Yeni bölüm biraz geciktiği için özür dilerim umarım güzel bir bölüm olur iyi okumalar 👑🖤
Sinan ile toplantının yapılacağı Cem Demir'in mekanlarından birinde yapılacağını öğrendiğimiz de Cem Demir'in İtalya'dan döndüğünü kesin olarak öğrendik ve mekana giriş yaptık çok guzel dekore edilmiş bir mekana sahipmiş içimden 'zevkinden birşey eksilmemiş'diye geçirdim taşlı ve aynalı bir kapıdan geçtik .
Korumalardan biri bizi yukarı katta çıkardı normalde aşağı inmemiz gerekiyordu ama yinede bişey demedik sonuçta kim etrafı korumalar ile dolu olan bir mafya ya zarar verebilir yada kendisi tek başına bile bir suç makinesi olan Damla Çelik'e kim zarar verebilir.
Yukarı çıktık ve bir ofise girdik Sinan ile kısa bir bakışmadan sonra koltukta arkası dönük biri oturuyordu ona yaklaştım ve
"Vay vay vay Cem bey İtalyanlar dan dönmüş demek " küçük bir kahkaha attım sonra Sinan'a dönüp "korumaları alıp aşağı in bizimde geliceğimizi söyle Sinan "dedim ve Cem'e doğru gittim."Hoşgeldin kardeşim"dedim onunla gerçek kardeş değildik ama dostan öte olduğumuz için birbirimizi kardeş bellemiştik "hoşbuldum kardeşim ee mekanı beğendin mi ?"dedi "evet her zamanki gibi zevkin muhteşem ve sana söylemem gereken bir şey var !"dedim ciddileşti ve bana baktı "ne var ?"dedi "sorun Serdar Yılmaz iki mekanımı bastı her yeri dağıtıp gitti bu gün hesabını verecek ben adam yolladım bütün mekanlarını dagiticaklar bu gece,toplantıda da sözlü uyarı yapicam inşallah akilanir!" Dedim.
Ofisten çıkıp asansöre bindik en alt katta indik.Herkes bizi görünce ayağa kalktı ben baş köşeye oturdum cem ise yanımdaki koltuğa oturdu hala boş bir koltuk vardı .
"Kim gelmedi hala!" Dedim Asaf Savaş "Kral daha gelmedi"dedi "bizde onsuz başlarız o zaman evett toplantının konusu nedir?"dedim kimse bir şey demedi "boşu boşuna mı geldik buraya neyse en azından aranızda kudurmuş birileri var Serdar Yılmaz hangi cüretle mekanlarımı dağıtırsın!"dedim sesim bağırdığım için yankılanmıştı
"Cevap ver!" dedim "ben sadece adam olanlara cevap veririm senin gibi kadın mafyacılık oynayanlara değil!" Dedi çantam dan silahımı çıkardım "demek bana cevap vermezsin" yavaş yavaş adımlar ile ona doğru gidiyordum "demek ben mafyacılık oynuyorum "dedim "evet senin gibi yapmacık bir mafya ya soyliyeceğim bir şeyim yok "dedi ve "sakin Kraliçe"dedikçe cem ama bir işe yaramadı ben iyice sinirlenmiştim silahı ayağına doğrultup sıktım serdar yerde kıvrınırken "sinan bunu depoya götürün!" Dedim ve çantamı alıp çıktım .
Ben çıkarken Aslan Acar girdi.
Yazardan/
"nogoldu lan burda!"dedi Aslan"çok şey kaçırdın kraliçe serdar in ayağına sikti sonrada depoya gönderdi "dedi Mehmet Kara"niye oldu bunlar Damla Çelik bu kadar sinirlenmezdi biz delirirdik yinede sakin kalırdı"dedi"kadından mafya olmaz felan boş zirvaladi iste ölmek istedi herhalde canı "dedi ve kahkaha attı Aslan sinirlenip dışarı çıktı.
♥Toplantı salonu♥
Nasıl olmuş çok merak ediyorum görüşlerinizi paylaşın lütfen 👑🖤
🖤👑🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regina Degli Inferi (Yer Altı Kraliçesi)🖤👑
Любовные романыYer altı dünyasının en büyük ve en güçlü Kadın mafyası ile en güçlü erkek mafyası kavga ederse ne olur ?? Yada yer altı dünyasında herkesin korktuğu bir saldırıya hazırlanırken bile soranlar ; Kraliçe derler. ~~~~~Mafya Hanım~~~~~~ ...