החולצה שלי ושפתיו טיילו על החזה שלי, הוא נישק את השדיים שלי ואז פתח את החזייה ונתן לה ליפול.
גניחה נפלטה מפי כשלשונו הצליפה בפטמה שלי וידו התעסקה עם השד השני שלי.

ידו הורידה את המכנס שלי והוא נשק לפנים לחיי, לקחתי את ידי שהייתה חופשיה ונגעתי בשיערו.
שיערו היה רך כמו ענן.
הוא נשק לאיברי מבעד לתחתונים והייתי רטובה כל כך בשבילו.
״א-אתה יכול לנשק אותי שם?״ שאלתי בתחינה והוא הרים את עיניו אליי, ״לנשק אותך איפה?״
״אתה יודע איפה...״
״לא, אני לא יודע.״
״אתה יכול לנשק את הכוס שלי? בבקשה?״ שאלתי והוא פלט קללה בספרדית, הוא הנהן ואני הרמתי את מותניי כשהוא הוריד לי את התחתונים.

״אוי אלוהים,״ גנחתי כשפתיו פגשו את איברי, החזקתי בשיערו וקירבתי את פניו אל הכוס שלי.
״אלוהים הוא לא זה שאוכל אותך נכון?״
״א-אני לא יודעת את השם שלך.״ אמרתי והוא הרים את ראשו והתקרב אל אוזני.
״כריסטיאן.״
״קוראים לך כריסטיאן?״ שאלתי והוא הנהן.

הפה שלו חזר אל איברי ואני גנחתי, לשונו ליקקה את הפתח שלי ואז נכנסה פנימה.
אוי אלוהים זה כל כך... נעים.
״פאק כריסטיאן,״ מלמלתי בגניחה והוא המשיך ללקק אותי, האגודל שלו ליטפה את הדגדגן שלי ואני גנחתי בקול.
הרגשתי שאני קרובה לסוף, אני קרובה כל כך לגמור.
״אני, כריסטיאן אני כל כך קרובה.״ אמרתי והוא גיחך על עורי, ״תגמרי מלאך, אני מחכה לך.״ הוא אמר וליקק אותי עוד כמה פעמים נוספות לפני שגמרתי על שפתיו.
״פאק הטעם שלך מושלם מלאך.״ הוא אמר וליקק אותי, הוצאתי את ידי משיערו והוא נישק את צווארי.

The Sweet Revenge Where stories live. Discover now