2. Bölüm

423 14 0
                                    

Sabah alarm ile zar zor uyanmıştım. Nefret ediyorum erken kalkmaktan of daha saat 10.15 geçiyordu her neyse spor çantamı hazırlamaya başladım yanıma uzun bir sweatshirt aldım çünkü antrenman çıkışı direkt üstüme onu geçirip çıkıyordum.

15 geçiyordu her neyse spor çantamı hazırlamaya başladım yanıma uzun bir sweatshirt aldım çünkü antrenman çıkışı direkt üstüme onu geçirip çıkıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip çıktım * çanta yok *
(Beğenmediyseniz kafanıza göre bir şey düşünebilirsiniz)

Aşağıda sadece annem ve aral vardı . " hoş geldin kızım aç mısın? "  " hayır teşekkürler aç değilim 1 saat sonra benim antrenmanım varda oraya gidecektim size söylemek istedim." "ben seni bırakırım" dedi aral tam itiraz edeceğim zaman elçin hanım konuştu "çok iyi olur oğlum o zaman alvin bir şeyler atıştırsın sende hazırlan" dedi.

ben mutfağa geçerken aralda yukarıya çıktı. mutfağa girdiğimde 3 tane teyze yemek yapıyordu içlerinden anladığım kadarıyla en yaşlı teyze konuşmaya başladı. "Alvin hanım bir şeye mi ihtiyacınız var?" "lütfen hanım demeyin Alvin deseniz yeter" dedim tebessüm ederek. ve tezgahın üstünde duran meyvelerden bir tanesini elime aldım "kolay gelsin" diyip çıktım. daha sonra dün keşfettiğim asansör ile odamın olduğu kata çıktım. spor çantamı alıp odamdan çıktım ve aşağıya indim aşığıda Elçin hanım ve aral beni bekliyorlardı beraber evden çıktık Elçin hanım şirketine geçeceği için başka bir arabayla gitti ve bizde şu anda aral ile onun arabasına doğru gidiyorduk.

arabaya bindikten sonra aral konuşmaya başladı "seninle doğru düzgün tanışamadık hadi en baştan tanışalım ben Aral senin en küçük abinim" dedi ve elini uzattı gülüp elini tuttum ve " bende Alvin İpar tanıştığıma memnum oldum" dedim. önüne döndü ve arabayı kullanmaya başladı. " şimdi sana bizden bahsedeceğim ama ondan önce babam sana dün söylemeyi unutmuş seni bizim okula yazdırdı" "lafını bölüyorum ama okulun ismi ne?"

sorma sebebim verayı zorla okula aldıracaktım çünkü tek başıma ne yapardım ben "kandemirler koleji" "okulda mı sizin ne zenginlik be bu" "birde bayıl Feriha" dedi gülerek

"neyse şimdi sana ailemizi anlatıyorum en büyük abimiz yaman abim onun bir altı var o da yalın abim ikisi evde babamdan sonra sözü geçenlerdir. sert gözükürler ama yumuş yumuş kalpleri vardır. onların bir alt kademesi oğuz abim var kendisi soğukkanlılığın şekil bulmuş halidir ama eğlenceli bir insandır. Şimdi benim bir üstüm var pamir kendisi çok eğlenceli bir insandır evin maskotu kendisi o neyse bende oyum bence biz ikizmişizde o dayanamamış erken çıkmış."

"devam ediyorum şimdi abi takımı bitti annem ve babama geçelim. Babamın mimarlık şirketleri var. Türkiye'de 2 tane var biri Ankara'da diğeri de burada Ankara'dakini amcam yönetiyor buradakini de babam yurt dışında daha fazla şirketimiz var o işlerle ilgilenmediğim için saymadım. Her neyse annem ise tanınan bir modacı anneminde aynı şekilde yurt dışında şirketleri var. " " bende diyorum Elçin hanımı nereden tanıyorum" biraz daha konuştuktan sonra telefonum çaldı vera arıyordu.

KANDEMİRLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin