*Bu Kızlar Mal Valla*

26 5 1
                                    

"BABA!"
Çığlık atarak uyandım. Ama karşımda, yanımda veya etrafımda babam yoktu. Derin bir oh çektim. Aklım almıyordu ama babamın yanımda olmamasına seviniyordum. Belki de beni desteklemediği içindir bilemem. Herneyse. Denki ve kızlar yanıma koştular. Denki tabii ki yetişemedi bizim malaklar önümü çerçeve gibi dizdiler.

"Berra iyi misin?" (Ilgaz)

"İyiyim iyi. Birşeyim yok siz boşverin."

"Hâlâ babası aklında." (Asya)

"Yok öyle birşey Asya."

"Kabul et babanın geleceğine dair ödün kopuyor." (Betül)

"Ya tamam darlamayın kızı, siz olsanız korkmaz mısınız? Kimler geldi babası mı gelemeyecek?" (Esila)

"EE, ESİLACIĞIM SUS AZCIK SEN!" (Elif)

İttirdi. Gözümün dolduğunu ve gelebileceğini hissettim. Esila yanlış birşey söylediğini fark etmeden devam etti.

"Kız korkmakta çok haklı. Babası şuan neden uyuduğunu bulmuştur bile belki? Kim bilir herşey olabilir." (Esila)

İyice gözlerim dolunca Denki aralarından sıvışıp yanıma geçti.

"Öyle birşey olmayacak Berra. Baban gelmeyecek. Herşey güzel olacak tamam mı?" (kaminari)

" Ama ben, birgün buradan gideceğim... "

" Seninle gelirim. Ne pahasına olursa olsun gelirim." (kaminari)

"Korkuyorum..."

Sarıldı. Sımsıkı sarıldı ve gözleri doluyordu.

"Bana güven, eğer gidersen bende geleceğim." (kaminari)

"Güveniyorum."

Elif Esilanın kulağına dediklerinin beni daha çok kırdığını söyledi. Esila fark edince ağzını kapayıp sustu. Aradan bir Zehra sesi duydum.

"Unutmayın, eğer Denki gelmeyi denerse Berra şizofren olur. Çünkü burası onun dünyası." (Zehra)

"H-Haklı..."

"Hayır haklı değil." (kaminari)

"Haklı."(Asya)

"Hayır." (kaminari)

"Haklı..."(Betül)

"HAYIR DEĞİL! SADECE ONU ÜZÜYORSUNUZ! DOĞRU DEĞİL, BUNU HEPİNİZE GÖSTERECEĞİM."(kaminari)

"Denki,özür dilerim ama doğru değil..."

"İnanmıyor musun?"(kaminari)

"Çok araştırdım ve gelemezsin Denki."

"Geri gidin. HEPİNİZ GERİ GİDİN!" (kaminari)

"Ne..?"

"Eğer gidersen, sana geleceğimi kanıtlamış olacağım! Git ve beni bekle. Geleceğim. Emin ol." (kaminari)

"HAYIR GİTMEM! DAHA ÇOK FAZLA ZAMANIM VAR SENİNLE!"

"Daha rahat olmak ve birşeyden korkmamak istiyorsak yapmalıyız Berra. Madem burası geçici, kalıcı yere gideriz. Beni bekle tamam mı?" (kaminari)

"Tamam..."

Geri döndüm ve evren geçidi kapandı. Artık hepimiz eski yerdeydik.

~~~~

~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin