5. Bölüm

241 8 2
                                    

Sonunda abi takımı gelmişti. "Evet gençler ne izliyoruz" "Parçalanmış diye bir film var izlemek istiyordum bayadır onu izleyelim mi ?" Dedi Pamir 

"konusu ne ki?" "24 farklı kişiliğe sahip bir adamın 3 genç kızı kaçırması falan" "oha çok güzel hadi izleyelim" heyecanla söylediğim şeyle hepsi gülmeye başladı.

"neresi güzel ya çok psikopatça" aralın huysuzca söylenmesiyle ona döndüm "izlemek istemiyorsan kapı orada hadi izliyelim pamircim" koluna girerken söylendi "pamircim ne güzelim abinim ben senin" " eee ismin Pamir canım istedi diye cim koydum bence gayet güzel oldu."

.
.
.

Filmi izlemeye başlamıştık ama ben her sahnede konuşuyordum ne yapayım bende böyle zevk alıyorum.

Diğerleri başta beni pek takmamışlardı ama en sonunda hepsi bir ağızdan koro gibi sus artık Alvin demişlerdi.

Hıh kırıldım işte şimdide onlara sırtımı dönmüş filmi izliyordum ve içimden  konuşuyordum.

"Ya salak kız ne kaçıyorsun aptal öldürsün de gör seni" bir süre sonra adam kızı yakalayıp öldürdü.

"oh iyi oldu sana ne diye kaçıyorsun aptal öleceksin bari söz dinle belki öldürmeyecek salak bu adamın sağı solu belli mi" yanımda oturan yalın beni göğsüne çekti ve saçlarımı okşamaya başladı.

"sakin ol güzelim" Of ama bu böyle yaparsa ben uyurum ki ya şapşal şey seni
.
.
.
Film bitmişti bence güzeldi sonda 1 kız kurtuldu ama 2 tanesi öldü birde gitti başka kadını öldürdü. Ulan birde bu gerçekmiş böyle bu tarafından bakınca korkunç

Kafamı sağ tarafa çevirince Vera ve Aralın yan yana olduğunu ve Veranın kafasının aralın omzunda olduğunu gördüm.

Sabah olsun da görün siz

"Hadi yatalım yarın dede tayfası geliyormuş" "lan annemin doğum gününe 2 gün kaldı ne aldınız" Oğuz'un söylediği şeyle Pamir söze atladı "sizi bilmem ama ben mükemmel bir şey aldım" "kesin egonu tatmin edecek bir şey almışsındır sen" dedi yalın

"Ya bana niye söylemediniz püüü sizin gibi abilere ne yapacağım şimdi ben" biraz düşününce aklıma bir şey geldi. "Bu saatte Koray bey uyur mu?" "Hayır ne yapacaksın ki babamla" "sana ne ben sana senin hediyen ne diye soruyor muyum?"

"Eee nerededir peki odalarına dalmayayım"
"Çalışma odasında oluyor genellikle bir bak eğer orada değil ise odalarındadır "

"o zaman ben kaçar aslan parçası" omzunu pat patladım ve ayağa kalkıp giderken aralı uyandırmadığım aklıma geldi.

Ayağımla aralı dürttüm "pişt uyansana be" ayağına biraz daha sert bir tekme atınca inleyip uyandı.

" noluyor be" kalk ve Verayı misafir odasına götür sonrada kit kendi yatağında uyu"

"İyi be yemedik veranı" "yedin yedin bitirdin gözlerinle kızı sus" diyip odadan çıktım.

Babamın çalışma odasına gidip kapıyı tıklattım. Gel sesi gelince içeri girdim.

"Rahatsız ettim kusura bakmayın" diyip karşısında ki koltuğa oturdum.

"Ne rahatsızlığı kızım her zaman gelebilirsin" dedi tebessüm ederek. Of bu ne karizma be adam insan gülerken bu kadar karizmatik olabilir mi

"Şey diyecektim ben 2 gün sonra Elçin hanımın doğum günüymüş" "Evet kızım bir sorun mu var"

"Hayır ben sadece size bir şey soracağım ama reddederseniz sorun değil sonuçta sizin de işleriniz var. Şimdi ben Elçin hanımın nelerden hoşlandığını pek bilemiyorum ya da bir şeye alerjisi var mı bilemiyorum onun için benimle pasta yapıp alışverişe gelir misiniz ?"

KANDEMİRLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin