8. bölüm

158 10 0
                                    




yataktan düşmem ile kendimi yerde buldum "ahh kolum" yorgandan kurtulup ayağa kalktım. "ne debelenmişim , yatakta 3. dünya savaşı çıkmış" kendi kendime söylenirken yorganı kaldırıp yatağa koydum. Hava daha yeni aydınlanıyordu.yatağa geri yattım ve uyumaya çalıştım ama ne yapsam uyuyamamıştım bende kalktım.

"Ayda yılda bir uyuyalım dedik onda da yataktan düştük iyi mi" söylene söylene lavaboya gittim ve yüzümü yıkadım oradan da giyinme odasına.

Üstüme

(Kulaklık yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kulaklık yok. ayakkabıyı tek renk krem gibi düşüne bilir ya da başka bir şey düşüne bilirsiniz)

Daha sonra telefonumu alıp aşağıya indim. Aşağıda kimse yoktu e yani normal bu saatte kim ayakta olur ki bende içeride yapacak bir şey bulamadığım için bahçeye çıktım.

Hava tahmin ettiğimin aksine ılıktı. Bahçede ki masaya oturdum ve gökyüzüne baktım gökyüzü güzeldi huzur veriyordu ve bana iyi anılarımı hatırlatıyordu.

"Ay noluyor be bana gökyüzüne bakmalar falan salak mıyım ben sabahın köründe kalktım saçımı başımı yaptım üstümü giyindim aşağıya indim bende bahçeye en iyisi hasta olmadan içeri girmek"

"ay deliriyor muyum kendi kendime konuşuyorum bir de" kendi kendime konuşarak sandalyeden kalktım.

O anda bir köpek sesi duydum benden yaklaşık 10 metre uzaklıkta yavru dobermanla göz göze geldim.

Ve o anda olanlar oldu o bana kuyruğunu sallaya sallaya gelmeye başladı. Ben evin kapısına o da bana koşuyordu.

"Ay gelme lütfen bak bağıramıyorumda herkes uyuyor"

"ne hızlı köpek çıktın sende be nasıl girdin ki buraya Allahım sen bana yardım et bir dobermana yem olarak ölmek istemiyorum"

Arkamı kontrol ederek kaçıyordum doberman gelip beni yemesin diye. Tam eve yaklaşmışken bir şeye çarptım. Ben o vurmanın şiddetiyle tam düşecekken biri beni tuttu ve kucağına aldı.

"Zeus otur " bunu diyenin ve beni kucaklayan kişinin Yaman olduğunu gördüm.

Zeus hemen oturdu ve Yamana bakmaya başladı.Daha sonra Yaman Zeus'a gitmesini söyledi. 

Zeus gittikten sonra beni kucağından indirdi ve eve doğru yürümeye başladık.

"Cidden yavru köpekten mi korktun" dedi gülerek.

"Hiç yavru köpek gibi davranmıyor yiyecekti beni"

"El kadar köpek seni mi yeyecekti Alvin"dedi yine gülerek maşallah ama çok güzel gülüyor

"Evet sen görmedin tabi hep peşimden koşturdu benim birde hızlı hızlı geliyordu"

"İyi tamam senin dediğin gibi olsun"

KANDEMİRLER (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin