כריסטיאן:
אנג׳לינה יצאה מהאמבטיה והיא לבשה את ההלבשה התחתונה שקניתי לה, היא נראתה כמו אלה ואני סרקתי את גופה.
״בואי.״ אמרתי והיא התקדמה אליי, הושבתי אותה על ירכיי הימנית והיא כרכה את זרועותיה סביב צווארי. שיחקתי עם החזייה שלה שהייתה עשויה מבד שקוף, שפתיי פגשו בצווארה והיא עצרה את נשימתה לכמה שניות.
״תספרי לי מה עשית במשרד.״ לחשתי לאוזנה והיא הנידה בראשה לשלילה, ״למה אתה רוצה לדעת?״
״מלאך, תתחילי לדבר עכשיו. אין לי סבלנות.״
״אחרת מה תעשה לי?״ היא שאלה וחיוך זדוני עלה על פניי, הפכתי אותנו כך שאני גהרתי מעליה. היא הייתה מתחתיי ואני הרמתי אותה וזרקתי אותה אל אמצע המיטה, צעקה קטנה נפלטה מפיה ואז חיוך הופיע על פניה.לקחתי את ידיה וקשרתי אותם לראש המיטה ביחד, לאחר מכן ירדתי למטה ותפסתי את קרסולי רגליה.
את קרסול ימין אזקתי לרגל המיטה וכך גם עם קרסול שמאל. היא שכבה מולי, פתוחה לרווחה והנשימות שלה היו מהירות.
שמתי כיסוי עיניים והמלאך שלי לא אמר כלום, היא לא התנגדה. היא אהבה את זה.
הייתי מעליה והורדתי את החזייה המשגעת שלה, פיזרתי נשיקות על צווארה וירדתי לחזה המושלם שלה. הכנסתי לפי את הפטמה שלה וגניחה נפלטה מפיה, שיחקתי איתה בלשוני וגופה של אנג׳לינה התפל מתחתיי.קרעתי את התחתונים שלה בידיי והשתנקות יצאה מפיה, היא ליקקה את שפתיה ואני הורדתי את הבוקסר שלי ושמתי קונדום.
החלקתי את האצבע שלי אל הכוס שלה ושפשפתי את המקום, רעש הרטיבות שלה נשמע בכל החדר והיא גנחה. הוצאתי את האצבע שלי וחדרתי אליה בפעם אחת.
גניחה עמוקה יצאה מגרוני, אנג׳לינה קימרה את גבה וניסתה להתשחרר. צקצקתי בלשוני והיא יללה.
המשכתי לחדור אליה וצעקותיה נשמעו בכל החדר, הרגשתי שהיא סוחטת את הזין שלי וידעתי שהיא קרובה לגמור.
האטתי את חדירותיי והיא נשכה את השפה שלה, ״כריסטיאן. תמשיך בבקשה.״ קולה נשמע כמו תחינה ואני נענעתי את ראשי.רכנתי אל אוזנה ונתתי לאצבעותיי לשחק עם הדגדגן שלה, ״מה רצית מהמשרד שלי?״ שאלתי והיא גנחה.
״רציתי לבדוק משהו.״ היא אמרה וניסתה להרים את אגנה, מנסה ליצור חיכוך בינינו. ״מה רצית לבדוק מלאך?״
יצאתי ממנה וחדרתי אליה שוב בקצב חזק, ״מממ?״
״אני, אני רציתי לבדוק על אבא שלך ועל אמא שלי.״ היא גנחה ואני נישקתי את שפתיה, ״זה הכל?״
״כן כריסטיאן זה הכל. הו כן.״
״ילדה טובה.״
״כריסטיאן, אני קרובה אל תעצור.״ היא פקדה, ״לא התכוונתי לעצור. עכשיו תגמרי לי על הזין כמו ילדה טובה.״ אמרתי ולאחר כמה שניות היא התפרקה מתחתיי ואני התפרקתי עליה, יצאתי ממנה וזרקתי את הקונדום לפח לצד המיטה שלה.ליקקתי את איברה הנוטף והיא גנחה בקול, ״את ילדה כל כך טובה אנג׳לינה.״ אמרתי בצמוד לאיברה והיא הרימה את אגנה בשביל לפגוש את פניי, ״את רוצה את הלשון שלי?״ שאלתי והיא הנהנה.
״מילים מלאך.״
״כן, אני רוצה את הלשון שלך.״ קולה היה צרוד ומלא בתשוקה, ליקקתי את קפליה הרטובים והכנסתי את לשוני אליה. ליקקתי את כולה וזה לא לקח הרבה זמן עד שהיא גמרה על הלשון שלי.
החזה שלה על וירד והיא נשמה נשימות מהירות, ״אתה יכול לשחרר אותי?״
״למה שאני אעשה את זה?״
״בבקשה כריסטיאן...״
״תני לי סיבה.״ אמרתי והיא כיווצה את גבותיה כאילו היא חושבת.
״אין לי סיבה כריסטיאן. תשחרר אותי כבר!״
״למה שאני אשחרר אותך אם אני יכול להשאיר אותך עירומה כאן על המיטה שלי?״
״בבקשה...״ היא התחננה ואני נישקתי את שפתיה, ״אני לא אעשה לך עוד בעיות, אדוני.״ היא אמרה בקול פלרטטני ואני נאנחתי ופלטתי גיחוך.שיחררתי את אנג׳לינה וברגע שהורדתי לה את הכיסוי עיניים היא התיישבה ושפשפה את מפרקי ידיה. ״כואב לך?״ שאלתי והיא הנידה בראשה.
התרתי נשיקות על פניה וקמתי והלכתי אל כיוון חדר האמבטיה, מילאתי את האמבטיה במים חמים וחזרתי לחדר לקחת את אנג׳לינה בידיי. לקחתי אותה והכנסתי אותה לאמבטיה.
״את צריכה משהו?״
״לא הכל בסדר, ביי ביי.״ היא אמרה ועצמה את עיניה כשהיא שוכבת במים החמים.יצאתי ונתתי לה זמן לנוח.
קיפלתי את כל הדברים שהשתמשתי בהם והחלפתי מצעים במיטה שלה, סיימתי לסדר כמה דברים ושיחה מרפאל נכנסה.
״כן?״
״אני רוצה לדבר איתה.״ אורורה דרשה ואני גיחכתי, ״היא באמבטיה עכשיו אז את תצטרכי לחכות.״ אמרתי והיא הנהנה.
העברתי את השיחה למחשב וכעבור עשרים דקות אנג׳לינה יצאה, ״בואי איתי.״ אמרתי כשהיא סיימה להתלבש ולקחתי אותה לחדר עבודה.אנג׳לינה הביטה במסך והתיישבה בכיסא לידי, ״היי אמא,״ קולה היה חלש ועיניה של אורורה הופנו אליי.
״אני יכולה לדבר איתה לבד?״ היא שאלה ואני הנהנתי, לפני שיצאתי רכנתי לאנג׳לינה והצמדתי את פי לאוזנה. ״אל תעשי משהו טיפשי מלאך. בסדר?״ שאלתי והיא הנהנה לחיוב, יצאתי החוצה ונכנסתי למקלחת.אנג׳לינה:
״איך את?״ שאלתי את אמא שרק הביטה בי ולא אמרה כלום. זזתי בכיסא שלי וחיכיתי שהיא תדבר.
לאחר כמה שניות היא פתחה את פיה ודיברה, סוף סוף.
״אני בסדר... איך את מרגישה?״
״בסדר גמור...״ אמרתי והיא הנהנה, ״את רוצה לחזור הביתה?״ היא שאלה והיסוס תקף את גופי.
האם אני רוצה לחזור לבית שלי? כן. האם אני בטוחה במאה אחוז שאני רוצה לעזוב את כריסטיאן? לא.
אהבתי להיות בסביבתו, אני יודעת שהוא האיש הרע בסיפור אבל בדיוק בגלל זה אני אוהבת להיות סביבו. הוא לא מפחד משום דבר.
אולי אם אני אצליח להראות לו את הצד של ההורים שלי בסיפור הוא ישחרר מהנקמה ויהיה איתי, הרי טוב לנו ביחד לא?
״אנג׳לינה?״ קולה של אמא החזיר אותי למציאות, ״אני, אני לא יודעת.״
״את לא יודעת אם את רוצה לחזור הביתה?״ היא גיחכה בזלזול אבל ידעתי שהיא לא מתכוונת לזה. ״אנג׳לינה, את מעדיפה להישאר עם הבן אדם שחטף אותך והשפיל אותך מאשר לחזור הביתה?״
״אמרתי שאני לא יודעת.״ אמרתי בקול שקט והיא הנהנה וניתקה את השיחה.כריסטיאן נכנס לחדר ואני קמתי מהכיסא, ״על מה דיברתן?״
״לא משהו חשוב.״ אמרתי ועקפתי אותו בשביל לצאת מהחדר. אני צריכה לחשוב על השאלה של אמא.
״מתי אתה תחזיר אותי?״
״כשאני ארצה.״ הוא אמר ומשך בכתפיו, המשכתי להתקדם לכיוון החדר שלי וכשנכנסתי שמתי לב שהחדר ריק מהדברים שלי.
״לאן אתה מעביר אותי עכשיו?״
״בחזרה לחדר שלי. אבא שלך מתכנן לתקוף ואני צריך אותך קרובה אליי.״
אני צריך אותך קרובה אליי.
כן הוא אומנם התכוון לזה בגלל אבא שלי אבל עדיין, המשפט הזה גרם לליבי להתחמם.הלכתי אל כיוון החדר שלו והבטתי בשעון, השעה הייתה ארבע וקצת בבוקר. נשכבתי במיטה וראיתי שהוא בא אחריי, כריסטיאן נכנס מתחת לשמיכה גם כן וידו נכרכה סביבי.
הוא קירב אותי אליו וקבר את פניו בצווארי, גופו חימם את גופי ואני נהניתי מקרבתו.
האם אני באמת רוצה לעזוב אותו? אני צריכה לגרום לו להבין את הצד של ההורים שלי ואז הוא יבין ולא יחזיק אותי רק בשביל הנקמה.
אני פה רק בגלל הנקמה, לא כי הוא רוצה אותי פה נכון?
״לכי לישון מלאך. תמשיכי לחשוב מחר.״ קולו היה שקט ואני הנהנתי ועצמתי את עיניי.
אני אשנה את המצב שיש בינינו.
YOU ARE READING
The Sweet Revenge
Romance*ספר גמור* אנג׳לינה: כל מה שהייתי בשבילו זה הנקמה. הוא חטף אותי בשביל לנקום בהורים שלי על החטאים שהם עשו. או ליתר דיוק. החטא שאבא שלו עשה. גדלתי להיות אישה חזקה, אמא שלי לימדה אותי לא לפחד לעמוד על שלי ולא לפחד לבקש עזרה. הוא קרא לי מלאך ורצה...