ᴍᴏɴᴛʏ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ᴀʟɢᴏ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇᴅᴅʏ, ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴍᴏɴᴛʏ, ʟᴀ ᴄᴜᴇsᴛɪᴏ́ɴ ᴇs ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙɪ́ᴀɴ ǫᴜᴇ ʀᴇɢᴀʟᴀʀʟᴇ ᴇʟ ᴜɴᴏ ᴀʟ ᴏᴛʀᴏ. ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ᴇʟʟᴏs ʏᴀ ᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ᴜɴᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʀᴇɢᴀʟᴀʀʟᴇs.
ϝɾҽԃԃყ : ∂αяℓє αℓgσ ѕιмρℓє : вσи σ вσи, яαиσ ∂є fℓσяєѕ, яσρα ραяα υѕαя ℓσѕ ∂σѕ, єт¢.
ɱσɳƚყ : ԃαɾʅҽ αʅɠσ ϙυҽ ʅҽ ɠυʂƚҽ : вσи σ вσи, яαмσ ∂є fℓσяєѕ, υиα ¢ιтα, ѕαℓιя α ℓα ¢αℓℓє, єт¢.
ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ɪɴᴅᴇᴄɪsᴏs, ʏ ғʀᴇᴅᴅʏ ғᴜᴇ ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴇɴ ᴀᴄᴛᴜᴀʀ. ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ; ᴍᴏɴᴛʏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ́, sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ́ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ʙᴀɴᴅᴇᴊᴀ ᴄᴏɴ ᴄᴀsɪ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏᴅ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ : 𝚙𝚊𝚗𝚚𝚞𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜, 𝚐𝚊𝚕𝚕𝚎𝚝𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚗 𝚌𝚑𝚒𝚜𝚙𝚊𝚜 𝚍𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚌𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎, 𝚊𝚕𝚏𝚊𝚓𝚘𝚛𝚎𝚜, 𝚎𝚝𝚌.
ᴇɴ ʟᴀ ʙᴀɴᴅᴇᴊᴀ, ᴄᴀsɪ ᴀʟ ʙᴏʀᴅᴇ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ, ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴ ᴘᴇʟᴜᴄʜɪᴛᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ; ᴍᴏɴᴛʏ ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴠᴇʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴏ, ᴀʟ ᴘʀɪɴᴄɪᴘɪᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴇsᴀs ᴇxǫᴜɪsɪᴛᴀs ᴄᴏᴍɪᴅᴀs, ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴ ᴄᴀʀᴛᴀ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴀ, ᴅᴇʟ ᴛᴀᴍᴀɴ̃ᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ.
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴀʙʀɪᴏ́ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ sᴏʟᴏ ʟᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ ᴅᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ʏ ᴀʟ ᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴ ʟᴀᴘɪᴄᴇʀᴏ, ᴘᴏʀ ɪɴsᴛɪɴᴛᴏ ᴄʀᴇʏᴏ́ ǫᴜᴇ ᴅᴇʙɪ́ᴀ ʟʟᴇɴᴀʀ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ ᴅᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ, ᴘᴇʀᴏ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴᴀ ғʟᴇᴄʜᴀ ᴀᴘᴜɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ. ᴍᴏɴᴛʏ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ́ ʏ ᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ́ ʟᴀ ᴘᴀ́ɢɪɴᴀ ᴘᴀʀᴀ sᴀʙᴇʀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀᴅᴏ ᴇsᴀ ғʟᴇᴄʜᴀ.
ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪ́ᴀ ᴇs ʟᴏ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ :
ɱσɳƚყ, ɳσ ρυҽԃσ ʋιʋιɾ ʂιɳ ƚί, αʅ ρɾιɳƈιρισ ρҽɳʂҽ́ ϙυҽ ɳσ ɳσʂ ʅʅҽʋαɾίαɱσʂ Ⴆιҽɳ, ყ ɱιɾα αԋσɾα ƈσɱσ ʂιɱρʅҽɱҽɳƚҽ ɾσɠαɱσʂ ρσɾ ҽʅ αϝҽƈƚσ ԃҽʅ σƚɾσ, ҽɾҽʂ ҽʅ ɱαყσɾ ɾҽɠαʅσ ϙυҽ ʅα ʋιԃα ɱҽ ρυԃσ ԃαɾ, ɳσ ρυҽԃσ ԃҽʂƈɾιႦιɾ ƈυάɳƚσ ƚҽ αɱσ, ♡ɱσɳƚყ♡∂є : ★ϝɾҽԃԃყ★
ᴀʟ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴅᴇ ʟᴇᴇʀ ᴇsᴛᴏ, ғʀᴇᴅᴅʏ ᴇɴᴛʀᴏ́ ᴀʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴏsᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ʀᴀᴍɪᴛᴏ ᴅᴇ ғʟᴏʀᴇs ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴏ, ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ sɪᴍᴜʟᴀʀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴇʟ ᴀʟᴛᴀʀ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴘʀᴏxɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ɪʙᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇ́ʟ. ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇɴ ᴇʟ ғᴏɴᴅᴏ sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ᴀ ᴍᴜʏ ʙᴀᴊᴏ ᴠᴏʟᴜᴍᴇɴ ʟᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴍᴜ́sɪᴄᴀ.
< დ ŁØƔƐ ɪら ŁɪҚƐ ØχϤƓƐЛ დ >
✭✦ ʅσʋҽ ιʂ ʅιƙҽ σxყɠҽɳ~ ✦✭
⍟ ყσυ ɠҽƚ ƚσσ ɱυƈԋ, ყσυ ɠҽƚ ƚσσ ԋιɠԋ~ ⍟
⁂✬ ɳσƚ ҽɳσυɠԋ αɳԃ ყσυ'ɾҽ ɠσɳɳα ԃιҽ ✬⁂
✴❣ ʅσʋҽ ɠҽƚʂ ყσυ ԋιɠԋ ❣✳
-Te amo, Monty♡
-Yo te amo aún más, Teddy♡
-Quieres ver tus regalos, cariño~?
-Si tú dices, yo hago caso~
ᴍᴏɴᴛʏ ᴅɪʀɪɢɪᴏ́ ᴀ ғʀᴇᴅᴅʏ ᴀʟ ᴏᴛʀᴏ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs, sᴇ ᴀʀʀɪᴇsɢᴏ ᴜɴ ᴍᴏɴᴛᴏ́ɴ ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʙᴀɴ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴍᴜʏ sᴇɢᴜɪᴅᴏ ʏ ᴍᴇɴᴏs ᴄᴏɴ ᴠɪsɪᴛᴀs, ᴘᴇʀᴏ ғʀᴇᴅᴅʏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴠɪsɪᴛᴀ...
ᴇɴғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴊᴀ ʀᴇᴄᴛᴀɢᴜʟᴀʀ ᴇɴ ᴠᴇʀᴛɪᴄᴀʟ, ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴀʀᴄᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀᴊᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ "νσzzєχ". ғʀᴇᴅᴅʏ ᴄᴏɴᴏᴄɪ́ᴀ ᴇsᴀ ᴍᴀʀᴄᴀ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴏʙᴊᴇᴛᴏ ᴇʀᴀ.
-Adivinas qué es?
-No recuerdo en qué lugar vi esa marca.
-Te doy una pista~?
-Si quieres~
-Algo que tocas con los dedos..
-No me acuerdo~
-Una guitarra tal vez~?
ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ᴇsᴏ, ғᴜᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ ʀᴇɢᴀʟᴏ, ʟᴏ ʀᴏᴢᴏ́ ʏ sᴇ ᴛᴀᴘᴏ́ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ; ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏ́ɴ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴍᴏɴᴛʏ.
-Gracias! Gracias Monty! ♡
-De nada cariño♡
-Te amo, Monty! ♡
-Yo te amo aún más, Teddy♡
✦ ϝιɳ ✦
✪∫ 2 ԃҽ 7 ∫✪
ESTÁS LEYENDO
᭙ꫀ ꪑꫀꫀᡶ ꪖᦋꪖỉ᭢ ( ᴇɴ ᴄᴜʀsᴏ )
Romanceтяєѕ ¢нι¢σѕ qυє ѕє αмαи у тιєиєи ∂σѕ αмιgαѕ qυє ℓσѕ ιитєяяυмρєи єи мσмєитσѕ...ιи¢σ́мσ∂σѕ, qυє ρσ∂яία ραѕαя? 𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚓𝚎𝚜<3 1.ᠻꪹꫀᦔᦔꪗ ( ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ʏ ᴛᴏᴘ ) 2.ꪑꪮ᭢ᡶꪗ ( ᴛᴏᴘ ʏ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 3.ꪉꪮ᭢᭢ỉꫀ ( ᴛᴏᴘ ʏ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 4.ꪹꪮ᥊ꪖ᭢᭢ꫀ ( ᴛᴏᴘ ) 5.ᨶꫝỉᨶꪖ ( ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 6.ꪑ...