ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ sᴜ ᴄɪᴛᴀ, ᴍᴏɴᴛʏ ᴇsᴛᴜᴠᴏ ᴄᴏɴᴅᴜᴄɪᴇɴᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ғʀᴇᴅᴅʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴇ́ʙʀɪᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴠɪɴᴏ, ᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʙᴀ sᴇᴅᴜᴄɪʀ ᴀ ᴍᴏɴᴛʏ, ǫᴜɪᴛᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ʙᴏᴛᴏ́ɴ ᴛʀᴀs ʙᴏᴛᴏ́ɴ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀᴍɪsᴀ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ; ᴛᴏᴄᴀʙᴀ sᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ᴘɪᴇʀɴᴀ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ sᴇ ᴘᴏɴɢᴀ ᴇʀᴇᴄᴛᴏ ʏ ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴇ ᴀ sᴜʙɪʀ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ.
ᴇsᴛᴏ ʟᴏ ɴᴏᴛᴏ ғʀᴇᴅᴅʏ ʏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴅᴇᴅᴏ ɪ́ɴᴅɪᴄᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ʀᴏᴢᴀʀʟᴏ ᴅᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ, ᴇsᴛᴏ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀʙᴀ ᴍᴀ́s ᴀ ᴍᴏɴᴛʏ, ᴘᴇʀᴏ ʀᴇsɪsᴛɪᴏ́ ʜᴀsᴛᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ sᴜ ᴄᴀsᴀ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ, sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ʟᴏs ᴅᴏs ᴀ ʟᴀ ᴘᴀʀ ʏ ᴍᴏɴᴛʏ ғᴜᴇ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ, ʟᴜᴇɢᴏ ʟʟᴇɢᴏ́ ғʀᴇᴅᴅʏ; ᴇʟ ᴅᴇ ᴍᴀʏᴏʀ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ ᴀʙʀɪᴏ́ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʏ ᴀʟ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴇᴍᴘᴜᴊᴏ́ ᴇʟ ᴍᴇɴᴏʀ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴜᴅᴏ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴᴀʀ ʏ ғᴜᴇ ᴀʀʀᴇʙᴀᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ᴄᴀsɪ ғᴏʀᴢᴀᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜ́ɴ ᴀsɪ́ sᴇ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴇsᴇ ʙᴇsᴏ.
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴅᴇ ʙᴇsᴀʀsᴇ, ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ʟᴏ ᴄᴀʀɢᴏ́ ᴅᴇsᴅᴇ sᴜs ᴍᴜsʟᴏs ʏ ʟᴏs ᴀᴘʀᴇᴛᴏ́ ᴅᴇ ᴛᴀʟ ғᴏʀᴍᴀ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ ᴅᴇsᴘᴇɢᴀʀᴀ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ɢᴇᴍɪᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ɢᴀʀɢᴀɴᴛᴀ sᴇᴄᴀ. sᴇ ᴛᴀᴘᴏ́ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ʏ ᴄᴇʀʀᴏ́ sᴜs ᴏᴊᴏs ɪɴsᴛᴀɴᴛᴀɴᴇᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ᴇɴʀᴏʟʟᴏ́ sᴜs ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴀʟ ᴛᴏʀsᴏ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ.
sᴜʙɪᴇʀᴏɴ ᴀʟ sᴇɢᴜɴᴅᴏ ᴘɪsᴏ ʏ ᴍᴏɴᴛʏ ᴛᴜᴍʙᴏ́ ᴀ ғʀᴇᴅᴅʏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ, sᴇ sᴜʙɪᴏ́ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴇ́ʟ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ʙᴇsᴀʀʟᴏ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴍᴀ́s ɪɴᴛᴇɴsᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ; sᴇɢᴜɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ᴅᴇsᴀʙᴏᴛᴏɴᴀʀ ʟᴏs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏs ʙᴏᴛᴏɴᴇs, ᴘᴇʀᴏ ᴄᴏɴ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴇᴢᴀ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ́ ᴅᴇ ʙᴇsᴀʀʟᴏ ʏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ᴅᴇ ᴅᴇsᴀʙᴏᴛᴏɴᴀʀ ʟᴀ ᴄᴀᴍɪsᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀɴᴛᴇ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴀ ᴅᴇsᴀʙᴏᴛᴏɴᴀʀsᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴄᴀᴍɪsᴀ.
ʟᴏs ᴅᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ sɪɴ ɴᴀᴅᴀ ᴀʀʀɪʙᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴄᴜʙʀɪᴇʀᴀ ʏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀʟ ᴅᴇsᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏ sᴜs ᴘᴇᴢᴏɴᴇs, ᴍᴏɴᴛʏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ᴠᴇʀ ʟᴏs ᴅᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ ʏ ǫᴜᴇʀᴇʀ ʟᴀᴍᴇʀʟᴏs, ᴘᴇʀᴏ sᴇ ʀᴇsɪsᴛɪᴏ́, sᴀᴄᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴇʟ ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏ́ɴ ʏ ǫᴜᴇᴅᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ʙᴏ́xᴇʀ. ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀɴ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ᴘᴇʀᴏ sᴇ ᴍᴏʀɪ́ᴀɴ ᴅᴇ ᴄᴀʟᴏʀ, ᴀsɪ́ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴇʀᴏɴ ǫᴜᴇᴅᴀʀsᴇ sᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ʙᴏ́xᴇʀ, ᴘᴇʀᴏ ғʀᴇᴅᴅʏ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴅᴇsᴇᴏ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍɪsᴍᴏ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ.
-Amor, estoy muy cansado, podría ser mañana? ♡
-Por favor Monty~
ESTÁS LEYENDO
᭙ꫀ ꪑꫀꫀᡶ ꪖᦋꪖỉ᭢ ( ᴇɴ ᴄᴜʀsᴏ )
Romanceтяєѕ ¢нι¢σѕ qυє ѕє αмαи у тιєиєи ∂σѕ αмιgαѕ qυє ℓσѕ ιитєяяυмρєи єи мσмєитσѕ...ιи¢σ́мσ∂σѕ, qυє ρσ∂яία ραѕαя? 𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚓𝚎𝚜<3 1.ᠻꪹꫀᦔᦔꪗ ( ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ʏ ᴛᴏᴘ ) 2.ꪑꪮ᭢ᡶꪗ ( ᴛᴏᴘ ʏ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 3.ꪉꪮ᭢᭢ỉꫀ ( ᴛᴏᴘ ʏ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 4.ꪹꪮ᥊ꪖ᭢᭢ꫀ ( ᴛᴏᴘ ) 5.ᨶꫝỉᨶꪖ ( ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ) 6.ꪑ...