*Küçük Bir Açıklama + Bölüm*

28 4 6
                                    

Merhaba guzellwkler. Şimdi biliyorsunuz ki kötü karakterlerimiz var kitapta, ama konuya bir açıklık getireyim, HEPSİ İLE ARKADAŞIM! Hepsini seviyorum, sadece bazen sinir oluyorum o kadar. Kitabı yazmaya başladığımda Zehra zaten bana çok şey yapmıştı. Ama herşey için özür diledi ve arkadaşız. Bu yüzden kitapta kötü olan karakterlere kin beslemeyin.

Dün gece Denki yanımdaydı. Ertesi gün babamın dersi vardı ve birkaç gün beni rahatsız etmemesini söylemiştim. Bugün görüşeceğimiz için korkuyordum açıkçası.

"Günaydın! Berra, iyi misin?" (kaminari)

"Bu yemin ederim mal. Bugün babasıyla dersi var ya!" (Ilgaz)

"Bence boşuna korkuyorsun." (kaminari)

"Ben, seni babama gösterdim! Bunu yaptığımı görürse beni öldürebilir bile."

"N-Ne..? BABAN BENİ TANIYOR MU?? NE DEDİ?" (kaminari)

"Gavur mu dedi ben de has be has Müslüman dedim güldü..."

"Tamam ilk izlenim güzel olmuş!" (kaminari)

"YA GERİZEKALI BABAM SEVGİLİMİN OLDUĞUNU BİLMEMELİ!"

"Bilmeyecek." (kaminari)

"Ben hastayım ya gitmicem okula falan..."

"Gideceksin!" (kaminari)

"Sen kızın bekçisi misin gitmek istemezse gitmez ayol sanane?!" (Elif)

"Gelecek." (kaminari)

"Sen mi zorlayacaksın lan?!"

"Peki yalvarsam?" (kaminari)

"HAYIR! O YÜZÜ YAPMA!"

Ve yaptı... Şu ana kadar gördüğüm en tatlı yüz,en acınası yüz.

"OFF GELİYORUM TAMAM ALLAHIN BELASI!"

Gülümsedi ve aşağı indi. Ortak mutfağa. Üstümü giyinip aşağı indim. Denki üstüme bakıyordu. Gayet normaldi aslında. Saçımın bir kısmını arkadan toplamıştım. Altımda bej rengi balon eşofmanlardan ve üstümde oversize siyah t-shirt. Azıcık makyaj yapmış olabilirim ama gerçekten makyajsız sabah ilk halim çok kötü... Bana gözleri parlayarak bakıyordu.

"Neden bu kadar güzelsin..?" (kaminari)

"Everytime!"

Yanağını öpüp buzdolabına yöneldim. Karşımda elinde çilek poşetiyle bir Denki durunca duraksadım.

"Denki..."

"Çilek çok sevdiğini biliyorum! Dün gidip almıştım." (kaminari)

"DÜNYANIN EN İYİ İNSANISIN!"

~~~~

Sıraya oturdum ve Esila ile Denki'nin yerini bugünlük değiştirmek istedim.

"Asla geçmeyeceğim."(kaminari)

"CANINA MI SUSADIN DENKİ?!"

"Sadece birşey olacağını zannetmiyorum." (kaminari)

İç çekerek kafamı onaylarcasına salladım. Asyalarla konuşurken sınıfa babamın girmesi ile ayağa kalktım. Denki'nin gözleri parlıyordu çünkü ailedeki en tehlikeli kişiyle tanışabilecekti.

" Oturun çocuklar. Aranıza yeni gelen kişiyi tanımak isterim. Ayağa kalk." (Babam)

"ADIM KAMİNARİ DENKİ HOCAM!" (kaminari)

~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin