Yazım tarihi: 21/04/23
Bölümü okurken yorum bırakmaya çalışırsan bu yazarın kitap adına gösterdiği gayreti ve hevesi arttırırsın.
Tüm eleştirilere ihtiyacım var!
Keyifli okumalar. <3♪ ❀♫
17 Yaş Günlükleri, Melodi'nin Ⅵ. Notası
-5 Kasım 2019-"Beachwood Cafe'ye hoş geldiniz. Siparişinizi öğrenebilir miyim?" Gelen üç müşteriyi karşıladığımda üçü de ne alacaklarına karar verememiş olacaklar ki fısıldaşmaya başladılar. Bu fısıltılar birkaç saniye sonra kulaklara söylenmeye başlandığında üzerimde hissettiğim ağırlıkla birlikte başımı eğdim ve derin bir nefes aldım.
"Biz günün spesiyal kahvesini alacağız. Yanında da üç tane muffin..."
"Tamamdır. Muffin için hangisini istiyorsunuz? Frambuazlı, çilekli-"
Sarışın olan devam etmeme izin vermeyerek, "Hepsi çikolatalı olacak." dedi.
Başımı salladım. "Ekstra istediğiniz bir şey var mıydı?" diye sorarken siparişi tamamla tuşunun üstünde başparmağımı tuttum. Başımı yan yana dizilmiş üç müşteriye kaldırdığımda hepsinin birbirlerine bakıp yeniden fısıldaştıklarını gördüm. Dudaklarımı ıslattım ve boğazımı temizledim. Ortalarında duran sarışın kız başını bana kaldırdı.
"Hayır, teşekkürler." Hafiften tebessümüne karşılık verirken üçlünün siparişini tamamladım. "Beş dakika içinde hazır olur."
İki kız arkalarına dönmek üzereyken sarışın durdu. Kahverengi gözleri kısıldığında ellerini tezgaha yaslanmıştı. "Bunu sormak çok garip ama... Seni daha önce Jagged Stone'un oğluna benzeten oldu mu?"
İlk değildi ve sanırım son da olmayacaktı.
Telefonunu bana çevirdiğinde konuşmaya devam etti. Ekrandaki resmime dudaklarımı bastırarak baktım. "O gri saçlı ve piercingleri var. Gerçekten çok benziyorsunuz."
Mahcup bir tebessüm eder gibi görünürken bakışlarımı kaçırdım. "İnsanlar birbirlerine benzer."
"Evet," Kız uzatmadı ve telefonunu geri çekti. "Rahatsız ettiğim için kusura bakma."
"Söz konusu bile değil."
Gülümsedi ve onu bekleyen kızlara döndü. Konuşmalarının arasında duyabildiğim, "Ben size söylemiştim. Jagged'ın oğlu niye bir cafe de çalışsın ki?" oldu.
Ben Luka Couffaine, Jagged Stone'un oğluyum ve para kazanmak için part-time işlerde çalışıyorum. Şaşırtıcı mı? Bana göre değil çünkü bu yıllardır yaptığım bir şey.
Tabii şimdi tanınıyordum değil mi? Ünlü rock yıldızının oğlu Luka Couffaine olarak biliniyordum. Bunun nedeni babamın bir röportajında ağzından kaçırdığı oğlum sözüydü. Medya kök salan bir ağaç gibiydi. Heberler internet ağlarıyla her yere ulaşıyordu. Babamın eskiden annemle ilişkisi olduğunu magazin haberleri yaymıştı. Bu olalı üstünden onca ay geçmişti fakat hiçbir zaman bizzat ben gündemde olmamıştım.
Şimdi öyleydim. Rock yıldızının rock oğlu Luka Couffaine olarak geçiyordum. Okulumda beni tanıdıkları için bununla uğraşırken bir de çalıştığım yerde buna maruz kalmak beni bunaltıyordu. Burada çalışırken bir dedikodu çıkarsa bu sefer de medyaya rock yıldızının oğlu garson olarak çalışırken görüntüledi şeklinde yansırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETİ SEVMEK | lukanette
FanfictionNefreti Sevmek #lukanette Birini nasıl nefretle seversin? Bu soru sanki kaderime sorulmuştu da ben de hayatımda yaşıyor, cevabı arıyordum. En başta gerçek olamayacak kadar güzeldi. Sonra değişti ve yanıtsız bırakılmalarım başladı. Kendimi öyle yal...