-Tehát. Mint eddig minden évben, idén is, hÁlA mErLin sZakÁllÁnAk, lesz karácsonyi bál. És mint eddig minden évben, idén is, hÁlA mERlIn sZakÁLlÁnaK, a patronáló tanár feladata, hogy megtanítsa önöket táncolni, hogy se magukat, se őt ne égessék le.- kezdett bele felettébb irritált hangon Piton a szemeit forgatva.
A zöld fehér diáksereg amellett, hogy sukdolózásba kezdett, olyan képet vágott, mintha füvet nyírni küldték volna őket a birtokra.
Én is hasonló képpen tettem. Odahajtottam fejem legjobb barátnőmhöz és halkan megszólaltam.
-Nyitsd tágra szemeudet, hegyezd füleidet, mert ilyet még nem láttál.-súgtam halkan, ügyelve arra, hogy a Perselus egy árva mukkot se halljon.
-Rosefield kisasszony!- nyújtotta ki kezét felém továbbra is a lehető legunottabb arccal, amin azért látszott, hogy nagyon küzd, hogy egy apró érzelem se látszóddjon rajta, de előlem már nem tudja elrejteni. Amint fekete szemeibe néztem láttam benne, hogy kissé izgul, lehet kételkedik magában, ami érthető, hiszen a profi táncos szeretett nővel kell tanítania. Mégis halál nyugodt volt.
Szépen lassan, métóságteljesen, büszkeséggel telve léptem a Tanárúr jobb oldalára.
-Sok éve tanítom a táncokat és TECHNIKAILAG- emelte meg szemöldökeit,- magammal táncoltam eddig. Egyik kollégám azonban informált arról, hogy Rosefield kisasszony kiváló táncos, így idén közösen tanítunk.
》Diadalívet építhettek nekem.. most ugassatok, irigy kutyák haha《
-Akkor srácok... áljatok párba, keringővel?- néztem Pitonra jászva az agyamat, mintha nem tudnám pontosan, hogy mit beszéltünk meg- igen, keringővel kezdünk.
Ahogy az ilyenkor lenni szokott, alik találtak párt, bár azt hittem 15-6-7 évesen ez már nem jelent problémát.
-Fogjátok már meg a derekát, nem fog megölni!- szólt rá a zavarban lévő fiúkra a professzor.
》Hát... te már csak tudod..《
Az alaplépéseket az elsősökön kívül szerencsére már mindenki emlékezett nagyjából, így körbe járva a tartást és a stílust igazítgatva körülbelül egy óra alatt ezzel meg is voltunk. Dracoval meggyűlt a bajom, ugyanis amikor megigazítottam a kezét, nem bírta ki, hogy ne szóljon be.
-Megkaptad a kis reflektorfényedet megint... sárvérű ribanc.
-Van valami probléma, Malfoy uraság?- kérdezte elég emelt hangon Piton. Otthagyta a párt, akinek magyarázott, és drámai léptekkel megindult felénk.
-Azt mondtam, hogy ez a sárvérű ribanc megint megkapta a kis reflektorfényét.- mondta gúnyosan mosolyogva.- Egyébként is... mi okom lenne elhinni, hogy TÉNYLEG annnnnnyira profi táncos, amennyire felhypolta, huh? Szerintem csak egy felkapaszkodott nagyképű picsa aki körbejár és mindenkinek beszólogat. Szerintem ez van, csak kellett egy ok, hogy ne dolgozzon annyit a mÉlYeN tIsZzeLt pRofEsSzorúR.
Elfolytott nevetésben tört ki a legtöbb diák, de legföképpen Draco és a kis seggnyalói. Erre a pillanatra vártam. Most megkaphatom a valódi reflektorfényt. Évek óta nem versenyeztem már. Most eljött az én időm.
~~~~~~~~~~~~Előző este~~~~~~~~
-Szóval... van egy kis flexelős magánszámom, amit mindenképpen be szeretnék mutatni az első táncórán, hogy legitimizáljam magam.- adtam elő a haditervet a vaskok tanári asztalon ülve.
-Hallgatlak.- válaszolt kíváncsisággal, de mindenképpen belegyezően Perselus.
-Mivel holnap van ez, így nem hiszem, hogy be tudnád tanulni, plusz ez elég freestyle.- mutogattam teátrális mozdulatokkal szegélyezve a zseniális ötletemet.- Két lehetőség van.
YOU ARE READING
probably a snape fanfic
Fanfictionreader x piton or whatever like... 5 star free porn