Duraktaydım. Bir yandan ekilmenin verdiği sinir ile ayağımı taşlara vuruyordum. Denki beni ekmişti. Buluşacağız diye anlaşmıştık oysa ki! Son dakika işim çıktı dedi ve ne işi olduğunu söylemedi bile. Sinirlendim doğal olarak. Yurda gittiğimde çok fena sorguya çekilecekti.
~~~~
"NİYE EKTİN LAN BENİ?!"
Bağırarak odasına girdiğimde telefonda biriyle konuşuyordu. Ve en son aşk kelimesini duyup telefonu ben gelince panikle kapattığını gördüm. Şüphelenmeli miydim? Sanırım hayır. O sevgilim ve Denki. Denki aldatmaz.
"Özür dilerim. Sadece bir işim vardı."(kaminari)
"Kırıldım ama. Çok plan yapmıştım."
"Özür diledim ya?" (kaminari)
"Denki, iyi misin?"
"Sadece, biraz sıkılmaya başladım. Şu saçma aşk oyunundan." (kaminari)
"Ne?"
"Dedim ya. Şu saçma aşk oyunumuzu kesmek istiyorum artık."(kaminari)
"Hislerim..."
"Oyun oynamayı kessek iyi olur. Senden hoşlanmıyorum, sadece eğlence içindi." (kaminari)
"Şaka değil mi?"
Gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Gayet ciddi duruyordu. Sinirle çıkıştım.
"HİSLERİM BİR OYUNCAK MI?! DUYGULARIMI EĞLENCE OLARAK MI GÖRÜYORSUN DENKİ?! TEK YANILDIĞIM ŞEY SENİN İYİ BİRİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMEMDİ TAMAM MI? İĞRENÇSİN DENKİ. BÖYLE DÜŞÜNEBİLECEK KADAR APTAL MISIN?! SENDEN TİKSİNİYORUM..."
Odadan çıktım. Giderken Denki seslendi ama umrumda bile değildi. Sadece ağlamak istiyordum. Kızlara söylemeden sahile gittim. Telefonum yanımda yoktu. Akbilimde para bitmişti. Yanımda hiçbirşey yoktu ve yağmur yağıyordu. Sarhoş insanlar etrafta geziyordu. Hava karanlıktı. Arkamdan birinin hırkayı kafama tutması ve kendi ıslanması ile irkildim. Yanımda sarı saçları görünce hırkayı aldım.
"Neden buradasın?"(kaminari)
"Hırkanı al biryerlerine montele tamam mı?!"
Suya fırlattım. O ise anlamamış bakıyordu.
"Noldu da sinirlendin? Biri seni üzdü mü?" (kaminari)
"Salak mısın lan sen?! Benden ayrılırken ve aldatırken aklın neredeydi?!"
"BEN Mİ? İNAN HİÇ BİRŞEY ANLAMIYORUM. SENİ ASLA TERK ETMEM." (kaminari)
"Kim terk edecekti başka?"
"Bak Berra, beni ektin. Körfezde buluşalım dedin ama gelmedin. Şimdi de benden ayrıldın mı diyorsun?" (kaminari)
"Ha? Maltepe Sahile çağırdım ben seni. Sen beni ektin asıl."
"Ama bak, numaramı değiştim dedin. Körfeze çağırdın." (kaminari)
Ne numara benimdi,ne de yazılar bana aitti. Hiçbiri ile alakam yoktu. O sırada bu numarayı hatırladığımı fark ettim. Biraz daha beynimi zorlayınca, Toga olduğunu anlamak zor değildi. Aklınca bize şaka yapmıştı. Hemen aradım.
"Eğlendin mi lan şakanda? Bulaşma diyorum geliyorsun ayıp. Birdaha yapma. NE KADAR KAN ALDI- Oh iyi. Hadi kapat. Tm. Toga salağı şaka yapmış."
"Umrumda değil. Sonu güzel bitti. Benimle gel." (kaminari)
"Nereye la-"
Türkiyede böyle biryer var mıydı?! Bunlar... SAKURA MI?! HARİKA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/n
FanfictionÖncelikle karakter tasarımı bana aittir. Bir önceki hikayeyi sevmedim. Bir fangirl olarak shifting deniyoruz ve oraya gidiyoruz!