jízösz

357 11 2
                                    

Hát... egy született színésznő vagyok. A gyengélkedőben kínok között fetrengetm jajveszékelve 20 percet, majd elkezdtem javulni és végül elbicegtem a hálókörletembe.

Útközben összefutottam Dumbledoor igazgató úrral aki egyből meg is szólított.

-Rosefield kisasszony, csak egy szóra!

-Igen, igazató úr? -játszd a hülyét, te egy áldozat vagy.

-Ön teljesen normális?- kérdezte mélyen a szemembe nézve, semleges, de mégis kérdőre vonó tekintettel.

-Oh, biztosan a ma délutáni incidensre gondol... nem, nem vagyok az. A professzor nagyon komolyan támadott, én meg hirtelen nem tudtam mit kitalálni már, de kivédte és visszaküldte... tudom idióta vagyok, ez van :) - mosolyodtam el hirtelen, kifejezéstelenül.

-És elmagyarázza nekem, hogy hogyan gyógyult fel 1 óra alatt a legkínzóbb varázslatból?- vonta fel kérdően szemöldökeit a szakállas, Merlinre hajazó varázsló.

-Halvány lila gőzöm sincs, kérdezze Piton professzor urat.- hárítottam a kérdést.

-Hát jó. Jöjjön velem, kérdezzük meg együtt.- mosolyodott el passzív agresszívan a már nem annyira szimpi vénember.

Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. FUUUUUUUUUUUUCK. MOST MI A PÉK FASZÁT CSINÁLJAK????????
Wait, megvan. Mielőt belépünk a terembe, elkezdek kib ordítani a fejemben, hogy itt a diri, magyarázd el, hogy épültem fel egy óra alatt.

Halálsoron érezvén magam értünk el a bájitaltan teremhez. Már mantráztam is szinte ordítva magamban: itt a diri, találj ki valamit. Itt a diri találj ki valamit. ITT A DIRI, HALLASZ???

Dubledoor illedelmesen előre engedett.

Piton az asztalánál ült egy feltürt ingben és mellényben, úgy ahogy szokott. A dolgozatokból felnézve meglátott mely hatására kis pír futott végig arcán, majd miután meglátta az igazgató cinikus arcát, olyan falfehér lett, azt hittem elájul.

》Magyarázd el neki, hogy gyógyultam fel a Cruciatusból 1 óra alatt, nagyon kíváncsi. Azt mondtam hogy én támadtam vele te meg visszafordítottad :")《

Piton nagy levegőt vett, majd felállva köszöntötte az igazgatót.

-Minden bizonnyal a délutáni incidensről szeretne váltani pár szót.- húzta fel szemöldökeit a férfi.

》Ha hallottad, igyál bele a kávédba légyszi légyszi《

-Természetesen. Mégis mi másért jöttem volna Rosfield kisasszonnyal?

-Egyértelmű- kortyolt bele a kávéjába, mely hatására nem hogy egy kő, egy kibaszott lánchegység esett le a szívemről.- hogy mind a kettőnk hibásak vagyunk a történtekben. A csata hevében, bár nagyon erős átok, nem kellett volna ezzel támadnia So-Rosfield kisasszonynak, nekem pedig nem lett volna szabad ilyen hirtelen visszavernem.

-Ez mind szép és jó, de van egy fontosabb kérdésem.-szólt közbe az igazgató.- Hogy a, és elnézést kérek előre is a kakofemizmusért, bánatos isten nyilába épült fel ilyen hamar???- emelte meg a hangját Dumbledoor, mely hatására egyből visszajött az a lánchegység..

-Khmm... tudja, mostanában sokat kísérletezem új varázsigék megalkotásával, melyek nem csak deffenzívek, de a sebesültek ellátására is szolálnak.- válaszolt halál nyugodtan Piton.

》Jézus ereje, ezt hogy csinálod?《

-És mi ennek a neve, ha szabad kérdeznem?

Fuck.

probably a snape fanficWhere stories live. Discover now