*Eskilerle Yüzleşme*

64 3 0
                                    

4 Ay sonra

Öncelikle sınıf ile iyi anlaşıyorum, sadece Jirou ile aramız bozuk, benden korkuyor salak QŞDÖWŞLDŞSMD. Kaminari'ye hiçbirşey yapamıyor. Yaptığı an göt lalesi gibi beliriyorum. Ayrıca kaminari ile aramız çok yakınlaştı. Artık fangirl değil aşığıyım... Ama sevgili olacaksam - ki onun benden hoşlanacağını scripte yazmayı unutmuşum- onun benim hakkımda herşeyi bilmeye hakkı olmalı değil mi? Yakın arkadaşlarız ama çıkar mıyız bilmiyorum.

"Bu fotoğrafta ne?" (kaminari)

Telefonumu karıştırıyordu.

"KAÇ KERE DEDİM SANA O ÖZEL EŞYA DİYE LAN?!"

"Bu fotoğraf... Bunlar kim ve sana napıyorlar?"(kaminari)

Yakınlaşıp telefonu elime aldım. Fotoğraf benim eski anılarımla ilgiliydi, telefonu kapayıp stresle konuştum.

"Hiçbirşey... Hem sen niye telefonumu kurcalıyorsun?!"

"Benden ne saklıyorsun Taki?"(kaminari)

"Yok birşey dedim ya!"

"Onlar kimdi? Sana ne yapıyorlardı?" (kaminari)

Anlatmam gerek diye düşünüyordum ki içimde burukluk hissettim. Anlamam çok kısa sürmedi. Önümde beliren grup ile gözlerim doldu. Eski sınıf "arkadaşlarım" nasıl buradaydı? Doğru ya, giriş kodu.

"ZEHRA?!"

"Berra, aşkım nasılsın?"
Zehranın bu sözüyle gözlerime sinir doldu.

"BANA GÜZEL BİR HİTAP CÜMLESİNDE BULUNMA PİÇ!"

"Sakin ol biraz Taki. Bunlar fotoğraftaki kişiler değil mi? Sana neden berra diyorlar?" (kaminari)

"Ona anlatmadım. Ama anlatmak üzereydim."

Olan herşeyi anlattıktan sonra~

"Sen, bu dünyadan değil misin?! Yanındakiler de!" (kaminari)

"Kandırılmış gibi hissetme lütfen, insanların hepsi bunu bilse başımız büyük belaya girerdi. Şimdi sıra size gelince, GİDİN BURADAN!"

"Seni özledik berra." (Zehra)

"BENIM HİÇBİRŞEYİM DEĞİLSİNİZ, ÖZELLİKLE SEN. HAYATIMI MAHVEDİP NAMUSUMU KİRLETTİRDİN. ASLA SENİ SEVMEYECEĞİM, ŞİMDİ ERKEKLER SÜLÜK GİBİ YAPIŞIR SENİ SİNİRLENDİRİYORUM DİYE YİNE AMA ESKİSİ GİBİ BİRİ DEĞİLİM. BURADA EŞİT ŞARTLAR ALTINDA YARŞIYORUZ!"

"Namus?" (kaminari)

"Biliyor musun berra, bu kadar kötü olabileceğini düşünmemiştim... Gerçekten bana ettiğin hakaretler onur kırıcı..." (Zehra)

"Senin yaptıklarının yanında çok birşey değil merak etme."

Kızlar bana sinirli bir şekilde bakınca odadan göndermeye çalıştım. Kayra çıkıştı arkadan.

"Eğer eşit şartlardaysak ona göre davranayım sana!" yüzüme yumruk attı. Kaminari sinirle çocuğun üstüne yürüdü. Kolundan tuttum. Onu geriye doğru hafifçe ittim.

"Eşit şartlar altında yarışıyoruz evet, bu yüzden artık bana hiçbirşey yapamazsınız. SENİ GEBERTEBİLİRİM!"

Yüzüne pençemi geçirdim. Çok büyük bir yara olmasın diye hafiftim.
"ÇIKIN ŞİMDİ ODADAN!"

Birkaç dakika kaminari ile sessizce oturduk. Sessizliği bozdu.

" Anlatsana, sana ne yaptılar da Sinirlendin bu kadar?"

Anlatınca~

" Sen nasıl benim yanımda durduysan, jirouya karşı beni koruduysan ben de seni koruyacağım. Söz."

