ꪑꪮ᭢ᡶꫀᦔᦔꪗ ᭙ꫀꫀƙ : ✦ ԃία 6 ✦

10 4 2
                                    

ʟᴏs ᴅᴏs sᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀᴏɴ ᴘᴀʀᴀ sᴜ ᴄɪᴛᴀ, ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ ᴘᴏʀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ; sᴇ ʙᴀɴ̃ᴀʀᴏɴ ʏ ᴇʟʟᴏs ᴍɪsᴍᴏs sᴇ ᴄᴏʀᴛᴀʀᴏɴ ᴇʟ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴏɴ, ᴀᴄᴏʀᴅᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴠᴇʀsᴇ ᴇɴ ʟᴀ sᴀʟᴀ, sᴇ ᴛᴀᴘᴀʀᴏɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ʏ ʙᴀᴊᴀʀᴏɴ ᴀʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ᴘɪsᴏ. sᴇ ᴘᴜsɪᴇʀᴏɴ ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ʏ sᴇ ᴅᴇsᴛᴀᴘᴀʀᴏɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs; ᴀʟ ᴠᴇʀsᴇ, sᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀᴏɴ ᴛᴀɴ ғᴜᴇʀᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴀsɪ ᴀʀʀᴜɢᴀɴ sᴜs ᴛʀᴀᴊᴇs; ᴄᴀsɪ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴ ʙᴇsᴀʀsᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴄᴏʀᴅᴀʀᴏɴ ǫᴜᴇ ʟᴏ ɪʙᴀɴ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ʟᴀ ᴄɪᴛᴀ.

ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ ᴀʟ ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀɴᴛᴇ, ғʀᴇᴅᴅʏ sᴇ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴏ́ ᴀʟ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ, ᴇʀᴀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀʙᴀ ᴜɴ ᴍᴏɴᴛᴏ́ɴ; ʟᴀ ᴄʜᴏᴢᴀ ɴᴀ́ᴜᴛɪᴄᴀ. ʟᴏs ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴇɴᴛʀᴀʀ sɪɴ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs, ᴍᴏɴᴛʏ ʏᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʀᴇsᴇʀᴠᴀᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴇsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴏs ᴅᴏs.

sᴇ sᴇɴᴛᴀʀᴏɴ ʏ ʟᴇs ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀᴏɴ sᴜs ᴘʟᴀᴛᴏs ʏ sᴜs ᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏs ᴀʟ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ, ʟᴇs ᴇɴᴛʀᴇɢᴀʀᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ ʏ ʟᴏ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴏ́ ᴍᴏɴᴛʏ ғᴜᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴠɪɴᴏ. ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀʀᴏɴ sᴜ ᴘᴇᴅɪᴅᴏ, ʟᴇs ʟʟᴇɢᴏ́ ᴅᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ ᴇʟ ᴠɪɴᴏ; ᴍᴀ́s ᴛᴀʀᴅᴇ ᴠᴇɴᴅʀɪ́ᴀ ᴇʟ ᴘʟᴀᴛᴏ ᴅᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ; ʏ ᴀʟ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ, ᴇʟ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ; ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀʀ, ʟᴇs ᴅɪᴇʀᴏɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏʀᴛᴇsɪ́ᴀ ᴜɴᴀs ʙᴏʟɪʏᴜᴄᴀs. ( 𝚋𝚘𝚕𝚒𝚝𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚕𝚕𝚎𝚗𝚊𝚜 𝚍𝚎 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚘 )

ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ sᴜs ᴘʟᴀᴛᴏs, ᴛᴏᴍᴀʀᴏɴ ᴜɴ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ sᴏʀʙᴏ ᴅᴇ ᴠɪɴᴏ, ᴇɴᴛʀᴇʟᴀᴢᴀʀᴏɴ sᴜs ᴅᴇᴅᴏs ᴅᴇ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs, sᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ғɪᴊᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ sᴏsᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴇʟ ᴄᴀᴄʜᴇᴛᴇ ᴅᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ, ʟᴏ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴏ́, ʟᴏ ᴀᴛʀᴀᴊᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴇ́ʟ ʏ sᴇ ᴅɪᴇʀᴏɴ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ᴍᴜʏ ᴅᴜʀᴀᴅᴇʀᴏ, sᴜs ʟᴇɴɢᴜᴀs ᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ᴜɴᴀ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛᴇɴᴄɪᴀ; ǫᴜɪᴇ́ɴ ʟʟᴇɢᴀʙᴀ ᴍᴀ́s ᴀʟ ғᴏɴᴅᴏ? ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇʟʟᴏs sᴏsᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ᴄᴀᴄʜᴇᴛᴇ ᴅᴇʟ ᴏᴛʀᴏ, sᴜs ʟᴇɴɢᴜᴀs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀs ᴇɴᴛʀᴇ sɪ́, sᴏʟᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀɴ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ᴍᴏᴠᴇʀʟᴀs ʏ ᴇɴʀᴏʟʟᴀʀʟᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ʟᴇɴɢᴜᴀ.

ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ᴇsᴇ ʙᴇsᴏ ᴍᴜʏ ᴍᴀʀᴄᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ɢʀᴜᴇsᴏ ʜɪʟᴏ ᴅᴇ sᴀʟɪᴠᴀ, sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ, ғᴜᴇʀᴏɴ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ʀᴇᴄᴇᴘᴄɪᴏ́ɴ, sᴇ ᴅɪᴠɪᴅɪᴇʀᴏɴ ʟᴀ ᴘʟᴀᴛᴀ ʏ ᴘᴀɢᴀʀᴏɴ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɪʙᴀɴ ᴀ ɪʀ ᴀ ᴄᴀsᴀ, ʟᴏs ᴅᴏs ᴏʟᴠɪᴅᴀʀᴏɴ ᴄᴜᴀ́ʟ ᴇʀᴀ ᴇʟ ɴᴜ́ᴍᴇʀᴏ ᴅᴇʟ sᴏ́ᴛᴀɴᴏ ᴇɴ ᴇʟ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀɴ ᴅᴇᴊᴀᴅᴏ sᴜ ᴀᴜᴛᴏ. ɴᴏ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴏɴ ᴍᴀ́s ʀᴇᴍᴇᴅɪᴏ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʀ sᴏ́ᴛᴀɴᴏ ᴘᴏʀ sᴏ́ᴛᴀɴᴏ.

ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ғɪɴ ʟᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ, ᴀ ʟᴏs ᴅᴏs ʟᴇs ᴍᴀᴛᴀʙᴀ ʟᴏs ᴘɪᴇs, ʟᴏs ᴢᴀᴘᴀᴛᴏs ᴄᴇʀʀᴀᴅᴏs ᴇʀᴀɴ ᴜɴᴀ ᴛᴏʀᴛᴜʀᴀ, ᴘʀᴇғᴇʀɪ́ᴀɴ ᴜsᴀʀ ᴄʀᴏᴄs ᴏ ᴄʜᴀɴᴄʟᴀs ᴅᴇ ᴘʟᴀʏᴀ

-Te gustó, cariño~?

-Sí mi amor, me encantó♡

-Me alegro, mi vida♡

-Te amo, Monty♡

-Yo te amo aún más, Teddy♡

✦ ϝιɳ ✦

✪∫ 6 ԃҽ 7 ∫✪

᭙ꫀ ꪑꫀꫀᡶ ꪖᦋꪖỉ᭢ ( ᴇɴ ᴄᴜʀsᴏ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora