Multi: Kagami'yi Alix kabul edin ^^
SK8 the Infinity önerdiğim bir anime 🌈Yazım tarihi: 10/05/23
Bölümü okurken yorum bırakmaya çalışırsan bu yazarın kitap adına gösterdiği gayreti ve hevesi arttırırsın.
Tüm eleştirilere ihtiyacım var!
Keyifli okumalar. <3♪ ❀♫
17 Yaş Günlükleri, Melodi'nin Ⅸ. Notası
-18 Kasım 2019-"...Carapace'in kalkanının kırıldığına şahit oluyoruz! Queen Bee'nin gücü akumatizeye etki etmiyor. Neler oluyor?.. Ryuko savaşa dahil oldu! Wonderbug geri dönse de Lady Noire hâlâ ortalıkta yok..."
Alix aramıza tuttuğum telefona eğildi. "Kedicik yine yok, ha?"
"Öyle görünüyor."
Şapkasını güneşten korunmak için yüzüne çekti. "Bakalım bu sefer Böcek açıklama yapacak mı?"
Dudaklarımı bastırdım ve gözlerimi yeniden telefonun ekranına çevirdim. Wonderbug'un şanslı tılsımı kullanırken görüntüsü yansıdı.
Birkaç çatışmadır Lady Noire yoktu. Onun olmadığı iki çatışmada bulunmuştum. Arada gerçekten fark vardı. Lady'nin savaşın koordinatörü olduğu artık çok barizdi çünkü onun olmadığı çatışmalar daha çetin geçiyordu. Wonderbug'un onunla konuşmadığına Lady Noire takıma katılmamayı sürdürdükçe anlamıştım. Aslında ikisi de inatçıydı.
Onu görmedim, diyemezdim çünkü geçen akşam rastlamıştım. Devriyeleri sürdürüyordu. Wonderbug ona yeşil ışık yaksa hepimiz biliyorduk ki ânında geri dönerdi.
"Mari! Orada iyi misin?" Alix başını kaldırıp ona seslendiğinde ben de doğruldum. Marinette güneş altında Alix'in ejderha grafitisine yardım ediyordu. Sorun olmadığını belli edercesine elindeki sprey kutusunu salladı.
Musical'deydik. Yatağımda tembellikle uğraşırken odama çatkapı giren Alix şöyle demişti: "Kaykayını kap da gel! Gidiyoruz Lulu!"
Ve işte buradayız. Alix park duvarına illegal bir şekilde ejderha grafitisini yaparken Mari ona yardım etmişti. Aramıza bir de Adrien dahildi. Onunla birkaç kaykay hareketi çalışmıştık ama akumatize alarmı duyurulunca ara vermiştik. Olduğumuz ayın beklenmedik bu sıcak gününde soğuk içecekler almak için markete gitmişti ama hâlâ geri dönmemişti.
"...Lady Noire'a çağrı atın!" dedi telefonun ardından kan ter içinde kalmış Carapace. "Tanrı aşkına!"
"Dayan!" dedi Wonderbug sadece ve kamera görüş açısından çıktı. "Ona ihtiyacımız yok!"
"Aptal." diye mırıldanmadan kendimi alıkoyamadım. Ses tonum Alix'in komiğine gitmiş olacak ki sesli bir şekilde güldü. Göz devirerek haberi izlemeyi kestim.
"Çocuklar," Oturduğumuz yere bir gölge düşünce ikimiz de başımızı kaldırdık. Marinette çantasını omzuna astı. "Ben gitsem iyi olacak."
"Nereye? Daha yeni gelmiştik." Alix ayağa kalktı onun gitmesini engellemek ister gibi.
"Öyle ama ben..." Sesi alçak ve üzgün çıkıyordu. Bakışlarını kaldırmadan konuşuyordu. "...kendimi iyi hissetmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETİ SEVMEK | lukanette
FanfictionNefreti Sevmek #lukanette Birini nasıl nefretle seversin? Bu soru sanki kaderime sorulmuştu da ben de hayatımda yaşıyor, cevabı arıyordum. En başta gerçek olamayacak kadar güzeldi. Sonra değişti ve yanıtsız bırakılmalarım başladı. Kendimi öyle yal...