Hepimiz kapıya büyükten küçüğe dizilmiştik. kapıyı Yaman açtıktan sonra bir insan topluluğu gördüm.
Bu ailenin genleride maşallah bir ben alamamışım bu geni.
Sıra ile herkes bir birine sarılıp konuşuyordu önüme bir Kadın gelmişti galiba babaanne idi.
"Ailemize hoşgeldin kızım ben babaannen Didem"dedi ve bana sarıldı bende sarılmasına karşılık verdim.
Daha sonra yanıma dede olduğunu düşündüğüm şahıs geldi "bende deden Azer" dedi ve sarıldı.
Daha sonra yanıma bir çift geldi.
"Merhaba Alvin ben Kadir babanın abisiyim.Ankara'daki şirketi yönetiyorum."
Dedi sevecen bir şekilde"Merhaba Alvincim bende Derya yengen Kadir amcanın eşiyim çocuklarımız Zamir ve Alper"
Bir dakika bu zamir benim dövdüğüm çocuk hani bana karşı çıkan var ya o
O bana şaşkınca bakarken bende ona kötü bakışlar atıyordum.
Alper denen çocukta selam verip içeri geçti.
Onlar içeri geçince önüme genç bir çift geldi.
"Merhaba prenses ben babanın kardeşi Acar eşim Ayça"Birisi ayağıma sarılınca aşağıya doğru baktım.Erkek bir çocuktu "merhaba Alvin abla ben Emir" dedi tatlı tatlı ay bu çocuk çok tatlıydı ama
"Emir oğlum gel hadi rahatsız etme ablanı" dedi Ayça yenge ve Emir bacağımı bırakıp annesinin elini tutup gitti.
"Hadi bizde içeri geçelim bekletmeyelim"dedi annem
Veranın yanına gidip koluna girdim ve içeri geçtik.
Biraz aile büyükleri ile oturduktan sonra gençler olarak bahçeye çıktık. Bu sırada Verada eve gitmek istediği için eve gitmişti. Bahçede ki koltuklara oturduk. Yanımda Yalın ve Emir vardı.Emir beni çok sevmiş olacak ki dibimden ayrılmıyordu.
Diğerleri aralarında konuşuyordu.Bende sıkılıp Emir'e soru sormaya başladım.
"Kaç yaşındasın bakalım Emir" "6 yaşıma yeni girdim" 6 yaşında ki bir çocuğa göre oldukça iyi ve mantıklı konuşuyordu.
O sırada Zamir konuştu "ben özür dilerim" "pardon"dedim sorar bir tavırla "geçen gün yaptıklarım için işte öyle davranmamalıydım. Karşımda ki kim olursa olsun öyle davranmamam gerekiyordu ama o gün gözüm dönmüştü."
"Sorun değil sonuç olarak ben seni dövdüm" dedim alay ederek
"Ne sen zamir abimi mi dövdün" dedi emir bağırarak.
Herkes bir anda bize bakmıştı.
"Yok öyle bir şey dönün önünüze şaka yapıyor emir" dedim ve Emir'e dönerek devam ettim " değil mi emircim" dedim ve canını acıtmayacak şekilde çimdikledim
"Ah! Alvin abla niye çimdikliyorsun doğru söylüyorum. Hem sen demedim mi ben seni dövdüm diye" dedi ve ellerini birbirine bağlayıp sırtını bana döndü.
"Öyle bir şey mi oldu." Dedi Oğuz
"Hayır yok öyle bir şey bir laf dalaşına girdik o yani Emir yanlış anladı" dedim ve konuyu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANDEMİRLER (DÜZENLENİYOR)
Novela Juvenilçocuğu olmayan bir aile ve 5 erkek çocuktan sonra olan bir kız... Alvin İpar 1. yaş gününde kaçırılır ve ailesine öldü süsü verilir ama gerçekler 17 yıl sonra ortaya çıkar. Alvin İpar'ın hikayesine hazır mısınız? . . .