3 gün sonra~

Bugün sevgililer günü! Aslında yalnız geçireceğim evet ama sokaktaki çiftler o kadar tatlı ki. Sabah uyandığımda yatağımın yanındaki küçük masada bir not ve yanında en sevdiğim cips vardı. Nota baktım.

" Hazırlan ve bir an önce aşağı gel, seni bekliyorum."

Kim olduğunu bilmiyordum ama kaminari olabilir diye düşünüp rahat birşeyler giyip çıktım. Aşağıda bilinmeyen numaradan gelmem gereken yeri yazan biri oldu. Kaminari aklınca bana şaka yapıyordu herhalde. Tam gülümseyerek giderken arkamdan gelen ses ile irkildim.

"Hey, Taki! Odana cips bıraktım ama yememişsin? Şimdi gelip seni çağıracaktım! Beraber birşeyler yapalım mı?"

Arkama baktığımda, kaminari oradaydı. O zaman notu kim yazdı?

"İyi misin Taki?" (kaminari)

Elimdeki kağıdı aldı. Sonra telefonumdaki mesaja baktı.

" Bu ben değilim, muhtemelen ben zannettin. Ama kim bu?"(kaminari)

" Eskiler... Herneyse oraya gitmeyeceğim ve beraber güzel bir gün geçireceğiz!"

"Bekle, gidelim. Attığı konuma gidelim hadi. Onları bu sefer gerçekten öldüreceğim..." (kaminari)

"Sakin ol kaminari, saçma sapan işlere en azından bugün bulaşmayalım. Tamam mı?"

"Tamam ama gece olacaklar için söz veremem." (kaminari)

"Geceyi sonra düşünürüz, güzel bir zaman geçirmek istiyorum seninle!"

"Aslında bizim grubu da çağırdım ama sıkıntı olur mu?" (kaminari)

"Nolacak! Bakugouyu kızdırırım hem."

"BERABER!" (Kaminari)

1 saat sonra~

Kahvaltı etmiş yürümeye koyulduk. Bakugou neden beni buraya getirdiniz diye bağırıp duruyordu. Ters bir şekilde karşısına geçtim.

"Kızınca çok çirkin olduğunuzu biliyor muydunuz beyefendi?"

"SENI ÖLDÜRMEM GEREKTİĞİNİ BİLİYORDUM ONUN YERİNE!" (Katsuki)

Ters bir şekilde yukarı uçunca birşey yapamadı. Onun yerine daha çok bağırmaya koyuldu. Kaminari ye göz kırparken arkadan gelen Zehra ve ekibini fark ettim.

"Çocuklar arkaya bakın! Aha da göt laleleri! Yanındaki abaza libidosu tavan yapmış azgın erkekler birde."

Zehra arkadan kirishimanın sırtına atlayınca beni bir gulme tuttu.

"İALFİWMFQİMDİQLFQİLEQİNGLWH HAY AMİNA KOYDUĞUM OKULDAKİ ERKEKLER YETMEDİ BUNLARA DEVAM ETTİRDİ! NE BU LAN 10 SEZONLUK DİZİ Mİ ÇEKİYORUZ AMQ Bİ LİBİDONUZ İNSİN! " herkes gülmeye başlayınca Zehra bana seslendi.

"Bakıyorumda bazıları biz yokken özgüven yuvası olmuş. Noldu evrim değil devrim mi geçirdin? Evrim demişken, sen neden orangutan halinden insan haline dönüşemedin?"

"Ee seni bekliyorum canım, şimdi senin gelişimin tamamlanamayacak ya, ben de yalnız kalma diye şey ettim. Kötü mü etmişim?"

Yine herkes gülünce piç smile attım zehraya. Ters olduğum için daha sinir bozucu gözüküyordum. Onun yakınına doğru ters bir şekilde gittim.

" Bipp! "
Burnuna bastırdım. Sonra çocuk şarkıları ve hayallerle alakalı şarkı nakaratları söyledim.

" Oops, hayal dünyasından çık prenses, burada seni kimse istemiyor. Çocuk olma."

Kayra bana yine vuracaktı ki kaçtım.

"Biz gidiyoruz, siz de ne kadar öğretebilirsiniz bilmem ama hem kendinize hem de zehraya olgunlaşma dersleri verin."

Umarım güzel olmuştur! Olabildiğince uzun yazmayı deniyorum. Sevgililer gününde bir sonraki bölüm Nolacak acaba..?

~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin